Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Trump beëindigt onderhandelingen over coronasteun VS

Reacties

27 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 TW82 6 oktober 2020 22:48
    quote:

    Sorong schreef op 6 oktober 2020 22:36:


    [...]
    Door hun positie en/of door hoe de Nederlandse 'mainstream media' Trump afschilderen.


    Heeft niks met de 'mainstream media' te maken. Je kunt ook gewoon zelf al zijn speeches en tweets volgen en dan moet je wel blind zijn om de constante tegenstrijdigheden en leugens te missen en tevens het totale gebrek aan respect voor alles en iedereen. Enfin, onderstaand schreef ik eerder vandaag bij een ander forum:

    "Ik blijf me telkens verbazen dat mensen nog zo positief over Trump kunnen zijn. Ik ben zelf een rechtse stemmer, maar hecht ook waarde aan enige mate van eerlijkheid, beleefdheid en empathie.

    Als je daadwerkelijk alle speeches (en Tweets) van Trump zou volgen, en je je dus niet baseert op de zogenaamde linkse media, dan kan je toch alsnog niet anders concluderen dan dat deze man een empathieloze narcist en pathologische leugenaar is die non-stop onwaarheden of tegenstrijdigheden verkondigt en tevens elke kans aangrijpt om zoveel mogelijk onnodige beledigingen uit te delen.

    Totaal onwaardig voor het presidentschap. Echter, zie je overal dat de haat of weerzin tegen links zo groot is dat men Trump alles vergeeft, enige beleefdheid en respect blijkbaar de deur uit mogen en de waarheid ook geen waarde meer heeft. De wereld is er mijns inziens niet leuker op geworden de afgelopen 4 jaar."
  2. forum rang 8 Kaviaar 6 oktober 2020 22:58
    quote:

    TW82 schreef op 6 oktober 2020 22:48:


    [...]

    Heeft niks met de 'mainstream media' te maken. Je kunt ook gewoon zelf al zijn speeches en tweets volgen en dan moet je wel blind zijn om de constante tegenstrijdigheden en leugens te missen en tevens het totale gebrek aan respect voor alles en iedereen. Enfin, onderstaand schreef ik eerder vandaag bij een ander forum:

    "Ik blijf me telkens verbazen dat mensen nog zo positief over Trump kunnen zijn. Ik ben zelf een rechtse stemmer, maar hecht ook waarde aan enige mate van eerlijkheid, beleefdheid en empathie.

    Als je daadwerkelijk alle speeches (en Tweets) van Trump zou volgen, en je je dus niet baseert op de zogenaamde linkse media, dan kan je toch alsnog niet anders concluderen dan dat deze man een empathieloze narcist en pathologische leugenaar is die non-stop onwaarheden of tegenstrijdigheden verkondigt en tevens elke kans aangrijpt om zoveel mogelijk onnodige beledigingen uit te delen.

    Totaal onwaardig voor het presidentschap. Echter, zie je overal dat de haat of weerzin tegen links zo groot is dat men Trump alles vergeeft, enige beleefdheid en respect blijkbaar de deur uit mogen en de waarheid ook geen waarde meer heeft. De wereld is er mijns inziens niet leuker op geworden de afgelopen 4 jaar."


    Het zijn en blijven rare Yanks die Republikeinen. Ze gaan puur voor geld en de rest zal ze een zorg wezen. Ze zijn anti Democraat en alleen daar al om stemmen ze op Trump die meer kapot maakt dan verbind, zoals een president zou behoren te doen.
    Trump is er voor een select gezelschap.
27 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