Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Beurzen fors lager na stroom bedrijfsresultaten

Reacties

15 Posts
| Omlaag ↓
  1. Pavlov44 30 juli 2020 13:04
    Pas als je beseft dat de beurzen all time high staan (zie NASDAQ en S&P) terwijl alle blue chips allemaal laag staan (te zien aan de DJIA of bijv RDS) en je dan beseft dat de hoge stand van de beurzen dus geheel en alleen voor rekening komt van de FOMO hoop aandelen met PE's van 200, dan begrijp je hoe ernstig de situatie is. Al het stimuleringsgeld ingestroomd naar een select groepje techaandelen waarvan de meesten geen cent winst hebben gemaakt en ooit zullen maken. Wie dat inziet die snapt hoe hard dit kan gaan knakken als er een liquidatiegolf uitbreekt.
  2. Maatbeleg 30 juli 2020 13:18
    quote:

    TraderInWaves schreef op 30 juli 2020 12:18:


    Wat gaan we doen? Buy the dip (call opties)? Of verwacht dat het meer gaat dalen? Put opties.
    Maar er is nog een konijn in onze toverhoed. Waar blijft de FED? :)


    Blijven opletten. Die 50 punten zijn eraf voor je het weet. En dan gaat er weer ingekocht worden.
  3. barondehuile 30 juli 2020 13:23
    quote:

    Anyl12 schreef op 30 juli 2020 13:15:


    Dit is nog maar het begin, op naar de 400 punten. Ik heb vorige week alles verkocht en zal over enkele maanden weer goedkoop terugkopen.



    Ha, ha, ha, heel erg goed gedaan, jochie. Alleen zij die over hun zogenaamde goede acties lullen, doen dat vaak als reactie op hun geleden verlies. Kwestie van de psychologie lessen nog eens nalezen.
  4. Anyl12 30 juli 2020 13:44
    quote: