Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

VEB: verdienmodel BAM is echte probleem

Reacties

31 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. z0n0p 2 juli 2020 14:03
    quote:

    Jan de gokker schreef op 2 juli 2020 13:44:


    Probleem is de overheid die alle risico's bij de bouwers legt. Die vervangen en het zal beter gaan.


    Ik denk dat de overheid uit het verleden geleerd heeft van de oneindige stroom meerwerkrekeningen die de aannemertjes maar bleven indien (en soms ook dubbel). Dus nu niet weer de rekening bij de belastingbetaler leggen svp.

    A9 wordt wel interessant met die Spaanse aannemer.
  2. TW82 2 juli 2020 15:09
    quote:

    Johannes Servatius schreef op 2 juli 2020 14:00:


    [...]

    Wat een idiote reactie.


    Vond ik eigenlijk ook. Ik was al een tegenreactie aan het schrijven (want zo fout of storend was mijn post toch echt niet leek me), maar ik zag er maar vanaf. Ik heb nooit zo'n zin in gekibbel heen en weer om zo'n forum, ook al vond ik de reactie overdreven. Beetje extra suf ook omdat de post van totoo zelf eigenlijk ook vrij onzinnig en weinig toegevoegde waarde had ("Dit is de druppel!.. op een gloeiende plaat wel te vestaan..Goodbye BAM!"). Maar goed, ieder zijn ding, dus daar laten we het maar bij.
  3. Fred107 3 juli 2020 11:44
    quote:

    Jan de gokker schreef op 2 juli 2020 13:44:


    Probleem is de overheid die alle risico's bij de bouwers legt. Die vervangen en het zal beter gaan.

    Exact! Maar vooral KLM spekken met miljarden. En corendon tegelijk om zeep helpen En onkundige Spaanse bouwers de verdiepte aanleg van een snelweg laten bouwen. Ga zo door !
  4. kuddedier 3 juli 2020 12:55
    quote:

    Jan de gokker schreef op 2 juli 2020 13:44:


    Probleem is de overheid die alle risico's bij de bouwers legt. Die vervangen en het zal beter gaan.

    Dat is dan toch zeker een management issue bij de bouwers... De IT sector heeft dit veel minder met diezelfde overheid, daar krijgt de overheid veel meer risico toebedeeld voor grote projecten.

    Zoals bovengenoemd het schiet de bouwers te kort aan project management en strategie
  5. €GP 4 juli 2020 17:04
    Het probleem van BAM is dat er onvoldoende Now How is en dan m.b.t. expertise van slimme vakbekwame personen. BAM heeft heel veel kennis tijdens de Reorganisatie van 2013 de Laan uitgestuurd en is ze verder gegaan met Jonge Honden onervaren en geen overzicht voor het geheel. Dus goedkoop zijn in salarissen is duurkoop in projecten, het bestuur kan en zal het roer om moeten gooien en weer met dit advies verder gaan en gaan bouwen aan betere samengestelde projectgroepen waar ervaring de overhand heeft en niet de snelle guppy.
31 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

BAM Groep Koninklijke

2,782 17 sep
-0,018 -0,64%

Dagelijkse nieuwsbrief

Ja, ik wil elke dag de laatste kooptips en analyses van verschillende aandelen ontvangen.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links