Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Bpost neemt Amerikaans pakjesbedrijf over

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. totoo 9 oktober 2017 09:30
    Niet tactisch van Bpost meer geld wat in de handen brand na ploffen van PostNL en dus eigenlijk een frustratie aktie
    een friettent runnen is wat anders dan een McDonalds formule overnemen

    Wel duidelijk dat hier dus weer "voorkennis" was omdat BPost toch als een goede partij werd gezien(ongeacht dit al voorbij was)de koers teruggevallen is zonder enige reden na nu vandaag dus duidelijk
    Geld is op en belgen gaan op yankee tour en komen berooid terug, let maar op totaal out of the business denken dat ze daar ook belgisch praten zeker

    Ik voorzie dat de Belgen op hun plaat gaan en dat PostNL hier garen bij gaat spinnen
  2. forum rang 4 erjee-ff 9 oktober 2017 11:18
    quote:

    totoo schreef op 9 oktober 2017 09:30:


    Niet tactisch van Bpost meer geld wat in de handen brand na ploffen van PostNL en dus eigenlijk een frustratie aktie
    een friettent runnen is wat anders dan een McDonalds formule overnemen

    Wel duidelijk dat hier dus weer "voorkennis" was omdat BPost toch als een goede partij werd gezien(ongeacht dit al voorbij was)de koers teruggevallen is zonder enige reden na nu vandaag dus duidelijk
    Geld is op en belgen gaan op yankee tour en komen berooid terug, let maar op totaal out of the business denken dat ze daar ook belgisch praten zeker

    Ik voorzie dat de Belgen op hun plaat gaan en dat PostNL hier garen bij gaat spinnen

    Waarom is dit niet tactisch van Bpost?
    En waarom zouden ze op hun plaat gaan? En waarom zou PostNL garen spinnen bij een overname die Bpost in de VS doet?



10 Posts
|Omhoog ↑