Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Tomtom is ondergewaardeerd
Volgen
De huidige koers is € 7.10, daar gaat € 3.20 Superdividend vanaf en een euro cash, dat TT op de balans heeft staan. Dus: € 7.10-€ 3.20- € 1.0 = € 2.90 werkelijke waarde per share. € 2.90 x 235 mil. aandelen uitstaand = een totale marktkapitalisatie van: € 681.5 miljoen. In 2008/ 2009 is Tele Atlas(een kaartenbouwer) overgenomen voor 2.9 mld. Sindsdien is tele Atlas niet veel veranderd, anders dan dat het licht gegroeid is.. Het lijkt mij dus evident dat TomTom dit onderdeel in de etalage moet gaan zetten om deze idioot lage koers te herstellen.. Ook kijkende zonder de verborgen waarde van TomTom's bezit: TA, is de koers te laag. In 2018 genereerde TT een winst van 0.36 per share, normaal gesproken hoort de koers 10x tot 15x de winst te zijn. Uitgaande van 15x betekend dat de koers geen € 2.90 had moeten zijn, maar € 5.40(15x 0.36) plus 3.20 plus 1 euro cash op de balans TT, zou het dus € 9.60 moeten zijn, vandaag de dag. Ergo: TomTom is stevig ondergewaardeerd, bezien vanuit meerdere bedrijfseconomische aspecten.. *Uit ABN AMRO TRADEBOXDe cijfers waar TomTom mee op de proppen kwam, waren in orde. In het vierde kwartaal van 2018 behaalde TomTom een omzet van 218 miljoen euro, waaraan de divisie Automotive & Enterprise 107 miljoen euro bijdroeg, Telematics 44 miljoen en de consumententak 67 miljoen euro.Daarmee deed TomTom het beter dan analisten vooraf hadden voorspeld. Zij mikten op een omzet van 209 miljoen euro, waaraan Automotive & Enterprise 98 miljoen, Telematics 45 miljoen en de consumententak 66 miljoen euro zouden bijdragen. Met een brutomarge van 70 procent restte er een nettowinst van 1,4 miljoen euro. Analisten hadden een verlies van 2 miljoen euro voorzien. Per aandeel behaalde TomTom een resultaat van 0,01 euro. Aangepast voor bijzondere posten kwam de winst per aandeel uit op 0,10 euro, waar de consensus vooraf op 0,08 euro lag. In het vierde kwartaal van 2017 kwam TomTom uit op een omzet van 220 miljoen euro. Netto werd er toen een verlies geleden van 34,5 miljoen euro, maar aangepast restte er een winst van iets meer dan 14 miljoen euro, ofwel 0,06 euro per aandeel.In heel 2018 was er een omzet van 861 miljoen euro met een brutomarge van 71 procent en een aangepaste winst per aandeel van 0,36 euro. De resultaten voldeden daarmee aan de positievere verwachtingen voor het boekjaar die TomTom bij de derdekwartaalcijfers afgaf. De navigatiespecialist zei toen te mikken op een omzet van 850 miljoen euro met een brutomarge van ten minste 70 procent. TomTom dacht een aangepaste winst per aandeel te kunnen behalen van ongeveer 0,35 euro. Analisten waren vooraf nog iets positiever. De consensus lag op een jaaromzet van 852 miljoen euro met een marge van 71 procent. Dit zou bij 554 miljoen euro aan operationele kosten een nettowinst van 42 miljoen euro moeten opleveren, of 0,35 euro per aandeel aangepast voor bijzondere posten. TomTom merkte nog op dat de orderinstroom voor Automotive afgelopen jaar de 250 miljoen euro oversteeg. Goed bij kasDe netto kaspositie stond per eind 2018 op 252 miljoen euro . Dat was ultimo 2017 nog 121 miljoen euro. Eind januari meldde TomTom dat het de tak Telematics heeft verkocht aan Bridgestone voor 910 miljoen euro. "Met deze transactie kan