Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Luchtvaartsector pleit voor coronatests en openen van grenzen

Reacties

23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Noyby 21 oktober 2020 20:42
    @Yandex: Je slaat de spijker op de kop:
    "Jaren geleden ingedoken en er met een lobbyist in dienst van Schiphol over gesproken."
    Lees wat betere analyses zoals bijvoorbeeld deze:https://www.ftm.nl/artikelen/werkgelegenheid-klm-en-schiphol-veel-minder-dan-gedacht?share=qcm8zTQsNEUQmOCexJsBbrWEIsKYs1OkiZa7w2OvNZsIui053l6Y%2B4Eqacbe0UA%3D
  2. Isildur1 21 oktober 2020 22:30
    quote:

    IceBear1 schreef op 21 oktober 2020 19:09:


    [...]

    Ja, 3 weken complete lockdown, dan is het virus pleite. Maar dat durven ze nu nog niet. Pas als patiënten met terminale aandoeningen niet meer behandeld kunnen worden en mensen thuis sterven aan de covid zal de overheid het misschien overwegen.


    Ja joh wie heeft er nou benzine, eten, medicijnen e.d nodig? Komt vast wel allemaal uit de hemel vallen toch. Ben je bijvoorbeeld suikerpatient dan is het gewoon ff 3 weken doorbijten toch. Zo ongelofelijk simpel kunnen sommige mensen toch zijn.
    En na drie weken doen wij hocus pocus en dan is het virus weg......zucht.....
  3. Koopman83 22 oktober 2020 14:04
    quote:

    IceBear1 schreef op 21 oktober 2020 19:09:


    [...]

    Ja, 3 weken complete lockdown, dan is het virus pleite. Maar dat durven ze nu nog niet. Pas als patiënten met terminale aandoeningen niet meer behandeld kunnen worden en mensen thuis sterven aan de covid zal de overheid het misschien overwegen.


    3 weken complete lockdown draagt niet bij, er blijft vrij verkeer van mensen. Zolang er geen medicijn/vaccin is krijg je na de 2e golf de 3e golf gevolgd door de 4e golf etc. Er is maar een manier, echter die is niet zo populair en mogelijk onetisch, en dat is het virus zijn gang laten gaan.
23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