Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Economie Spanje krimpt meer dan 18 procent door corona

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. Nuchtertransparant 31 juli 2020 09:51
    Joh mensen, we gaan er vanzelf aan wennen. Dit is yesterdays news. En voordeel is dat de stijgingen straks ook gigantisch zullen zijn. Nog een klein jaar en dan ligt die ellende achter ons. Of omdat er een vaccin is of omdat men inziet dat we er maar mee moeten leren leven. Nu nog een mondkapje op met z'n alleen en het komt allemaal goed. Kijk maar naar België, Italie, Spanje en de USA waar dat allemaal zo goed geholpen heeft. Ik zeg het is prachtig weer buiten en ga lekker op mn dakterras liggen !
  2. forum rang 4 Ger1948 31 juli 2020 10:43
    quote:

    Machiavelli schreef op 31 juli 2020 09:46:


    Ach, Noord-Europa komt ze toch tegemoet? Honderden miljarden staan klaar voor ze! Leefloon voor iedereen in Spanje want Europa betaald toch... De slingers kunnen uit!

    Natuurlijk komt Noord-Europa ze tegemoet.
    Dan is onlangs besloten met het enorme pakket maatregelen. Een paar miljard voor eigen land om de pesioensleeftijd op 65 jaar te houden......dat zit er niet in. Meer met al onze miljarden kunnen ze in de zuidelijke landen gewoon met 60 jaar met pensioen. Wel van ons geld natuurlijk. Maar dan werken wij toch gewoon wat langer door. Humanitaire hulp noemen we dat.
  3. forum rang 4 taurus86 31 juli 2020 11:17
    'De Economie' van Spanje en Portugal is veel groter, dan de cijfertjes verklaren. Er is een reden waarom men graag met contant geld betaald. De koning van Spanje, heeft dat nog eens prachtig geïllustreerd. Vliegtuigjes vol! En goed voorbeeld doet nu eenmaal volgen.
    En als je op 'bleke economische cijfers' steun krijgt van de EU, ja, wie zou dat nou niet aanvaarden.
7 Posts
|Omhoog ↑