Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Beurzen New York tussentijds flink hoger

Reacties

35 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Toddemij 26 maart 2020 20:29
    Als ze daar naar buiten lopen kunnen ze de in de haast neergezette tenten zien staan waar dagelijks steeds meer New Yorkers overlijden. Maar ok de 2 biljoen lijkt ff te werken op de beurs maar de koude handdoek komt vanzelf. Het aantal coronagevallen gaat daar sterk stijgen met een president die er te makkelijk overdoet en daarmee ook geen duidelijke maatregelen wil nemen....nog niet. Tot het kalf verdronken is.
  2. Roderick99 26 maart 2020 21:02
    quote:

    FairValue schreef op 26 maart 2020 20:55:


    Zo het geld van de Fed wordt er met bakken doorheen gejast! Die stijgt bijna 2% in 2 seconden. Als het geld op is gaan we weer vol rood!

    Ik was toevallig op dat moment naar de indices aan het kijken. Er kwam letterlijk 0,5% per "tick" bij.

    Hoe vaak gaan we dit nog (kunnen) zien?
  3. T3 T3 T3 26 maart 2020 21:15
    quote:

    wobp schreef op 26 maart 2020 21:02:


    de payoff van deze gekkigheid gaat ervoor zorgen dat Amerika straks niet meer behoord tot een wereldmacht economisch land,
    Amerika gaat hiervoor de rekening krijgen en ik voorspel zelfs dat een bedrijf van de 'big 5' ten onder gaat.


    Waarom zou een van de big 5 ten onder gaan dan? Zijn toch wereldwijde spelers.
  4. biglion 26 maart 2020 21:27
    Je kunt het een rare zaak vinden, maar de beurzen , lees computers, kunnen geen gevoelens/ emoties.
    Die kunnen ongeacht wat er gebeurt op de wereld praktisch oneindig een ``bull- klimaat `` op de borden toveren.

    Banken kunnen deze ``voeden`` zolang ze zelf ``gevoed`` worden.
    En dat gebeurt in Amerika.

    (Trouwens ook in Europa)

    Ooit zal dit tot een catastrofe leiden, maar wanneer Joost mag het weten.
35 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?