Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Beurzen in het rood door zorgen coronacrisis

Reacties

30 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Afdeling inkoop 15 april 2020 13:17
    quote:

    FairValue schreef op 15 april 2020 13:03:


    Zowel technisch als fundamenteel genoeg aan de hand.


    Technisch zitten we al weer dik in een bullmarkt. Fundamenteel loopt het contrair.

    Eerdere krach's lieten niet zulke enorme rebounds zien. Deze dooie kat stuitert wel heel hoog.

    Verder dan Tina, don't right the Fed en FOMO komen we niet.

    Dus ja, het kan vriezen...
  2. forum rang 4 boomer92 15 april 2020 13:25
    quote:

    FairValue schreef op 15 april 2020 13:03:


    Oh wat een wijsheden ineens in deze bijdragen. Zelfs accounts van nog geen week oud komen het wel even vertellen... zoveel ervaring en vooral zo goed onderbouwd (zelden een argument gelezen).

    Zowel technisch als fundamenteel genoeg aan de hand. Dalende winsten veel onzekerheid dus de beurs gaat vanzelf naar beneden. Alle particulieren trappen er weer in. En dan weer de schuld geven aan het systeem. Nee veel volk beschikt over een flinke berg zelfoverschatting. Ze komen er op deze beurs vanzelf vanaf net als van hun reserves.
    zucht nooit ergens op reageren , alleen iedere dag het zelfde gewauwel in nieuwe draadjes !! dat je zelden argumenten leest komt daar door of je wil het niet zien !
  3. forum rang 6 FairValue 15 april 2020 14:22
    quote:

    Afdeling inkoop schreef op 15 april 2020 13:17:


    [...]

    Technisch zitten we al weer dik in een bullmarkt. Fundamenteel loopt het contrair.

    Eerdere krach's lieten niet zulke enorme rebounds zien. Deze dooie kat stuitert wel heel hoog.

    Verder dan Tina, don't right the Fed en FOMO komen we niet.

    Dus ja, het kan vriezen...


    Fibo niveau rond 50% dubbele toppen eind februari. Nu bulltrap. Etc.
  4. forum rang 5 MOEdig Voorwaarts 15 april 2020 15:31
    quote:

    StoplossBurner schreef op 15 april 2020 14:18:


    Lijkt erop dat de FED en ECB een rustdag hebben. Zal wel niet door Corona zijn, maar RSI van het veelvuldig drukken op het koopknopje de afgelopen weken.


    Ook kijkend naar de ontwikkeling van de Italiaanse lange rente zou dat inderdaad een goede verklaring kunnen zijn;)
30 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