Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Nog geen stress bij Basic-Fit om clubsluitingen'

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. Dorro 26 oktober 2020 10:20
    quote:

    objectief schreef op 26 oktober 2020 10:09:


    Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er veel leden zijn die hun lidmaatschap willen opzeggen.
    Door het thuiswerken is er nog meer behoefte aan gezamenlijk sporten in die sportscholen.


    Door de beperkte tijden en capaciteiten is het juist onmogelijk om te boeken.

    Dat is nu al het geval waarbij je 48h van te voren moet boeken omdat alle tijdslots anders vol zitten.

    Als dat zo blijft gaan juist meer leden bevriezen of opzeggen.
  2. Stock-King24 26 oktober 2020 10:34
    Tja, deze gaat nog wel onderuit de komende weken. Zeker als in NL ook de maatregelen iets strenger worden.

    Daarnaast waardeloze reviews van klanten, met name over de service . nl.trustpilot.com/review/www.basic-fi...

    Dus enerzijds lock-down issues, anderzijds de service niet helemaal op orde.
  3. Portoscanner 3 november 2020 20:55
    Beetje trieste en simpele reacties hier. Het enige wat je ze kunt verwijten is dat de bereikbaarheid wat beter zou mogen maar dat is, gelet op de expansiedrift, ook wel een beetje te verklaren. Alle sportscholen hebben te maken met beperkende maatregelen dus alle sportscholen zullen, waarschijnlijk tijdelijk, een aantal leden verliezen. Het is dus niet zo dat de concurrentie lekker door draait terwijl Basic Fit de deuren dicht heeft. Sommigen hier zijn wat gefrustreerd omdat ze nu maar drie keer per week kunnen trainen ipv vijf keer. Take it like a man, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, ga lekker wat hardlopen of een uurtje met de hond wandelen, dit gaat wel weer een keer voorbij!
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?