Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Tomtom in april, doet wat het wilt.

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
1.114 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
TradeMaarRaak
0
En met de eindveiling erbij precies op de gemiddelde dagomzet...

Wel opmerkelijke grafiek vandaag; tot 15:00 uur een vrijwel rechte helling naar beneden en vanaf dat moment horizontaal hobbelend tot het einde van de dag.
tatje
0
Nog even de BAVA van 18 maart gelezen.

- aandeelhouders gaan daar akkoord met statutenwijziging op 18 maart
- agio uitkering kan pas na de 2 maanden verzetstermijn crediteuren.
- na 2 maanden voor de verzetstermijn crediteuren, passeren de statutenwijzigingen bij de notaris.
- daar binnen 7 tot 10 dagen de centen volgens Taco.
- de centen krijgen we dus 2 maanden na 18 maart plus de 7 tot 10 dagen.

19 mei statuten wijzigingen bij de notaris en dan binnen 7 tot 10 dagen de centen.

Dus de centen komen week 22, eind mei, want weet niet of 7 tot 10 alleen werkdagen zijn of ook weekenden.

blz 17 minutes BAVA van 18 maart 2019.

Niet eind Q2, zou je denken aan juni, maar dus al eind mei.

Gaan we de eventuele outlook verhoging bij de cijfers Q2 2019, nog meemaken.

OF :-)
Kuiken
2
Eind mei “betalen” is ook bij laatste AVA gezegd. In nagesprek met pers gaf Goddijn er blijk van de toen recente uitlatingen van een Ford-topman “ we stellen onze doelen naar fully automatic drive bij” te kennen. Toen ik zei dat dat dus betekende dat invoering van HD Maps in tijd naar achteren zou gaan, relativeerde hij dat door te zeggen dat HD maps al in de vroegere levels nodig zouden zijn. Mijn conclusie was na eerste schrik (Ford) en ook latere berichten dat alles veel en veel ingewikkelder blijkt dan eerst gedacht, dat HD maps juist weleens éérder in auto’s terug te vinden zullen zijn, maar dan in de levels 2/3/4.
Hoop....
0
quote:

tatje schreef op 23 apr 2019 om 18:21:


Nog even de BAVA van 18 maart gelezen.

- aandeelhouders gaan daar akkoord met statutenwijziging op 18 maart
- agio uitkering kan pas na de 2 maanden verzetstermijn crediteuren.
- na 2 maanden voor de verzetstermijn crediteuren, passeren de statutenwijzigingen bij de notaris.
- daar binnen 7 tot 10 dagen de centen volgens Taco.
- de centen krijgen we dus 2 maanden na 18 maart plus de 7 tot 10 dagen.

19 mei statuten wijzigingen bij de notaris en dan binnen 7 tot 10 dagen de centen.

Dus de centen komen week 22, eind mei, want weet niet of 7 tot 10 alleen werkdagen zijn of ook weekenden.

blz 17 minutes BAVA van 18 maart 2019.

Niet eind Q2, zou je denken aan juni, maar dus al eind mei.

Gaan we de eventuele outlook verhoging bij de cijfers Q2 2019, nog meemaken.

OF :-)


Wat gebeurt er met mijn calks juni 7.80 als de koers op de dag van de dividend uitkering op 8.19 staat.
Ik heb een periode Ronald Mc Donalds Erasmus Rotterdam achter de rug. Heb mij er helaas niet in verdiept
Overtake
0
Zou het zo kunnen werken dat ze een lagere koers voorafgaand aan de kapitaaluitkering willen, opdat het aandeel daarna relatief "gemakkelijk" weer wat kan inlopen van de € 3,20 die dan van de koers af zal zijn gegaan?
Rainman
0
quote:

Overtake schreef op 23 apr 2019 om 20:04:


Zou het zo kunnen werken dat ze een lagere koers voorafgaand aan de kapitaaluitkering willen, opdat het aandeel daarna relatief "gemakkelijk" weer wat kan inlopen van de € 3,20 die dan van de koers af zal zijn gegaan?


Beetje opletten aub.
Zoals eerder gesteld zal de kapitaaluitkering de koers niet veranderen
corporate.tomtom.com/static-files/12f...
ff_relativeren
0
quote:

Rainman schreef op 23 apr 2019 om 20:24:


[...]

Beetje opletten aub.
Zoals eerder gesteld zal de kapitaaluitkering de koers niet veranderen
corporate.tomtom.com/static-files/12f...

Grijns, iets vollediger zijn aub.
De kapitaal-uitkering gaat wel degelijk van de beurskoers af.
De Reverse Stock Split zorgt voor een cosmetische reparatie.

;-)
ff_relativeren
0
quote:

Hoop.... schreef op 23 apr 2019 om 19:23:


[...]

Wat gebeurt er met mijn calks juni 7.80 als de koers op de dag van de dividend uitkering op 8.19 staat.
Ik heb een periode Ronald Mc Donalds Erasmus Rotterdam achter de rug. Heb mij er helaas niet in verdiept

@ Hoop,

dan heb je het niet gemakkelijk (gehad). Veel sterkte.
Overtake
0
quote:

Rainman schreef op 23 apr 2019 om 20:24:


[...]

Beetje opletten aub.
Zoals eerder gesteld zal de kapitaaluitkering de koers niet veranderen
corporate.tomtom.com/static-files/12f...


