Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Economie China kan dit jaar groeien ondanks coronacrisis'

Reacties

23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Bosche marktkoopman 24 augustus 2020 09:11
    quote:

    mok schreef op 23 augustus 2020 21:33:


    [...]
    Trump wil de wereldeconomie niet dwarsbomen, die wil een eerlijk speelveld. Verder, Chinezen werken van 9 tot 9, jatten kennis, maken het buitenlandse bedrijven actief in China moeilijk, mensenrechten hebben ze nooit van gehoord, milieu- en arbo-omstandigheden tellen niet. Genoeg verklaring?
    Onder welke steen heeft U gelegen de afgelopen 4 jaar , Trump heeft de rijken in Amerika rijker gemaakt en de de gewone Amerikaan naar de verdommenis geholpen.
  2. Irene 24 augustus 2020 10:25
    De eerlijkheid die u door Trump noemde, is gewoon de wolf van het kapitalisme in eerlijke schaapskleren. Als China niet zoveel beperkingen oplegt, ben ik bang dat zijn markt al lang geleden zou zijn opgedeeld. Hoewel ik het niet eens ben met sommige maatregelen van China, is de aanpak van Trump verrassend.
  3. D_invest 24 augustus 2020 12:42
    quote:

    Irene schreef op 24 augustus 2020 10:25:


    De eerlijkheid die u door Trump noemde, is gewoon de wolf van het kapitalisme in eerlijke schaapskleren. Als China niet zoveel beperkingen oplegt, ben ik bang dat zijn markt al lang geleden zou zijn opgedeeld. Hoewel ik het niet eens ben met sommige maatregelen van China, is de aanpak van Trump verrassend.


    Dat is een goed punt.

    We moeten niet vergeten dat "het Westen" met 8 verschillende landen China voor jaren hadden geplunderd. Dat vergeten ze natuurlijk niet. Ook in nabij verleden moest China geforceerd the markten opstellen waardoor Opium werd geintroduceerd in China, hele bevolkingen werden gedrogeerd met als gevolg dat Hong Kong voor 100 jaar een kolonie werd van UK. Als we dat nu terug kijken is toch van het zotte? Even in vergelijking. Als Mexico/ Colombia zijn heroine niet mag verkopen in Nederland en zij vallen Nederland aan. En als we verliezen moeten we het Rotterdamse Haven afstaan?

    Veel mensen zien het grote plaatje niet omdat ze het geschiedenis niet kennen. En het westen gaat zijn duister verleden natuurlijk niet aan de grote klok hangen.

    Alles heeft een oorzaak en gevolg.

    en.wikipedia.org/wiki/Eight-Nation_Al...,%2C%20Italy%20and%20Austria%2DHungary.

23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