Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
De Chinese drone-maker Ehang Inc. onthulde woensdag wat het de eerste drone ter wereld noemt die een menselijke passagier kan vervoeren. Het in Guangzhou, China gevestigde bedrijf trok het doek van de Ehang 184 in het Las Vegas Convention Center tijdens de CES-gadgetshow. In een bedrijfsvideo die hem laat zien, ziet hij eruit als een kleine helikopter, maar met vier dubbele propellers die parallel aan de grond draaien zoals andere drones . De elektrisch aangedreven drone kan in twee uur volledig worden opgeladen, tot 220 pond vervoeren en 23 minuten vliegen op zeeniveau, aldus Ehang. De cabine biedt plaats aan één persoon en een kleine rugzak en heeft zelfs airconditioning en een leeslampje. Met ingeklapte propellers is hij ontworpen om op één parkeerplaats te passen. Na het opstellen van een vluchtplan hoeven passagiers slechts twee commando's te geven, "opstijgen" en "landen", elk gecontroleerd door een enkele klik op een Microsoft Surface-tablet, aldus het bedrijf. Newsbeep Play Soundcore Infini Pro Soundbar met Dolby Atmos-ondersteuning gelanceerd in IndiaSoundcore Infini Pro Soundbar With Dolby Atmos Support Launched in India Soundcore Infini Pro Soundbar met Dolby Atmos-ondersteuning gelanceerd in India Speel 5 eenvoudige tips om de levensduur van de batterij van uw telefoon te verlengen5 Simple Tips To Increase The Life Of Your Phone’s Battery 5 eenvoudige tips om de levensduur van de batterij van uw telefoon te verlengen Speel Strijd om de streamingdiensten: wat is op dit moment de beste premium videoservice?Battle Of The Streaming Services: Which Is The Best Premium Video Service Right Now? Strijd om de streamingdiensten: wat is op dit moment de beste premium videoservice? Speel Vijf onmisbare smartphonefuncties die uw leven beter zullen makenFive Must-have Smartphone Features That Will Make Your Life Better Vijf onmisbare smartphonefuncties die uw leven beter zullen maken Speel Foto-apps om uw herinneringen gratis in de cloud op te slaan Foto-apps om uw herinneringen gratis in de cloud op te slaan Speel Werken vanuit huis vanwege COVID-19? Gratis tools en software om uw productiviteit te maximaliseren Werken vanuit huis vanwege COVID-19? Gratis tools en software om uw productiviteit te maximaliseren Speel PubG Ban: de aspiraties van jonge indianen raken de pauzeknop PubG Ban: de aspiraties van jonge indianen raken de pauzeknop Speel Geen sportschool, geen apparatuur, betekent niet dat er geen training is, dankzij deze Android- en iOS-apps Geen sportschool, geen apparatuur, betekent niet dat er geen training is, dankzij deze Android- en iOS-apps Speel Amazon Prime Video geeft gratis toegang tot kinderinhoud om ouders te helpen thuis te werken Amazon Prime Video geeft gratis toegang tot kinderinhoud om ouders te helpen thuis te werken Speel Populaire multiplayer-spellen die u kunt spelen tijdens de uitbraak van het coronavirus Populaire multiplayer-spellen die u kunt spelen tijdens de uitbraak van het coronavirus Vuurwerk logo Gemaakt in vuurwerk Het is ontworpen om ongeveer 1.000 tot 1.650 voet boven de grond te vliegen met een maximale hoogte van 11.500 voet en een topsnelheid van 63 mijl per uur. De Amerikaanse autoriteiten zijn net begonnen met het opstellen van richtlijnen voor het gebruik van drones , en een drone van mens en passagier lijkt zeker onder strikte controle te staan. Michael Huerta, administrateur van de Federal Aviation Administration, was op CES maar kon niet onmiddellijk worden bereikt voor commentaar via een woordvoerder. Mede-oprichter van Ehang en Chief Financial Officer Shang Hsiao zei dat het bedrijf hoopt het apparaat begin dit jaar te verkopen voor $ 200.000 tot $ 300.000, maar erkende dat het een legaal "grijs gebied" beslaat. "De hele wereld heeft nog nooit zoiets meegemaakt", zei hij. Een passagier zou geen controle hebben als back-up, zei hij. In het geval van een probleem plant het bedrijf een afstandsbedieningscentrum dat het voertuig overneemt en ervoor zorgt dat het veilig landt, zei hij. Chief Marketing Officer Derrick Xiong zei dat het voertuig meer dan 100 keer op lage hoogte is gevlogen in een bosrijk gebied in Guangzhou, waaronder meerdere keren met een persoon erin. Een ding dat quad-copters veiliger maakt dan helikopters, zijn de vele propellers, zei Xiong. Zelfs als drie van de vier armen hun zes propellers hebben uitgeschakeld, kunnen de werkende propellers van de laatste arm een ??ruwe landing garanderen door naar de grond te draaien, zei hij. Het bedrijf, dat ook kleinere drones maakt, zei in augustus dat het $ 42 miljoen aan kapitaal had opgehaald bij verschillende investeerders, waaronder GP Capital, GGV Capital, ZhenFund en anderen, na $ 10 miljoen aan kapitaal dat vorig jaar was opgehaald.
