Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Beleggersclubs willen schadevergoeding van banken om val Wirecard

Reacties

28 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 19 juli 2020 08:29
    quote:

    jan de vakman schreef op 18 juli 2020 23:47:


    De goede lezer kan natuurlijk wel zien,dat ik beleg in de kleine broertjes van asml en asmi en besi zijn wel zeer zeker dividend machines,bijna de beste van de nederlandse beurzen,vaart wel!!

    Zeg Jan, hoe staat het met de oudijzerprijzen...???
  2. forum rang 6 aandeeltje! 19 juli 2020 12:57
    De banken zullen weer wijzen naar de accountants. Het is niet dat ze een controle doen.
    Het is natuurlijk absurt dat een accountant de grootste bankrekening niet adequaat checkt.
    Je kunt er vanuit gaan dat het niet klopt...., je zou hierbij juist alle bank statements van een heel jaar moeten opvragen en niet alleen een sullig saldo bevestiging door een schrijven van de ‘bank’.
  3. forum rang 5 wiegveld 19 juli 2020 15:54
    PPdV heeft na zijn BEB tijd heel veel dingen gedaan die hij daarvoor niet okee vond.
    Denk aan De V8 sage , ome Koos, en sommige van de de beleggingen, hoeveel heeft hij te maken gehad met Miss Etam etc. Was ie wel net op tijd weg, dat dan weer wel.
    Maar de VEB is de VEB gebleven.
    VEB behartigt nog steeds belangen en voert acties ( Albert Heyn, Steinhoff en nu Wirecard) Beleggingsadvies geven individuen in hun blaadje en aandeelhoudersvergaderingen bezoeken ze nog steeds.
28 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