Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Resultaten en verwachtingen TKH vallen tegen'

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Bowski 13 augustus 2019 10:23
    "De analistenconsensus voor de winstgroei dit jaar, inclusief desinvesteringen, was 12 procent."

    Je hebt dus weinig aan analisten. Ze kijken kennelijk altijd achterom om de toekomst te kunnen voorspellen.
    Zo kan ik het ook!

    Bij Boskalis idem. Wat heeft het lang geduurd voordat men (ook de gerespecteerde analisten hier) tot het inzicht kwam dat het aandeel lang geen €30 waard is: vandaag €18 is nog steeds te duur, ook al geven ze het niet toe.

  2. heen en weer 13 augustus 2019 11:00
    quote:

    Bowski schreef op 13 augustus 2019 10:23:


    "De analistenconsensus voor de winstgroei dit jaar, inclusief desinvesteringen, was 12 procent."

    Je hebt dus weinig aan analisten. Ze kijken kennelijk altijd achterom om de toekomst te kunnen voorspellen.
    Zo kan ik het ook!

    Bij Boskalis idem. Wat heeft het lang geduurd voordat men (ook de gerespecteerde analisten hier) tot het inzicht kwam dat het aandeel lang geen €30 waard is: vandaag €18 is nog steeds te duur, ook al geven ze het niet toe.




    Je hebt idd weinig aan analisten. Achteraf de toekomst voorspellen kan iedereen. Maar ja, wbt de economie is het hetzelfde. Bijna niemand kan iets zinnigs zeggen wat de economie gaat doen. Voorbeeld daarvan is dat weinigen crashes zien aankomen. Feitelijk is de economie: beschouwen wat al gebeurd is en dat proberen te begrijpen en daar formules en algoritmes voor te maken. De economie is eigenlijk een vaag begrip en absoluut geen pure wetenschap. Technische analyse is ook een lachertje, maar ja, hele volksstammen zweren erbij. Succes met de economie en de analisten!
  3. Paul415 13 augustus 2019 13:29
    Achteraf de toekomst voorspellen is precies de enige juiste definitie van technische analyse, nooit wetenschappelijk bewezen deze massapsychologie. En als ze er weer eens naast zitten dan was het een valse uitbraak. Beste Royce, waar blijft de beloofde campingrally? Beste mensen, wees zuinig op uw centjes en laat de Fundamentele Analyse altijd leidend zijn!
4 Posts
|Omhoog ↑