EHang blijft verbazen en met een snel tempo nieuwigheden aankondigen. Nu bevestigde EHang dat het een nieuwe eVTOL serie, de VT's, ontwikkelt. Ondertussen wordt met de Chinese luchtvaartautoriteit CAAC verder gewerkt aan de certificatie van de EH216 en gaat EHANG zichzelf heruitvinden als een UAM operator. De VT30 zou bedoeld zijn voor transport van passagiers, en beduidend langer kunnen vliegen dan de EH216. De eVTOL zou 300 kilometers ver kunnen vliegen en zou de "vertical take off & landing capaciteit" combineren met een kruissnelheidmechanisme, maar wel een eenvoudiger principe dan een tiltrotor. EHang wilde gedurende de 2020 earnings call niet verder ingaan op de details van nieuwe ontwerp. De VT10 en VT20 zouden onbemande eVTOL's zijn, en de VT25 een testtoestel die model staat voor de VT30. Zoals we reeds eerder schreven verbaast EHang ons steeds met nieuwe aankondigingen maar moeten we wel wachten op de eerste realisatie's. Als al de aankondigingen zich realiseren zal EHang de onbetwiste marktleider zijn in de eVTOL industrie. Onze twijfel over de haalbaarheid wordt vooral gevoed door het aantal en het ritme waarmee de aankondigingen van belangrijke projecten worden gedaan. EHang heeft veel believers maar in onze ogen is dit allemaal onmogelijk te realiseren, maar we zijn graag mis... We kregen gisteren een foto binnen van de EHang 216 in de uitvoering van de Spaanse Politie, klik hier. Hierover deed EHang helemaal geen aankondiging... We zoeken uit of dit een testtoestel is of een nieuwe project van de Spaanse politie.
EHang presenteert zijn jaarverslag 2020 0 reactie(s) - Plaats reactie Categorie: Financieel, Nieuws, VTOL EHang presenteert zijn jaarverslag 2020 EHang, s'werelds eerste beursgenoteerde bouwer van AAV's (autonomous aerial vehicles) presenteerde afgelopen vrijdag zijn lang verwacht jaarrapport 2020. De resultaten van kwartaal 4 en het jaar 2020 waren eigenlijk een maand vroeger verwacht en na de beschuldigingen van fraude door analist Wolfpack (zie ons artikel hierover) en de zware verliezen op de beurs wilden aandeelhouders nu ook echt weten de vork aan de steel zat. De resultaten over kwartaal 4 waren niet bijster goed, over het ganse jaar 2020 is de vergelijking met 2019 neutraal. In het vierde kwartaal moest EHang belangrijke kosten boeken met betrekking tot vergoedingen op basis van de aandelenprijs. Verdere uitleg werd hierover in de toelichting noch in de conference call gegeven. Daardoor was het resultaat in het vierde kwartaal 2020 zowat $8 miljoen slechter dan in hetzelfde kwartaal van 2019. Over het ganse jaar 2020 verdubbelde het verlies in vergelijking met 2019 tot $14 miljoen. Je kunt hier het resultatenoverzicht nalezen. De presentatie van de resultaten en de verwezenlijkingen in 2020 kun je hier bekijken. Het aantal verkochte AAV's steeg in 2020 naar 70 eenheden van 61 in 2019, waarvan het merendeel in China werd verkocht. EHang wijt het zwakkere resultaat aan de gevolgen van de corona pandemie en de buitengewone kosten door bonussen op basis van de aandelenprijs. Gedurende de conference call waar de CEO en CFO de resultaten toelichtten werd vooral gesproken over de business-successen, een overzicht: Geslaagde autonome testvluchten in Zuid-Korea met de EH216 waarvoor een speciale CofA (Certificate of Airworthiness) werd bekomen Speciale 'Permit to Fly' voor de EH216 in Oostenrijk Strategisch partnerariaat met Greenland Hong Kong voor luchttoerisme EH216 testvluchten in 