Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

AEX lager door zorgen impact coronacrisis

Reacties

31 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 FairValue 15 april 2020 11:38
    quote:

    Max Headroom schreef op 15 april 2020 11:26:


    Ik blijf lekker zitten. Dit soort dipjes schudt de paniekeerders eruit. Die zorgen alleen maar voor volatiliteit.


    Jij leest geen nieuwsberichten zeker?! 80% procent verbaasd zich over het oplopen van de koersen in relatie met de reële economie. Alleen jij hoort blijkbaar bij de 20% die dit heel normaal vindt... dipje ;-)
  2. forum rang 6 suske wiet 15 april 2020 11:45
    Ik heb vandaag Flow Traders gekocht .
    Ben in principe tegen hetgeen ze doen maar het is wettelijk .
    Zij maken winsten met het verschil in koop en verkoop met stop-loss orders
    Het blijft nog een heel tijdje volatiel en dat moeten zij juist hebben
    De een zijn dood enz
    Ja studentenrekening die wil de boel omhoog praten ,
  3. Max Headroom 15 april 2020 11:50
    quote:

    FairValue schreef op 15 april 2020 11:38:


    [...]

    Jij leest geen nieuwsberichten zeker?! 80% procent verbaasd zich over het oplopen van de koersen in relatie met de reële economie. Alleen jij hoort blijkbaar bij de 20% die dit heel normaal vindt... dipje ;-)


    500 is een redelijke waarde nu. De 400 een paar weken terug was veel te laag gegeven de situatie.
  4. forum rang 4 Red_ 15 april 2020 12:00
    quote:

    Andy5 schreef op 15 april 2020 10:58:


    Het is allemaal een grote tombola Als morgen bekend wordt dat er een vaccin of een remedie is dan ga je met je shorts behoorlijk de bietenbrug op.


    Nou nee, de schadelijke impact is sowieso al gemaakt op de economie en blijft nog lang doorwerken.
    Daarnaast ieder realistisch persoon met verstand heeft al geroepen dat een vaccin een jaar tijd nodig heeft. Aangezien we in maart gestart zijn, tel uit je winst.

    De enige goede graadmeter voor de economie lijkt momenteel wel de olieprijs/shell te zijn. De rest is gebaseerd op overmoed door de afgelopen 9 jaar hosanna op de beurs...
  5. De Buurman 15 april 2020 12:43
    quote:

    FairValue schreef op 15 april 2020 11:38:


    [...]

    Jij leest geen nieuwsberichten zeker?! 80% procent verbaasd zich over het oplopen van de koersen in relatie met de reële economie. Alleen jij hoort blijkbaar bij de 20% die dit heel normaal vindt... dipje ;-)


    80% van de kleingeld-beleggers op dit forum. Die maken de koers niet, FairValue.
31 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