Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Afwachtend begin voor Amsterdamse beurshandel'

Reacties

19 Posts
| Omlaag ↓
  1. Waarzegger 16 april 2020 12:06
    quote:

    Dus.. schreef op 16 april 2020 09:03:


    Zoals ik gister al had voorspeld... aez 500 vandaag weer!


    Zoals ik al had voorspeld: de zoveelste inhoudsloze oneliner. Echt, hou eens op met je ongevraagde adviezen en kom eens met een inhoudelijke bijdrage. Je claim is totaal ongefundeerd en iedereen weet dat het vandaag af zal hangen van de jobless claims en hoe deze door de markt ontvangen worden. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks.
  2. Dus.. 16 april 2020 12:28
    quote:

    Waarzegger schreef op 16 april 2020 12:06:


    [...]

    Zoals ik al had voorspeld: de zoveelste inhoudsloze oneliner. Echt, hou eens op met je ongevraagde adviezen en kom eens met een inhoudelijke bijdrage. Je claim is totaal ongefundeerd en iedereen weet dat het vandaag af zal hangen van de jobless claims en hoe deze door de markt ontvangen worden. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks.


    Jij zit zeker short hahaha
  3. De Buurman 16 april 2020 13:06
    quote:

    FairValue schreef op 16 april 2020 08:51:


    Dalen doen ze nog harder. Benieuwd hoe lang het groen blijft. Lijkt een brooz herstelletje.


    FairValue, op 30 maart j.l. zei jij het volgende:
    '4 of 5 dagen winst in de VS op basis van enkel zeer slechte economische vooruitzichten. Dit stort binnenkort weer in elkaar.'

    Sindsdien is dit de performance van de verschillende indices:

    - NASDAQ +8,9%
    - S&P500 +6,0%
    - Dow Jones +5,3%
    - DAX +5,8%
    - AEX +4,4%
    - CAC +0,1%
    - Shanghai +2,6%

    Ik denk dat we langzaamaan wel de conclusie kunnen trekken dat dit soort stellige uitspraken niet echt aan jou besteed zijn. Iedereen praat wel een beetje naar positie, maar als je daar in doorslaat wordt het wel een beetje lachwekkend.
  4. Waarzegger 16 april 2020 19:06
    quote:

    Dus.. schreef op 16 april 2020 12:39:


    [...]

    Ga anders even naar buiten een beetje genieten van de zon, is ook beter voor jouw humeur!

    Ik zit met een mooie lach te genieten... is beter voor de mens!


    Ik kan hier anders ook prima van genieten hoor. Mijn shorts vertonen een nette plus. Wijntje in de zon smaakt nog beter. Kan me niet voorstellen dat er voor jou veel te lachen valt momenteel, wanneer je helemaal scheef zit.
19 Posts
|Omhoog ↑