40 steden in Azië, Europa en Noord-Amerika Investering van $40 miljoen door het Europese Carmignax Testvluchten in Hengqin (Zuid China) om een UAM (unmanned urban mobility) plan op te stellen Deelname aan een reeks UAM projecten van de Europese Unie Partnerariaat met Giancarlo Zema Group om een eco-vriendelijke Vertiport in Italië te bouwen. Er was ook de aankondiging dat het eerste gesprek met de CAAC (Chinese Civiele Luchtvaartautoriteit) op 14 april over de certificatie van de EH129 goed verlopen is. Lees hier het CAAC-verslag van deze vergadering. Op vraag wanneer CAAC de certificatie zou toekennen kon EHang geen precies antwoord geven en schatte eind 2021 of later. Voor 2021 verwacht EHang 250 stuks van de EH219's te verkopen en heeft reeds 100 orders in zijn orderboek. Deze orders zijn voornamelijk bestemd voor Chinese afnemers.
Het was deze week weer een rollercoaster voor EHang, een van de 'marktleiders' in eVTOL-industrie. Wij blijven deze Chinese onderneming van dichtbij volgen omdat het de eerste onderneming is die en vliegende toestellen heeft, en heel veel oplossingen toont met zijn eVTOL's en tegelijk ook op de beurs is. Dit laatste is interessant omdat het op de Amerikaanse beurs is genoteerd en daardoor bepaalde informatieverplichtingen heeft die ons inzicht geeft in de financiële keuken van de eVTOL industrie. Nadat het EHang aandeel op de beurs op 12 februari 2021 een recordwaarde bereikte van $129,8 viel het 4 dagen later terug naar $46.3 toen analist Wolfpack de onderneming beschuldigde van frauduleuze omzetten en informatie. EHang weerlegde deze info maar toch voelden veel aandeelhouders zich bedrogen en dreigen er nu tientallen rechtzaken tegen het management. Gisteren 25 maart 2021 sloot het aandeel nog maar eens lager en is het nu maar $35,81 waard. Overigens is het meer dan tijd voor EHang om zijn jaarcijfers 2020 neer te leggen en duidelijkheid te verschaffen. Vorig jaar legde EHang zijn jaarcijfers neer op 24 maart maar tot op heden heeft het management nog geen aankondiging gedaan van de datum wanneer ze de jaarcijfers 2020 zal bekendmaken. Op zich geen goed teken, in dergelijke omstandigheden verwacht men van het management minstens een datum van de publicatie. Positief nieuws uit de Chinese pers Op de Chinese website van NetEase verscheen een artikel over een belangrijke investering door de stadsprefectuur van Hezhou in een nieuwe fabriek voor EHang. Volgens dit artikel zou de stadsprefectuur niet minder dan 2 miljard yuan (= €260 miljoen) investeren in de nieuwe fabriek van EHang als onderdeel van een project in Hezhou om er een wereldstad van de autonome vliegtuigindustrie te bouwen, en de ontwikkeling van stedelijk luchtvervoer (UAM) Industriële ontwikkeling en commerciële exploitatie te ondersteunen. Verwacht wordt dat de eerste reeks projecten tegen het einde van 2021 zal zijn voltooid en in gebruik zal worden genomen, wanneer Hezhou 's werelds eerste slimme stad zal worden met gecommercialiseerde exploitatie van autonome voertuigen. Hezhou heeft intussen een eerste batch van 20 toestellen EH216 in gebruik genomen. Burgemeester en lid van het partijbestuur, Lin Guan vertelde: "Hezhou en Ehang Intelligent zullen samenwerken om de onbemande vliegtuigindustrie voor stedelijk luchtvervoer te cultiveren en te ontwikkelen. Deze heeft een goede basis en mooie vooruitzichten. Hezhou zal de planning en bouw van het onbemande luchtvaartuigindustrieterrein versnellen voor de productie