Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Pharming opnieuw omlaag op Damrak

Reacties

29 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 17 september 2018 11:59
    quote:

    IEX - Forummoderator schreef op 17 september 2018 11:44:


    Is aangepast.

    Bij de kleinere bedrijven zette Pharming (min 2,6 procent) de daling voort. Het biotechnologiebedrijf verloor vrijdag al bijna 13 procent na een negatief rapport van Kempen. Pharming hoopt in de VS deze week akkoord te krijgen voor een aanvullende licentie voor zijn medicijn Ruconest.

    Groet Henk


    Dank Henk,fijn dat het gerectificeerd is. Een excuus had er in dit geval bij gemogen, maar goed.....

    Uiteraard is het kwaad(lees de onrust) nu al weer, voor de tweede keer, geschiedt. Na vrijdag had toch wel wat meer zorgvuldigheid van IEX verwacht mogen worden.

    Maar belangrijker : wat vind Insinger Gilissen hiervan denk je? Hoe ervaren zij het dat een zogenaamd rapport van HEN een koersdaling heeft veroorzaakt van heb ik jou daar? Misschien heeft de analist wel LONG geadviseerd met een koersdoel van 1,85, wie zal het zeggen....

    In elk geval, ik weet hun reactie al : ik heb ze net gebeld en ze zijn daar absoluut not amused over zowel het ANP artikel als het klakkeloze overnemen van onjuiste koersgevoelige informatie door IEX. Actie vanuit deze analist ligt dus zeer wel voor de hand.

    Mijn advies aan IEX: neem ff contact op met Gilissen en bied je nederige excuses aan. Plaats dit vervolgens aub ook even op de homepage.
  2. forum rang 7 De amateur 17 september 2018 12:28
    quote:

    JaccoW schreef op 17 september 2018 10:21:


    [...]
    Zegt dus genoeg. Zal misschien ook bij Premium gebeuren, betalen voor wat knip en plakwerk wat ook niet gecontroleerd wordt...


    Absoluut niet bij premium. Zijn artikelen geschreven door IEX analisten zelf. Moet toegeven degelijk en solide adviezen.
  3. Rubicon 17 september 2018 12:51
    Persoonlijk ben ik wel tevreden over het Premium aanbod; goede aanvulling op BeleggersBelangen.
    En fouten maken is iets menselijks. Het kán natuurlijk zo zijn (en dat zeg ik voorzichtig) dat de hier ontstane commotie deels gekleurd is door ingenomen Pharming postities (hetgeen natuurlijk een eigen verantwoordelijkheid is en blijft).
  4. forum rang 6 mvliex 1 17 september 2018 13:46
    Ach, niet alleen bij IEX zaait men verwarring.....
    ;-))

    Van Binck:
    17-9-2018 12:46:03

    Futures wijzen op lagere opening Wall Street

    (ABM FN-Dow Jones) De Amerikaanse beurzen gaan maandag vermoedelijk een vlakke opening tegemoet. Futures op de toonaangevende S&P 500 index noteerden rond lunchtijd vlak.
  5. forum rang 4 Arie40 18 september 2018 14:09
    quote:

    Mrx77 schreef op 17 september 2018 13:38:


    Dat er zoveel aandacht wordt gegeven aan een pennystock die al decennium rond 1 euro schommelt...ik heb gevoel dat hoofdzaken wordt ondergesneeuwd met dit soort artikelen.


    Als AJ nog een opvolger zoekt moet ie jou nemen. Pure luiheid van jou dit! Ik heb Pharming eind 2016 gekocht op 17 cent, een jaar later was die 1.20 waard!
29 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