Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Wall Street verheugd over Chinese cijfers

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. RodolfoBoxo 8 augustus 2019 22:36
    De forse dalingen van de Dow dat van vanaf 1 aug van start ging en nu meer voor de helft heel sterk herstelt, zet bij mij vraagstekens...en dat komt zeker niet door zo'n lullobericht over. oh he gaat weer goed,oh het gaat weer slecht. Er zitten andere krachten achter enen-nullen met algorithms gecontroleerd...door tja wie zou dat zijn. Het blijft dus een gokhal
  2. forum rang 8 Kaviaar 8 augustus 2019 22:48
    quote:

    RodolfoBoxo schreef op 8 augustus 2019 22:36:


    De forse dalingen van de Dow dat van vanaf 1 aug van start ging en nu meer voor de helft heel sterk herstelt, zet bij mij vraagstekens...en dat komt zeker niet door zo'n lullobericht over. oh he gaat weer goed,oh het gaat weer slecht. Er zitten andere krachten achter enen-nullen met algorithms gecontroleerd...door tja wie zou dat zijn. Het blijft dus een gokhal


    De hele beurs wordt gemanipuleerd door rijken, banken, handelsplatforms etc. Nog nooit anders geweest.
  3. bergen333 9 augustus 2019 01:14
    "Vooral techfondsen profiteerden van de situatie. Zo won Apple ruim 2 procent en Facebook ging zo'n 3 procent vooruit."

    De 16 procent stijging van AMD was blijkbaar niet het vermelden waard, AFN? Of hebben jullie dat niet eens gezien? Of vertalen jullie alleen maar berichten die door een andere nieuwsdienst worden geschreven?
  4. forum rang 5 dasokwat 9 augustus 2019 03:42
    quote:

    stockexchangestaartje schreef op 8 augustus 2019 23:47:


    Als de yuan plots 10% zakt zorgt dat uiteraard voor een stijging van de export. Maar dit komt niet ten gunste van de handelsbalans die trumpie wil..


    Volgende maand gaan de import tarieven met 25% omhoog, dat zal de import weer knap afremmen, en dat is precies wat onze Trumpie wil
  5. forum rang 8 Kaviaar 9 augustus 2019 08:09
    quote:

    Bluescreen schreef op 9 augustus 2019 04:19:


    Het is te hopen dat adviseurs rond Trump hem hebben verteld dat het
    beter voor de beurs en de economie is als ie de komende weken wat minder
    roeptoetertwittert over de FED, China, Iran, N-Korea, Rusland en Europa.
    Dan komt er een beetje rust in de tent, die wereld heet.


    Wist je dat Trump niet luistert?
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?