van een reeks producten, die veel worden gebruikt in het stedelijk luchtverkeer, stedelijke brandbeveiliging, logistiek en transport, toerisme, noodhulp en andere gebieden. Opmerkelijk is dat EHang zelf van deze investering geen gewag maakt op haar website of via een persbericht. Naschrift 27/3/2021: Op de Twitter account van EHang werd dit nieuws intussen bevestigd - het aandeel verloor op 26/3 nogmaals 3,3% aan waarde. Positief nieuws van FromGeek.com De website FromGeek.com bericht uit doorgaans goed geïnformeerde bronnen dat EHang een order heeft ontvangen van 50 eVTOL's van het type EH216 bestemd voor Zuid-Koreaanse klanten. Als dit bevestigd wordt is dit order de grootste ooit (qua aantal toestellen) in de eVTOL industrie wereldwijd. Onduidelijk is wel wie de eindklant voor dit order is. De toestellen zouden ingezet worden als commerciële luchttaxi. Ook hier is het opmerkelijk dan EHang hier zelf nog niets van heeft aangekondigd. Spaanse journalisten gaan in China met de EHang vliegen Ook in Spanje is er veel interesse voor de eVTOL business en voor EHang. Twee journalisten gingen naar China om daar zelf de EHang eVTOL te testen en met eigen ogen de installatie's van EHang te gaan bekijken. Kijk zelf mee in de onderstaande video. Conclusie De speculatie rond EHang blijft maar duren. Ook al het feit dat er geen krachtig signaal komt van het management is een teken aan de wand. We verwachten meer duidelijkheid als de geauditeerde resultaten over het boekjaar 2020 zullen worden vrijgegeven. We vragen ons af of het Chinese EHang er wel goed aan doet om op de Amerikaanse kapitaalmarkt te noteren. De op stapel staande rechtzaken in de US tegen het management zullen deze ook verplichten met duidelijke antwoorden te komen. En laat ons hopen dat EHang met klare en duidelijke antwoorden kan komen die een einde maken aan de onzekere situatie van de onderneming. Als dit niet het geval is zou een schrapping door de Nasdaq wellcht dichterbij kunnen komen.
Vorige week publiceerden we het Wolfpack rapport over mogelijke vervalste omzetten en valse informatie door de Chinese AAV-fabrikant EHang. Na publicatie van het rapport implodeerde de prijs van het aandeel op de Nasdaq. Op 12 februari bereikte het aandeel $124,09, op 16 februari na publicatie van het rapport zakte het aandeel tot $44.46. Op 22 februari stond het aandeel op $59.23 bij sluiting van de Nasdaq Intussen heeft EHang niet stilgezeten en heeft ze op 18 februari 2021 een fotoreportage vrijgegeven over de nieuwe fabriek waar EHang plant om jaarlijks 600 AAV's (Autonomous Aerial Vehicles) te bouwen. De fabriek is bijna klaar en zou in het tweede kwartaal van 2021 in gebruik worden genomen. Op 22 februari 2021 heeft EHang een inzicht gegeven van de verkopen aan haar distributeur Kunxiang. Hier de voornaamste info: in 2019 was Kunxiang goed voor 24% (of $4.2 miljoen) van de omzet van EHang in het totaal kocht Kunxiang in 2019 21 stuks EH216 1 stuk EH116 deze 22 AAV's zijn volgens gedetailleerde opgave van EHang allemaal door Kunxiang verkocht in de stad Suzhou, in de provincie Jiangsu: 2 stuks in de stad Kashgar, in de provincie Xinjiang: 1 stuk in de stad Dalian, in de provincie Liaoning: 5 stuks in de stad Changchun, in de provincie Jiln: 1 stuk in de stad Hengyang, in de provincie Hunan: 1 stuk in de stad Turpan, in de provincie Xinjiang: 1 stuk in de stad Taizhou, in de provincie Zhejiang: 2 stuks in de stad Yangjiang, in de provincie Guangdong: 4 stuks