Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Tot 4000 banen extra weg bij KLM'

Reacties

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Jopie1962 30 juli 2020 19:15
    quote:

    san marco schreef op 30 juli 2020 18:30:


    KLM is onze nationale vrachtvervoerder. Leeghoofden hier begrijpen niet dat klm weg = schiphol weg = economie NL naar dw klote ( ook van dezelfde leeghoofden)


    Dan verdienen die leeghoofden nog een keer... aan het shorten van de beurs.
  2. Mcdj 30 juli 2020 19:20
    quote:

    TA=verlies schreef op 30 juli 2020 18:46:


    Andere luchtvaartmaatschappijen zullen dit gat gewoon opvullen, die hebben dan nieuw personeel nodig. Heeft m.i. niets te maken met economie naar de klo#te...


    De low cost airlines zullen binnen Europa zeker vee overnemen.
    Echter zullen de intercontinentale aanzienlijk afnemen. Schiphol wordt een soort Rotterdam airport.
    Doorvoer van pax gaat dan niet meer via Nederland.
  3. forum rang 9 objectief 30 juli 2020 19:48
    quote:

    TA=verlies schreef op 30 juli 2020 18:46:


    Andere luchtvaartmaatschappijen zullen dit gat gewoon opvullen, die hebben dan nieuw personeel nodig. Heeft m.i. niets te maken met economie naar de klo#te...


    Dat gaat wordt alleen maar groter; KLM maakt de juiste beslissing.
    Vliegen wordt de komende jaren veel en veel duurder, waardoor de massa het laat afweten.
  4. radfahrt 30 juli 2020 20:53
    quote:

    taurus86 schreef op 30 juli 2020 20:30:


    Koninklijke Luchtbel Maatschappij. Wanneer een super duur renpaard een been breekt, dan is er maar 1 oplossing. Hartverscheurend om het te moeten meemaken, maar het dier telt.



    Nee. We moeten terugvechten. Ik weet: Een vlucht Qatar is beter dan een vlucht KLM. Voor oog, maag, rug en nog veel meer. Maar we zijn NL. De Chinezen kopen onze baggeraars en bootbouwers. De Amerikanen gaan onze Shell en baggeraars 'straffen' in de context Nord Stream 2. Onze universiteiten worden leeggekocht. (Met 'funny money' en leningen die wij subsidieren.) Onze tech bedrijven worden gebullied. En wel door onze bondgenoten. 'Enough already.' Moeten nu vechtend uit de hoek komen. Tijd voor een nieuwe Gouden Eeuw. En daar horen Schiphol & KLM bij.

    Dat gezegd hebbende: Verlos ons van Air France ...

    :-)

    R.
  5. WijHetVolk 30 juli 2020 21:03
    Als partijen zoals KLM/AirFrance, BA failliet gaan betekent dat zeker niet het einde van de luchtvaart.

    Vorig jaar is het grootste vliegveld ter wereld geopend in Beijing. Het aantal openstaande en verwachtte aankooporders van Chinese luchtvaartmaatschappijen loopt in de 1000den.

    Als wij in Europa er niet in slagen onze luchtvaart rendabel te maken. De nationalistische gevoelens te laten voor wat ze zijn vliegen we over een niet te korte tijd alleen nog maar met Chinese maatschappijen. En dat komt dan niet enkel om dat wij niet in staat zijn om een visie te genereren en daar op te reageren maar vooral door het blind vertrouwen en volgen van de VS.

    Niemand heeft het over de "Belt and Road Initiative". En wat we ook van China willen/kunnen zeggen een economisch verbond op dit hele continent zal een positieve invloed hebben voor zowel Europa, het MO en het verre Oosten. Wij zijn nu nog in staat om een behoorlijk gewicht op de schaal te leggen maar als we klein blijven denken zal dat heel snel afnemen.
17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Air France-KLM

3,883 17 sep
+0,065 +1,70%

Dagelijkse nieuwsbrief

Ja, ik wil elke dag de laatste kooptips en analyses van verschillende aandelen ontvangen.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links