Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Financieel directeur Flow Traders stapt op

AMSTERDAM (AFN) - Financieel directeur Marcel Jongmans van Flow Traders stapt met onmiddellijke ingang op. Hij wil andere kansen najagen, meldt de beursintermediair. Zijn taken worden voorlopig waargenomen door andere leden van de raad van bestuur.

Jongmans was iets meer dan twee jaar financieel directeur van Flow Traders. Eerder werkte hij bij MeesPierson, Fortis Bank en ABN AMRO Clearing Bank.

Flow Traders maakte verder bekend door te willen met topman Dennis Dijkstra. Hij wordt voorgedragen voor een nieuwe termijn als enige topman. Daarover wordt gestemd bij de aandeelhoudersvergadering in mei. Nu deelt Dijkstra zijn functie nog met Sjoerd Rietberg. Die gaf in september al aan geen nieuwe termijn te willen.

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Flow Traders

Gerelateerd

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Sir Cryptalot 7 december 2018 19:45
    quote:

    Formule1-Fan schreef op 7 december 2018 19:30:


    bezoek bij mens zondag zal wel vragen tekens hebben als hij daar naar vraagt.
    kOmt er nieuws.? lichterij of geen eerlijke beleggen zoals men wil, short lenen en hopen op goede afloop zoals men zondag zei.


    Dat u het artikel heeft kunnen lezen verbaast me.
  2. forum rang 4 Geschorst en weet niet waarom 8 december 2018 09:41
    quote:

    Formule1-Fan schreef op 7 december 2018 19:30:


    bezoek bij mens zondag zal wel vragen tekens hebben als hij daar naar vraagt.
    kOmt er nieuws.? lichterij of geen eerlijke beleggen zoals men wil, short lenen en hopen op goede afloop zoals men zondag zei.

    Ik snap het niet helemaal meer. Ze verkopen op € 17 BB en kopen het voor € 3,50 terug. Ik zie de glimlach op het gezicht van de goede man en beide oren komen nog wat omhoog, maar daarachter zit ook veel leed. Het kan allemaal zo gemakkelijk schijnbaar. Mens gaat er niet dieper op in, omdat hij natuurlijk een vergoeding opstrijkt.
    Waar haalt Kasbank de aandelen vandaan?
  3. forum rang 9 objectief 8 december 2018 10:47
    quote:

    Bakker88 schreef op 8 december 2018 09:41:


    [...]
    Ik snap het niet helemaal meer. Ze verkopen op € 17 BB en kopen het voor € 3,50 terug. Ik zie de glimlach op het gezicht van de goede man en beide oren komen nog wat omhoog, maar daarachter zit ook veel leed. Het kan allemaal zo gemakkelijk schijnbaar. Mens gaat er niet dieper op in, omdat hij natuurlijk een vergoeding opstrijkt.
    Waar haalt Kasbank de aandelen vandaan?



    De Kasbank is toch een bewaarbedrijf...ze hebben grote aantallen aandelen in bewaring en kunnen deze uitlenen.

    Het Antaurus verhaal is niet enkel hosanna: vorig jaar hebben ze een Zwitsers technologiebedrijf aanbevolen op 1,70 en dat staat nu 65 cent. Die goed nieuws verhalen bij Mens moet je met een korreltje zout nemen in het bijzonder als hij het heeft over zijn stokpaardje: dit resultaat is behaald met weinig risico.
  4. forum rang 4 Geschorst en weet niet waarom 8 december 2018 10:51
    quote:

    objectief schreef op 8 december 2018 10:47:


    [...]


    De Kasbank is toch een bewaarbedrijf...ze hebben grote aantallen aandelen in bewaring en kunnen deze uitlenen.

    Het Antaurus verhaal is niet enkel hosanna: vorig jaar hebben ze een Zwitsers technologiebedrijf aanbevolen op 1,70 en dat staat nu 65 cent. Die goed nieuws verhalen bij Mens moet je met een korreltje zout nemen in het bijzonder als hij het heeft over zijn stokpaardje: dit resultaat is behaald met weinig risico.


    Hoe halen ze een constant resultaat van 8%. Dit jaar staat toch veel aandelen in mijn portefeuille op groot verlies (>40%) Dergelijke resultaten van Antaurus wordt je wel jaloers op. Dit jaar komt ik op een vet verlies. Ik weet niet precies hoeveel, omdat ik dit nu niet meer wil weten.
    2e halfjaar verloopt bijzonder pijnlijk. Nu zien overleven. Ik heb een grote hekel aan shorters gekregen. Ik verlies veel geld, terwijl zij juist veel winnen. Ik vind het niet gepast. Ik kan waarschijnlijk beter stoppen met beleggen.
  5. forum rang 9 objectief 8 december 2018 11:32
    quote:

    Bakker88 schreef op 8 december 2018 10:51:


    [...]
    Hoe halen ze een constant resultaat van 8%. Dit jaar staat toch veel aandelen in mijn portefeuille op groot verlies (>40%) Dergelijke resultaten van Antaurus wordt je wel jaloers op. Dit jaar komt ik op een vet verlies. Ik weet niet precies hoeveel, omdat ik dit nu niet meer wil weten.
    2e halfjaar verloopt bijzonder pijnlijk. Nu zien overleven. Ik heb een grote hekel aan shorters gekregen. Ik verlies veel geld, terwijl zij juist veel winnen. Ik vind het niet gepast. Ik kan waarschijnlijk beter stoppen met beleggen.



    Ja, wat mij betreft idem dito...fors verlies op aandelen en ook de obligaties dalen flink dus een rampjaar.

    Hoe ze aan de 8% komen...dat is wel een analyse waard...dikwijls komen fondsen door toeval tot een mooi resultaat in het ene jaar en doen het dan weer slecht in het andere. Neem bijv. het Add Value fonds met een hoge staat van dienst, ze zitten per eind november op -15,5%.
  6. forum rang 4 Geschorst en weet niet waarom 8 december 2018 11:44
    quote:

    objectief schreef op 8 december 2018 11:32:


    [...]


    Ja, wat mij betreft idem dito...fors verlies op aandelen en ook de obligaties dalen flink dus een rampjaar.

    Hoe ze aan de 8% komen...dat is wel een analyse waard...dikwijls komen fondsen door toeval tot een mooi resultaat in het ene jaar en doen het dan weer slecht in het andere. Neem bijv. het Add Value fonds met een hoge staat van dienst, ze zitten per eind november op -15,5%.

    paar mooie plussen (Ahold), maar meer minnen en nog hoger verliespercentage. Dit jaar wordt sinds jaren een dikke min helaas. Ik ben dus niet erg constant!
  7. ERNIE44 3 februari 2019 14:18
    quote:

    am1993 schreef op 7 december 2018 19:18:


    Als je 2 jaar ergens werkt als financieel directeur met een banken - achtergrond en je stapt dan ineens op is dat wel heel erg vreemd. Als dat "vertaald" wordt als andere kansen "najagen", gaan bij mij in ieder geval de alarmbellen af.


    www.shortsell.nl/short/Flow

    Vanaf 11 januari massief short in flowtraders :P

    Ik zie een verband ;)
10 Posts
|Omhoog ↑