Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

JDE Peet's gaat productie aluminium koffiecapsules flink verhogen

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. Theo32 21 oktober 2020 14:53
    Je kunt capsules vullen en bijmaken wat je wilt. Smaken verschillen... en de smaak van die JDE capsules zijn bij lange na niet te vergelijken van wat je van Nestlé of zelfs private label kunt krijgen. Maakt niet uit hoe ze heten: Of het nou als "l'OR, Moccona of illy". Ik vind ze te zuur. Maar anderen houden van een wat zure koffie... Dus prijs zal doorslaggevend zijn... in de 5 , 10, 30, 40+ Eurocent/capsule.

    Nespresso daarentegen is weer ongepast arrogant. Met hun ouderwetse country-based denken en capsuleprijs van ver boven de 40ct - via hun Nespresso club... daar word je vanzelf bitter van.
  2. forum rang 9 objectief 21 oktober 2020 15:03
    quote:

    Theo32 schreef op 21 oktober 2020 14:53:


    Je kunt capsules vullen en bijmaken wat je wilt. Smaken verschillen... en de smaak van die JDE capsules zijn bij lange na niet te vergelijken van wat je van Nestlé of zelfs private label kunt krijgen. Maakt niet uit hoe ze heten: Of het nou als "l'OR, Moccona of illy". Ik vind ze te zuur. Maar anderen houden van een wat zure koffie... Dus prijs zal doorslaggevend zijn... in de 5 , 10, 30, 40+ Eurocent/capsule.

    Nespresso daarentegen is weer ongepast arrogant. Met hun ouderwetse country-based denken en capsuleprijs van ver boven de 40ct - via hun Nespresso club... daar word je vanzelf bitter van.


    Smaken verschillen; m.i. is er sprake van een Nestle voorsprong door promotie/reclameacties.
2 Posts
|Omhoog ↑