in de stad Shijiazhuang, in de provincie Hebei: 1 in de stad Ningbo, in de provincie Zhejiang: 1 internationale verkopen: 3 stuks van de verkopen aan Kunxiang in 2019 is reeds 71% betaald Kunxiang is geen 'related party' en geen aandeelhouder van EHang volgens de opgave van EHang EHang heeft onderstaande video vrijgegeven van de verkoopactiviteiten van Kunxiang Kunxiang is distributeur van EHang en specialiseert zich in lucht-toerisme in 2020 was Kunxiang niet meer de grootste klant van EHang EHang verteld er niet bij waar de overige 76% van haar omzet in 2019 is verkocht en geeft ook geen details over de verkopen in 2020. Dit zou sterk hebben bijgedragen tot de geloofwaardigheid van het management. EHang heeft ook gemeld dat ze Wolfpack zal vervolgen "vanwege zijn kwaadwillige daad en valse beschuldigingen". Zoals eerder gemeld zijn er intussen een aantal Amerikaanse advocatenbureau's die het management van EHang wil vervolgen namens de aandeelhouders. Het is nu afwachten op de mogelijke gerechtelijke stappen van de partijen en de publicatie van de jaarcijfers 2020. Deze zouden rond 24 maart 2021 worden vrijgegeven en misschien meer duidelijkheid geven over de exacte positie van EHang. Deze informatie zal zeker met argusogen worden bekeken door alle aandeelhouders en de ganse industrie.
Guangzhou, China, 30 april 2021 - EHang Holdings Limited (Nasdaq: EH) ("EHang" of het "Bedrijf"), 's werelds toonaangevende technologieplatformbedrijf voor autonome luchtvaartuigen ("AAV"), heeft vandaag de strategische partnerschapsovereenkomst aangekondigd met Aeroports de Catalunya, een naamloze vennootschap van de Generalitat de Catalunya. Als luchthavenpartner van EHang in Europa zullen beide partijen samenwerken op het gebied van passagiersvervoer, luchtlogistiek, start- en landingsinfrastructuur, luchtruimbeheer en regelgevende certificering, enz. Het partnerschap zal veilige, intelligente en milieuvriendelijke autonome oplossingen voor luchtmobiliteit in Europa. Volgens de overeenkomst zal Aeroports de Catalunya zorgen voor een geschikte luchtvaartomgeving en infrastructuur. Beide partijen zullen overwegen om een ??testbasis en een showroom te ontwikkelen op de luchthaven Lleida-Alguaire, teststudies uit te voeren met betrekking tot autonome vluchttechnologieën en luchtruimbeheer en om de luchthaven van Lleida-Alguaire om te vormen tot een innovatief platform voor stedelijke luchtmobiliteit (UAM) in Europa. 111112.jpg Ondertekeningsceremonie partnerschap EHang en Aeroports de Catalunya Download de foto “De samenwerking met EHang zal veel waarde toevoegen aan de luchthaven en Catalonië. De twee partijen zullen de ontwikkeling van stedelijke luchtmobiliteit verder onderzoeken en bevorderen, en samen met wereldwijde partners verder gaan op het pad van innovatieve en duurzame ontwikkeling om een ??beter leven voor Catalonië te creëren. " zei de heer Damià Calvet, de minister van Territorium en Mobiliteit. Victoria Xiang, CEO van EHang Spanje en Latijns-Amerika, zei dat “De luchthaven Lleida-Alguaire een goed platform is voor innovatie onder leiding van Generalitat de Catalunya. Het partnerschap stelt EHang in staat om zijn autonome luchtvaartuigen en ondersteunende infrastructuur in een luchthavenomgeving te ontwikkelen, testen en demonstreren, wat UAM enorm zal promoten en een meer geïntegreerd en duurzaam luchtruim zal creëren. EHang nam deel aan verschillende projecten die werden gepromoot door SESAR JU. Door de