Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Apple introduceert iPhones met 5G

Reacties

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. LS Investment 13 oktober 2020 22:30
    quote:

    RodolfoBoxo schreef op 13 oktober 2020 22:26:


    [...]

    Ik dacht het niet, je mag meelopen met mij op afdeling cardiologie, longgeneeskunde en intensive care ..dan denk je en .."kijk" ..je vooral anders


    Dit was uiteraard sarcastisch, anders had ik wel op feestboek gezeten.
  2. [verwijderd] 13 oktober 2020 22:41
    quote:

    RodolfoBoxo schreef op 13 oktober 2020 22:26:


    [...]

    Ik dacht het niet, je mag meelopen met mij op afdeling cardiologie, longgeneeskunde en intensive care ..dan denk je en .."kijk" ..je vooral anders


    ....ze zullen gewoon zeggen dat jij ook in het complot zit, en al die patiënten ook, het zijn gewoon acteurs ;) sterkte ermee

    5G is slecht voor de gezondheid: nog meer zitten en naar een schermpje kijken XD
  3. RodolfoBoxo 13 oktober 2020 22:58
    quote:

    IceBear1 schreef op 13 oktober 2020 22:41:


    [...]

    ....ze zullen gewoon zeggen dat jij ook in het complot zit, en al die patiënten ook, het zijn gewoon acteurs ;) sterkte ermee

    5G is slecht voor de gezondheid: nog meer zitten en naar een schermpje kijken XD



    Wie is "ze".. maar laten we het weer over aandelen hebben, want daarvoor is deze site bestemd.. en schermpjes kijken doen we over de hele wereld , want anders kun je niet beleggen en ..5g heb je nodig..want anders lopen je achter de feiten aan met een vertraging van een aantal seconden op je aandelen ..wijsneus.
  4. [verwijderd] 13 oktober 2020 23:16
    quote:

    RodolfoBoxo schreef op 13 oktober 2020 22:58:


    [...]

    Wie is "ze".. maar laten we het weer over aandelen hebben, want daarvoor is deze site bestemd.. en schermpjes kijken doen we over de hele wereld , want anders kun je niet beleggen en ..5g heb je nodig..want anders lopen je achter de feiten aan met een vertraging van een aantal seconden op je aandelen ..wijsneus.


    Via 5G is flitshandel met een smartphone mogelijk. XD
  5. KVKD 14 oktober 2020 08:58
    quote:

    IceBear1 schreef op 13 oktober 2020 23:16:


    [...]

    Via 5G is flitshandel met een smartphone mogelijk. XD


    Waarschijnlijk zit je qua snelheid dan tussen de echte flitshandelaren (die miljoenen uitgeven aan snelle verbindingen) en de grote meute. Dus inderdaad mogelijkheden. Interessant. Maar ik zie toch vooral de grotere toepassingen in zelfrijdende auto's etc.
13 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?