Telematics sneller groeien en wordt TomTom een meer gefocust en gestroomlijnder bedrijf", aldus de Nederlandse navigatiespecialist. TomTom wil het grootste deel van de opbrengst, 750 miljoen euro, laten terugvloeien naar aandeelhouders. Deze verkoopopbrengst was minder dan waarop de markt had gerekend. Er werd toch wel gemikt op een opbrengst van tenminste een miljard euro. "Het had wel wat meer kunnen zijn, zeker gezien de belangstelling", aldus analist Jos Versteeg van InsingerGilissen. Outlook 2019 Voor het lopende boekjaar mikt TomTom op een omzet van 675 miljoen euro met een brutomarge van meer dan 70 procent. In 2018 lag de omzet, rekening houdend met desinvesteringen op 687 miljoen euro. De tak Automotive & Enterprise zou een omzetgroei van ongeveer 15 procent moeten realiseren. Bij 555 miljoen euro aan operationele kosten en 55 miljoen euro aan investeringen voorziet de onderneming een aangepaste winst per aandeel van 0,15 euro. In 2018 lagen de kosten voor de voortgezette activiteiten op 472 miljoen euro en de investeringen op 77 miljoen euro. TomTom denkt een vrije kasstroom van 10 procent van de omzet te kunnen genereren. Deze outlook zorgde voor de nodige hoofdbrekens bij analisten. De verwachtingen voor 2019, exclusief het verkochte Telematics, suggereren een negatieve EBIT met slechts een nipt positieve vrije kasstroom, schreef NIBC. Samen met de tegenvallende orderinstroom van 250 miljoen euro voor Automotive in 2018, noemde NIBC dit reden voor de markt om de kwartaalpublicatie terughoudend te beoordelen. TomTom staat bij NIBC op Houden met een koersdoel van 7,00 euro. ING noemde de kwartaalcijfers van TomTom solide. Maar de outlook werd beoordeeld als "gemengd". Enerzijds zijn de verwachtingen voor de omzet en vrije kasstroom een meevaller, maar de winstgevendheid is juist zwakker. De analisten van ING merkten op dat er veel wijzigingen in de rapportage zitten, maar voor al deze bijzonderheden aangepast, denkt de bank dat de outlook min of meer in lijn is met de consensus. Dat wordt volgens ING onderstreept door de verwachting van TomTom dat de vrije kasstroom 10 procent van de omzet zal zijn. "Erg gezond", aldus ING, ondanks de druk op de winstgevendheid. Maar net als NIBC stipte ook ING de orderinstroom bij Automotive aan. Die 250 miljoen euro was 50 miljoen euro minder dan voorzien.ING heeft een koopadvies op TomTom met een koersdoel van 9,50 euro . Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Copyright ABM Financial News. All rights reserved (END) Dow Jones Newswires February 08, 2019 13:16 ET (18:16 GMT) © 2019 ABM Financial News. All rights reserved. AAND TOMTOM @ EUR 0.20 NL0000387058
*Ook uit Tradebox, De huidige koers is nu vooral gebaseerd op de outlook die volgens sommige analisten(NIBC), slechts een koersdoel van € 7 zouden opleveren. Maar deze club houdt dan verder absoluut geen rekening met het feit dat voormalig Tele Atlas best weleens in de etalage gezet kan worden door TT(zie recente verkoop Tele Matics) en de fantasie, die nieuwe samenwerkingsverbanden zoals onderstaande met Microsoft wel eens met zich mee kunnen brengen.. Microsoft platform Azure heeft honderden miljoenen eindgebruikers, de potentie voor location based commercial appliances zijn legio en een potentiële goudmijn voor TomTom en Microsoft.. Laat staan de potentie