Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Broker DeGiro meldt recordaantal transacties

Reacties

24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Bowski 9 juli 2020 11:26
    quote:

    Alias II schreef op 2 juli 2020 09:01:


    Misschien ook nog een waarschuwing over de Giro. Bij een order van enige omvang ( zeg 100 of 200 stuks) gebeurt het regelmatig dat er drie of vier transacties volgen ( dus meerdere kleine aantallen), die worden allemaal afzonderlijk in rekening gebracht. Dan lopen de kosten fors op!!

    Kan iemand dit bevestigen???

    Als ik bij Binck 100 aandelen te koop zet heb ik op de verkoopdag wel eens een deeluitvoering gezien, maar uiteindelijk werd het geheel, vzv ik me herinner, als één blok van 100 afgerekend.
    Ik kan me voorstellen dat een limietorder bij een minder gangbaar aandeel er meerdere dagen over doet. Hoe het dan gaat weet ik niet.
  2. forum rang 5 Bowski 9 juli 2020 15:22
    Aangezien Flatex bij Degiro de baas wordt heb ik eens gekeken naar hun tarieven: banking.flatex.nl/formularcenter_nl_b...

    @Alias II
    Bij Flatex(Degiro?) worden over meerdere dagen verdeelde deeluitvoeringen inderdaad als losse dagorders in rekening gebracht.

    @Domi$77
    Bij Flatex kosten AEX orders nu €3,90. Dat zou in lijn zijn met jouw nieuwe Degiro-tarief.
    Ik vraag me af: ben jij Flatex-klant die naar Degiro is overgeheveld (dan is die €4/order verklaarbaarder), of was jij altijd al Degiro-klant?

    (Huidig Flatex-tarief+jaarlijkse inflatie++correctie-zoals-'moderne_uitzuigers_zoals_providers_en_banken_die_plegen_te_doen' maakt €4 vanaf 1 juli)
  3. forum rang 9 objectief 9 juli 2020 15:34
    quote:

    Alias II schreef op 2 juli 2020 09:01:


    Misschien ook nog een waarschuwing over de Giro. Bij een order van enige omvang ( zeg 100 of 200 stuks) gebeurt het regelmatig dat er drie of vier transacties volgen ( dus meerdere kleine aantallen), die worden allemaal afzonderlijk in rekening gebracht. Dan lopen de kosten fors op!!


    Ben ik nog niet tegengekomen; tot nu toe zijn er voor deelorders geen extra kosten in rekening gebracht.
24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?