Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Nipte openingswinst voor Beursplein 5'

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. Afdeling inkoop 23 oktober 2020 08:59
    Gewoon groen vandaag. Trump heeft wederom vannacht gezegd het coronavirus volledig onder controle is. Het duurt slechts een paar weken voordat van vaccins ruim beschikbaar zijn. Niks aan de hand.

    Als Trump niet herkozen wordt stortten de beurzen inderdaad het ravijn in. De nieuwe beleggertjes zijn Trump stemmers en enthousiastelingen.
  2. D_invest 23 oktober 2020 09:03
    quote:

    Afdeling inkoop schreef op 23 oktober 2020 08:59:


    Gewoon groen vandaag. Trump heeft wederom vannacht gezegd het coronavirus volledig onder controle is. Het duurt slechts een paar weken voordat van vaccins ruim beschikbaar.

    Als Trump niet herkozen wordt stortten de beurzen inderdaad het ravijn in. De nieuwe beleggertjes zijn Trump stemmers en enthousiastelingen.


    Ik zie dat de afdeling inkoop al hersenspoeld is door Trump. Gaat goed daar? Het kaartenhuis VS stort vanzelf in. Trump maakt het alleen sneller.
  3. Afdeling inkoop 23 oktober 2020 09:24
    quote:

    D_invest schreef op 23 oktober 2020 09:03:


    [...]

    Ik zie dat de afdeling inkoop al hersenspoeld is door Trump. Gaat goed daar? Het kaartenhuis VS stort vanzelf in. Trump maakt het alleen sneller.


    Dank voor de bezorgdheid. Mijn rede was tamelijk sarcastisch temeer ik mezelf zeker geen Trump based handelaar acht.
  4. forum rang 4 Ger1948 23 oktober 2020 09:57
    Helaas geen overwinnaar vannacht. Het ordinaire geschreeuw van Trump viel nu dankzij de mute- knop mee. Trump is toch wel de grote verlosser van de wereld. Immers, corona behoort bijna tot het verleden, hij heeft het medicijn al klaar, en is het levend bewijs dat corona snel te genezen is.
    Maar Trumpie gaat de geschiedenisboeken in als president die nooit corona heeft gehad.
    Een geweldige publiciteitsstunt.
6 Posts
|Omhoog ↑