die er in termijn zit in het autonome rijden. TT sorteert daar nu al op voor door kaarten te bouwen via Tele Atlas die op de centimeter nauwkeurig zijn, dit kunnen ze door het hele straatbeeld in high resolution te filmen, tezamen via GPS kan de auto, door de supernauwkeurige kaart tegen de GPS-positie te vergelijken, op de centimeter nauwkeurig bekijken waar de locatie van de auto is.. en deze hoge nauwkeurigheid is natuurlijk nodig om één en ander veilig te laten verlopen. Een uitdaging zal nog wel de opslag van deze supernauwkeurge kaarten worden, omdat we praten ober Terrabytes aan data, dus een kofferbak vol harde schijven.. :-) maar hier komt of door streaming maps via een 5G-verbinding, of door gedeeltelijke de kaart downloaden, ook een oplossing voor.. ergo de techniek staat niet stil en TT zit er vol in. In potentie heeft dit high tech bedrijf een enorme kans om te groeien allah een Google of om door deze tech reuzen overgenomen te worden..Nieuwe oplossing gelanceerd. (ABM FN-Dow Jones) TomTom heeft samen met partners Microsoft en Moovit een routeplanner geïntroduceerd die moet helpen eenvoudiger in grote steden te komen en te parkeren. Dit meldde TomTom dinsdag. De oplossing werd dinsdag in Londen gepresenteerd. Het combineren van locatie- en parkeerdata van TomTom met de planner van Moovit is een verrijking voor de kaarten van Microsoft Azure. Volgens Microsoft kan geen andere partij al deze informatie in één oplossing aanbieden. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Copyright ABM Financial News. All rights reserved (END) Dow Jones Newswires February 12, 2019 06:53 ET (11:53 GMT) © 2019 ABM Financial News. All rights reserved. AAND TOMTOM @ EUR 0.20 NL0000387058
GoldKing schreef op 12 februari 2019 16:14 :
De huidige koers is € 7.10, daar gaat € 3.20 Superdividend vanaf en een euro cash, dat TT op de balans heeft staan.
Dus: € 7.10-€ 3.20- € 1.0 = € 2.90 werkelijke waarde per share.
Nee er is 3,20 superdividend en twee euro cash. Van de 910 miljoen die tomtom krijgt gaat namelijk 750 miljoen naar dividend (3,20 euro) en de overige 160 miljoen wordt toegevoegd aan de cash reserve van 250 miljoen. Dit leidt tot 410 miljoen cash en oplopend richting 500 miljoen dit jaar. Dit betekent ergens in de loop van dit jaar een cash positie van 2 euro per aandeel. Dit betekent dat tomtom automotive en licensing en consumer nu worden gewaardeerd op rond de 2 euro. Als tomtom Consumer weet te verkopen (het ebitda van die divisie is best goed) voor 1-2 euro is de waarde zelfs nul voor alle tomtom technologie, partnerships, orderboeken met omzet etc. etc.
~Justin~ schreef op 12 februari 2019 17:19 :
[...]
Nee er is 3,20 superdividend en
twee euro cash.
Van de 910 miljoen die tomtom krijgt gaat namelijk 750 miljoen naar dividend (3,20 euro) en de overige 160 miljoen wordt toegevoegd aan de cash reserve van 250 miljoen. Dit leidt tot 410 miljoen cash en oplopend richting 500 miljoen dit jaar. Dit betekent ergens in de loop van dit jaar een cash positie van 2 euro per aandeel.
Dit betekent dat tomtom automotive en licensing en consumer nu worden gewaardeerd op rond de 2 euro. Als tomtom Consumer weet te verkopen (het ebitda van die divisie is best goed) voor 1-2 euro is de waarde zelfs nul voor alle tomtom technologie, partnerships, orderboeken met omzet etc. etc.
