Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Techbedrijven duwen beurzen in het rood

Reacties

15 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Arie40 8 september 2020 13:11
    Ze zullen inderdaad nog wel verder zakken. Ik zie maar 1 realistische positieve trigger voor de beurs. Dat is de lancering van succesvolle testen, medicijnen en vaccins tegen Covid-19. Zou gouw er licht aan de horizon is stijgen de beurzen wel weer. En met de veelzijdige Multiplex test, Avaptadil en een vaccin met veel antilichamen en tcel- activering zie ik die beursopleving binnen een paar weken plaatsvinden. Tot die tijd is het met name voor techaandeelhouders afzien.
  2. Bosche marktkoopman 8 september 2020 13:32
    quote:

    Snelle Jaapie schreef op 8 september 2020 12:45:


    Dat betekent niet veel goeds voor de werkelijke economie verwacht barre tijden

    Het is opvallend dat het vertrouwen zo snel is verdwenen
    Wat vertrouwen er was geen vertrouwen alles gemanipuleerd door oa Softbank en de callopties , zou me niet verbazen als Goldman Sachs hier ook bij was
  3. forum rang 4 Arie40 8 september 2020 16:22
    quote:

    het zwaard schreef op 8 september 2020 15:06:


    De tech aandelen waren gestegen omdat ze de wind mee hadden en het vele gratis geld van de FED. Dat geld zal nu naar andere sector(en) vloeien. Iemand 'n idee naar welke ?


    Er gaat de laatste tijd heel veel gratis geld naar de meest veelbelovende anticoronavirus bedrijven.
  4. forum rang 9 objectief 8 september 2020 16:52
    quote:

    het zwaard schreef op 8 september 2020 15:06:


    De tech aandelen waren gestegen omdat ze de wind mee hadden en het vele gratis geld van de FED. Dat geld zal nu naar andere sector(en) vloeien. Iemand 'n idee naar welke ?


    Nee, de tech bedrijven verdienden en verdienen geld als water. Ze zijn terecht zo fors gestegen.
    Een tijdelijke terugslag is heel normaal. Alternatieven zie ik (nog) niet.
  5. forum rang 4 Arie40 9 september 2020 10:58
    quote:

    objectief schreef op 8 september 2020 16:52:


    [...]

    Noem er eens 5 (beursgenoteerd)


    De top van de Covid-19 vaccinmakers. Johnson en Johnson, AstraZenica, phizer, Novavax etc. Alleen bij de vaccin makers ga je al over de 5 heen.

    Naast de overheid subsidies heeft ook de Gates Foundation veel gedaan. Die heeft 6 of 7 fabrieken neergezet om vaccins te produceren. Gratis voor de zes meest succesvolle bedrijven. Twee miljard gratis glazen vaccin potjes gaan binnenkort vergeven worden. Etc
15 Posts
|Omhoog ↑