Er wordt een flink deel van de onderneming aan de aandeelhouders teruggegeven. Dat deel wordt becijferd op € 3,20. De beurs gaat dat niet anders beschouwen als dividend en dan gaat het van de beurskoers af. Volgens mij gelooft niemand dat die reverse stock split gaat werken en dan blijven we eerst echt wel hangen op de huidige koers minus € 3,20.
Sunshine Band
0
Is het iets om voor berichten over Telematics een apart draadje aan te maken?

TomTom Telematics komt met OEM.connect programma
dinsdag 23 april 2019 | 11:16 CET | Nieuws
TomTom Telematics heeft het OEM.connect programma gelanceerd. Dit programma gebruikt volgens de recent door Bridgestone overgenomen TomTom-dochter een aanpak op verschillende niveaus om autofabrikanten in staat te stellen te verbinden met het TomTom Telematics Service Platform.

Het platform bevindt zich in de kern van de fleetmanagement-oplossingen van het bedrijf, zoals WEBFLEET en NEXTFLEET. Van fabrikanten die zich bij OEM.connect aansluiten, zullen nieuwe voertuigen zodra ze van de band rollen geschikt zijn voor beide oplossingen. De voertuigeigenaren krijgen dan meteen toegang tot de standaard-applicaties van TomTom Telematics, waarmee ze de efficiëntie, productiviteit en veiligheid van hun wagenpark moeten kunnen vergroten.

Ook wanneer dit wagenpark uit een combinatie van auto’s, bestelwagens of vrachtwagens van verschillende fabrikanten bestaat, worden de gegevens van ieder voertuig op dezelfde standaardmanier weergegeven in hetzelfde interface. Dit zou het vergelijken en analyseren van voertuigen eenvoudiger moeten maken.
Sunshine Band
1
Cornell researchers have discovered a new low-cost method for self-driving cars to accurately perceive 3D objects around them.

Light Detection and Ranging (LiDAR) sensors that autonomous cars currently use to detect objects are expensive and energy-inefficient. However, they are extremely accurate and the only way for autonomous vehicles to safely detect pedestrians and other road hazards.

In their paper, titled “Pseudo-LiDAR from Visual Depth Estimation: Bridging the Gap in 3D Object Detection for Autonomous Driving,” researchers propose converting image-based depth maps to pseudo-LiDAR representations – essentially mimicking LiDAR signal.

marketbusinessnews.com/autonomous-det...
Hoop....
0
quote:

ff_relativeren schreef op 23 apr 2019 om 20:45:


[...]
@ Hoop,

dan heb je het niet gemakkelijk (gehad). Veel sterkte.


Dat klopt.....maar het lijkt er positief uit te zien. Hartelijk dank x
Sunshine Band
1
De vraag van vandaag: kan het zonder HD maps... Er werd al een korte reactie van NVidia geplaatst. Aardig artikel hier:

ADAS and Autonomous Driving Industry Chain Report, 2018-2019- Automotive Processor and Computing Chip
PR Newswire PR NewswireApril 23, 2019
NEW YORK, April 23, 2019 /PRNewswire/ -- As automobiles are going smart, cockpit and intelligent driving require more efficient processors.

Read the full report: www.reportlinker.com/p05763556/?utm_s...

Full LCD instrument cluster with at least 3 or even 5 to 6 screens, will be an integral of a mainstream electronic cockpit solution which may be integrated with some local and cloud capabilities such as natural language processing (NLP), gesture control, fatigue detection, face recognition, AR HUD, HD map and V2X. So it can be said that cockpit has endless demand for computational resources, for instance, 50000DMIPS in 2020 and more after the year.

Autonomous driving needs processors that perform far better. According to Horizon Robotics' summary of OEM demand, a higher level of automated driving means more orders of magnitude, namely, 2 TOPS for L2 autonomy, 24 TOPS for L3, 320 TOPS for L4 and 4,000+TOPS for L5.

Only computing power is not enough. Complexity of automotive applications should be taken into account. That's because an automotive processor also has to consider how much power is consumed, how much computing power is used or whether it is up to the automotive and safety standards or not.

Automotive processor, also referred to as automotive computing chip, typically falls into three types: Application specific standard products (ASSP), like CPU and GPU; application specific integrated circuits (ASIC); field programmable gate arrays (FPGA). Conventional CPU and GPU have begun to find it hard to meet increasing new demand as AI computing is developing by leaps and bounds, and in terms of energy efficiency, underperform semi-custom FPGA and full-custom ASIC, both of which are booming.

By and large, FPGA and FPGA have their own merits and demerits, offering options for different areas

The huge demand from intelligent connected vehicle (ICV) for semiconductors (including processors) is an enticement for the inrush of consumer electronics processor vendors. Take example for Qualcomm, the fastest entrant whose 820E and 855E among other products have won great popularity in automotive sector. Of the top 25 OEMs worldwide, 18 have chosen the giant's processors. Samsung, MediaTek, Huawei and even Apple follow suit to forge into the automotive semiconductor field.

finance.yahoo.com/news/adas-autonomou...
1.114 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

TomTom Meer »

Koers 7,920   Verschil 0,00 (0,00%)
Laag 7,860   Volume 1.306.883
Hoog 8,194   Gem. Volume 1.456.048
23-apr-19 17:35
label premium

TomTom maakt een vliegende start

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium