Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Rutte: Grieken overtuigen van maatregelen

Reacties

26 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. stalker 12 juli 2015 19:14
    Het gezeik van af het begin is als je met een hengeltje sardientjes zit te vissen in Portugal ,verdien je evenveel als een Straten maker in NL dat is het verhaal Is dus een communistisch uitgangspunt kortom ik heb vis nodig maar ook een straat hoe bedoel je achterlijke politici het draait om economie al 4000 jr geleden een stelletje mafkezen die er geen koekie van bakken mensen zich verrot laten werken en dan al zijn rechten op pensioen intrekken in Noord Europa hoe krijg je het volk op de achterste poten huftergedrag . Kl...z.kk.n
  2. forum rang 6 !@#$!@! 12 juli 2015 20:57
    quote:

    Wisenwaarachtig schreef op 12 juli 2015 16:46:


    [...]
    Als je niet kunt liegen kom je nooit in de politiek terecht, dus alle partijen liegen.


    Ze liegen omdat wij accepteren dat ze liegen.

    "Oh je bent een politici, dan mag je liegen."

    Ja dan is er idd geen reden voor ze om te stoppen met liegen.
    Misschien moeten we het eens niet normaal gaan vinden dat we zo bedrogen worden door politici.
  3. forum rang 9 Chiddix 13 juli 2015 00:43
    quote:

    Wisenwaarachtig schreef op 12 juli 2015 19:38:


    En nu maar hopen dat Rutte en Co af en toe op IEX kijken, haha.


    Zou niet goed voor zijn hart zijn. Rutte leeft in de veronderstelling , dat het volk dat hij regeert grotendeels het met hem eens is inzake de kwestie Griekenland uitgezonderd de anti-EU brigade van Geert Wilders.