Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Groen licht herbenoeming topvrouw PostNL

Reacties

16 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Geschorst en weet niet waarom 16 april 2019 20:22
    HV heeft wel genoeg stemmen bij elkaar gescharreld. Ons kent ons.
    Als de aandeelhouders naar de prestaties gekeken zouden hebben, dan was ze het niet goed mogen keuren. De koers staat nog 60% onder het verworpen bod. Op eigen kracht zou ze het beter kunnen!
  2. forum rang 4 Geschorst en weet niet waarom 16 april 2019 20:38
    quote:

    futaridomo schreef op 16 april 2019 20:36:


    achja, automatisch goedgekeurd door de ambtenaren. Dacht nederland een democratische land is, maar schijnbaar als het om GELD en MACHT gaat, alles mag :D

    wie noemt haar een topvrouw? Met PostNL en SNS zeker geen uitblinkers.
  3. forum rang 6 Guus_Geluk 17 april 2019 11:17
    quote:

    Stephan010 schreef op 16 april 2019 20:52:


    Flop vrouw is het, kan beter huisvrouw zijn.


    Henna Verhagen heeft in het bedrijfsleven nog nooit wat gepresteerd. Ik vermoed dat ze niet eens goede huisvrouw zou kunnen zijn. Laat ze eerst maar eens wat aandeelhouderswaarde creeren. Een relatief hoog dividend is een sigaar uit eigen doos maar ze denkt alleen maar aan haar eigen doos.
  4. Bluescreen 24 april 2019 14:48
    Bij de laatste sigaar uit eigen doos heb ik mijn laatste aandelen
    PostNL verkocht. Ik wil me niet langer ergeren aan een CEO (lees:semi-ambtenaar) die elk jaar meer dan 6x het salaris van onze minister-president opstrijkt en alleen fata morgana's in het vooruitzicht schetst:
    op eigen kracht zou ze PostNL vooruit helpen ? Daar is al jaren lang
    totaal niet in geslaagd door gebrek aan realiteitsbesef. Ik denk dat het ABP pensioenfonds nog een van de laatste grote aandeelhouders is (?) en heel veel kleine beleggers die het schip zijn ingegaan sinds de beursgang.
    Hoogtijd dat een nieuwe daadkrachtige CEO een keer de bezem haalt door deze stal.
    Dan stap ik ook weer in.
    Net als bij ING wordt het hoogtijd dat deze CEO op waarde wordt beoordeeld door de aandeelhoudersvergadering. Ook de VEB als belangenbehartiger voor de kleine belegger heeft hierin een belangrijke taak volgens mij.




16 Posts
|Omhoog ↑