Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

KNVB zet streep door seizoen betaald voetbal

Reacties

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Kees1 21 april 2020 22:46
    quote:

    Pechorin schreef op 21 april 2020 21:55:


    [...]

    AZ heeft 2x van Ajax gewonnen dit seizoen dus wel duidelijk wie naar Champions League gaat


    Goed te zien dat jullie de moed erin houden. Deze sport gaat op deze manier helemaal kapot. Ajax zal het financieel wel overleven, maar de andere clubs? ADO, Vitesse, Twente etc? En als die failliet gaan, tegen wie moet je dan spelen?
    ofwel de clubs hebben elkaar nodig. Dit wordt heel lastig.
  2. forum rang 5 Kees1 21 april 2020 22:55
    quote:

    Ikkenietweten schreef op 21 april 2020 22:52:


    Nu nog een streep door de handel in spelers en de exorbitante transferbedragen en het wordt weer leuk.


    Dan gaan we in 2021 weer naar Scheveningen-Katwijk of kijken we op de plaatselijke zender naar een samenvatting als we er niet bij kunnen zijn. Ach ja, en waarom niet.
  3. henrico26 22 april 2020 07:05
    Ik weet niet of voetbalclubs in aanmerking voor staatssteun komen en/of of steun van de gemeente, maar voor de vaak royale salarissen van spelers wil ik niet aan meebetalen. Het lijkt mij dat die in deze periode naar beneden bijgesteld moeten worden naar een acceptabel en fatsoenlijk niveau.
  4. Pechorin 22 april 2020 18:38
    quote:

    henrico26 schreef op 22 april 2020 07:05:


    Ik weet niet of voetbalclubs in aanmerking voor staatssteun komen en/of of steun van de gemeente, maar voor de vaak royale salarissen van spelers wil ik niet aan meebetalen. Het lijkt mij dat die in deze periode naar beneden bijgesteld moeten worden naar een acceptabel en fatsoenlijk niveau.


    Er bestaat zoiets as een contract.

    En eerlijk gezegd ergert het me wanneer het ondernemers (lees: aandeelhouders) risico op de werknemer wordt afgewenteld.
17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?