Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Fitch verhoogt outlook NN

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 9 objectief 10 maart 2020 21:00
    quote:

    Weert=No.1 schreef op 10 maart 2020 18:49:


    Nou ja, ze moeten toch wat verzinnen. Koop beter ABNAMRO, met een moneyflow-index van 0,00 en een RSI van 8. Lager kan echt niet, hoor.


    Dat lijkt me het slechtste advies van het nog jonge jaar; dan heb je toch niks van de economie begrepen. NN is 100x beter qua winstontwikkeling etc.etc.
  2. Traveler@repair 11 maart 2020 03:24
    Italiaanse banken gaan straks rollen, wie rolt mee ?
    Leningen van Hotels / Restaurants / Cafetaria's / Luchtvaartbedrijven / commercieel onroerend goed, luchthavens, vliegtuigmaatschappijen en niet te vergeten de leasemaatschappijen.
    Het moest allemaal groter om met kleinere marges toch winst te kunnen maken. Uitgerekend tot de "laatste stoel" . Die zullen deels een soort steun krijgen, het MKB valt dan nog meer om dan nu.
  3. forum rang 9 objectief 11 maart 2020 07:59
    quote:

    Weert=No.1 schreef op 10 maart 2020 21:26:


    Ik heb wel mijn doctoraal bedrijfseconomie , behaald in Tilburg. Morgen komen de cijfertjes van AAB. Zelf geef ik Fitch een rating van BBB-.


    Dan leverde die opleiding weinig inzicht op; je moet wel jarenlang bedrijfsanalyses maken anders blijft het een papiertje.
  4. forum rang 9 objectief 11 maart 2020 08:15
    quote:

    Weert=No.1 schreef op 10 maart 2020 23:28:


    Laten we erom wedden welk aandeel het komend half jaar ( =10 -09-2020 ) het procentueel het beste doet.Dividend geldt ook mee als winstbestanddeel. Wie ??
    Die 2 miljard winst gaat substantieel omlaag. Maar dit is al in de koers verwerkt.


    Beleggen is geen gokken voor een 1/2 jaar; dat heb je toch ook geleerd. Je moet het over verschillende jaren bekijken. Vergelijk de laatste 5 jaren van ABN AMRO met de NN. En daarna wachten op de komende 5 jaren.
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?