samenwerking met Aeroports de Catalunya zal EHang de toepassing van AAV in de luchthavenomgeving onderzoeken en verder pleiten voor veilige, autonome en milieuvriendelijke oplossingen voor luchtmobiliteit in Europa, waarbij de innovatieve ontwikkeling van UAM met wereldwijde partners wordt bevorderd. *** Over EHang EHang (Nasdaq: EH) is 's werelds toonaangevende fabrikant van technologieplatforms voor autonome luchtvaartuigen (AAV). Onze missie is om veilige, autonome en milieuvriendelijke luchtmobiliteit voor iedereen toegankelijk te maken. EHang voorziet klanten in verschillende industrieën van AAV-producten en commerciële oplossingen: luchtmobiliteit (inclusief passagiersvervoer en logistiek), slim stadsbeheer en oplossingen voor luchtmedia. Als voorloper van de allernieuwste AAV-technologieën en commerciële oplossingen in de wereldwijde Urban Air Mobility (UAM) -industrie, blijft EHang de grenzen van de lucht verkennen om vliegtechnologieën ten goede te laten komen aan ons leven in slimme steden. Voor meer informatie kunt u terecht op www.ehang.com. Over Aeroports de Catalunya AEROPORTS DE CATALUNYA is een beursgenoteerd bedrijf van de Generalitat de Catalunya, toegewezen aan het Departament de Territori i Sostenibilitat met als hoofdtaak het beheer van luchthavens, vliegvelden en helikopters van de Generalitat de Catalunya. Bovendien omvatten de bedrijfsdoeleinden onderzoek en ontwikkeling op het gebied van luchtvervoer en ruimtevaart. Safe Harbor-verklaring Dit persbericht bevat verklaringen die "toekomstgerichte" verklaringen kunnen vormen overeenkomstig de "veilige haven" -bepalingen van de Amerikaanse Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Deze toekomstgerichte verklaringen kunnen worden geïdentificeerd aan de hand van terminologie zoals "zal", " verwacht, "anticipeert", "beoogt", "toekomst", "is van plan", "plant", "gelooft", "schat", "waarschijnlijk" en soortgelijke verklaringen. Het management heeft deze toekomstgerichte verklaringen gebaseerd op zijn huidige verwachtingen, veronderstellingen, schattingen en projecties. Hoewel zij van mening zijn dat deze verwachtingen, aannames, schattingen en projecties redelijk zijn, zijn dergelijke toekomstgerichte verklaringen slechts voorspellingen en brengen ze bekende en onbekende risico's en onzekerheden met zich mee, waarvan er vele buiten de controle van het management liggen. Deze verklaringen omvatten risico's en onzekerheden die ertoe kunnen leiden dat de werkelijke resultaten, prestaties of prestaties van EHang wezenlijk verschillen van toekomstige resultaten, prestaties of verwezenlijkingen die worden uitgedrukt of geïmpliceerd door deze toekomstgerichte verklaringen
Ik ben ontzettend benieuwd wat voor resultaten je het hele jaar gaat presenteren. Veel vuurwerk maken, commercieel vliegen op privéterrein (al weet ik niet of deze drones verkocht zijn) en werken met de snelweg van één stad. Dan heeft de 216F de potentie om te verrassen, al vermoed ik dat we bij een grote bestelling wel iets hadden gehoord. Ik verwacht dat de aandelenkoers zal stijgen als je je aan de verkoopprognose houdt en er nog steeds goedkeuring wordt verwacht voor Q1. Met andere woorden, ik denk dat de meeste mensen sceptisch zijn over de prognose.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
881,78
+0,30%
EUR/USD
1,0787
-0,23%
FTSE 100
7.952,62
+0,26%
Germany40^
18.523,60
+0,25%
Gold spot
2.220,33
+1,28%
NY-Nasdaq Composite
16.399,52
+0,51%
Stijgers
Dalers