Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Macrocijfers geven belegger zicht op economisch herstel'

Reacties

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 ruud11 20 september 2020 18:34
    We blijven een trend houden van omhoog.
    Mensen willen geld verdienen en dat kan niet met rente, dus ze zoeken beleggingen.
    Als er teken is van renteverlaging en inflatie komt iedereen tot ontdekking dat het op dat moment een
    .zeepbel is..
    Met af en toe een beurscrash, waarbij er verbaast wordt gereageerd.
    Men vraagd: "Er is toch economische groei, waarom is er dan een beurscrash"
    En de adviseurs hebben weer pret bij iedere advieswijziging ......
  2. forum rang 6 Dividend Collector 20 september 2020 22:19
    quote:

    J & B schreef op 20 september 2020 21:38:


    Laar de crash maar komen!!!

    Ik beleg enkel nog in goudmijnaandelen...


    Be careful what you wish for. Die goudmijnaandelen zitten vaak ook in ETF's die met een crash net zo hard worden verkocht. Dat zagen we in maart ook.
  3. [verwijderd] 20 september 2020 22:33
    quote:

    ruud11 schreef op 20 september 2020 18:34:


    We blijven een trend houden van omhoog.
    Mensen willen geld verdienen en dat kan niet met rente, dus ze zoeken beleggingen.
    Als er teken is van renteverlaging en inflatie komt iedereen tot ontdekking dat het op dat moment een
    .zeepbel is..
    Met af en toe een beurscrash, waarbij er verbaast wordt gereageerd.
    Men vraagd: "Er is toch economische groei, waarom is er dan een beurscrash"
    En de adviseurs hebben weer pret bij iedere advieswijziging ......


    Ik wil niet veel zeggen, maar sinds de top van juli glijdt de AEX af. En de top van februari is helemaal ver weg.
  4. Hector69 20 september 2020 23:50
    1 doorbraak vaccin en hoppa 15%-20% hoger, iedereen juichen. Al t (bar) slechte nieuws zit al in de koersen. Iedereen wist al in mei dat een 2e golf mogelijk was. De meeste bedrijven blijven draaien en ja, we zijn terug op niveau 2010. Wel grappig, onze Euro - die vreselijke munt- staat alweer maandje 10% hoger dan de dollar. Zoiets hadden we met de Gulden of DM never bereikt.
13 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?