Klopt Justin, had ik nog niet eens meegerekend, waarom zouden veelbelovende nieuwe technologien op 0 afgewaardeerd moeten worden?!. Huidige koers TomTom slaat nergens meer op..www.bright.nl/nieuws/artikel/4606986/... Nederland is volgens een onderzoek het land dat het best is voorbereid op de komst van zelfrijdende auto's. Dat is de conclusie van adviesbureau KPMG na een onderzoek onder 25 landen. Vorig jaar was Nederland ook al de nummer één. Toen keek KPMG naar twintig landen. Achter Nederland is Singapore opnieuw de nummer twee. Nieuwkomer Noorwegen schaart zich in de top drie. Zelfrijdende vrachtwagens Waar KPMG vorig jaar nog wees naar onder meer het wegennet, laadpalen en veel locaties voor onderzoek en ontwikkeling, zijn de onderzoekers deze keer onder de indruk van de tests met zelfrijdende voertuigen in de logistieke sector. Zo wordt er onder meer met België en Duitsland samengewerkt om konvooien zelfrijdende vrachtwagens richting Antwerpen en het Ruhrgebied te laten rijden. Verder doet Nederland het goed qua overheidsbeleid en wetgeving. Zo wordt gewerkt aan een wettelijk raamwerk om autonome voertuigen op de openbare weg te kunnen testen en een soort rijbewijs voor zelfrijdende auto's. Ook lopen Nederlanders voorop bij het gebruiken van de nieuwste technologie. 'Minder CO2-uitstoot en files' KPMG becijferde dat als het volledige wagenpark in Nederland wordt vervangen door zelfrijdende auto's, dat de maatschappij en de overheid 175 miljard euro oplevert. Onder meer minder CO2-uitstoot en minder files, ongelukken en schades leveren besparingen op. Met dat geld zou iedere burger ruim de helft van zo'n nieuwe wagen als subsidie kunnen krijgen.
In de VS rijden ze al rond, de autonome automobielen!youtu.be/l0l61QKMyjo
TomTom stuurt belegger doolhof in ============================ Jim Tehupuring - dinsdag, 12 februari 2019 Begin deze eeuw was het revolutionair: een kastje in de auto dat je precies vertelde hoe je moest rijden. Massaal plakten we navigatiekastjes op onze voorruit. TomTom ging voorop met de TomTom GO en domineerde de markt. Dat ging zelfs zover dat de bedrijfsnaam TomTom altijd nog synoniem staat voor het apparaatje dat je een enkele keer nog wel eens aan een voorruit ziet bungelen. TomTom is beursgenoteerd en ook aandelen TomTom bungelen er maar wat bij. Hoe anders was dat in de jaren na de beursgang. Omzetten en winsten explodeerden en groeiden tientallen procent per jaar. Op de top in 2007 koerste het aandeel ruim €60. TomTom maakte dat jaar €318 miljoen winst en had een beurswaarde van €7 miljard. Het management blaakte van het zelfvertrouwen en kocht in al haar opportunisme kaartenmaker TeleAtlas voor bijna €3 miljard na een biedingsstrijd met concurrent Garmin. Vanaf dat moment raakte TomTom het spoor bijster. Nog geen 1,5 jaar later noteerden de aandelen €3. Er volgde een shift van kastjes naar navigatiesoftware voor de automotive-sector, probeerde iets met sporthorloges en TomTom zette (met het onderdeel Telematics) fleetmanagementsoftware in de markt. Dat bood potentie en sinds 2015 beleg ik in TomTom. De koers fluctueerde tussen €6 en €12, maar de rit bleef onstuimig. Recent kreeg het aandeel een boost nadat het management besloot om Telematics te verkopen. Opbrengst: €910 miljoen wat neerkomt op €3,90 per aandeel. Ook met het banksaldo van TomTom gaat het goed: €252 miljoen wat neerkomt op €1,08 per aandeel. Alleen de liquide middelen vertegenwoordigen dus al €5 per aandeel. Toch zakte de koers deze week weg tot €7 wat betekent dat beleggers aan de overblijvende activiteiten van TomTom nauwelijks waarde toedichten. En daar maakt het management het zelf ook naar. Tijdens de analistencall woensdag werd door de CFO onhandig gegoocheld met nieuwe kostenallocties, vooral geïnvesteerd in (?) en de omzetverwachting verlaagd. TomTom is niet alleen uitgenavigeerd, het management lijkt eveneens de weg kwijt. En dat zien beleggers helaas ook. Het aandeel verloor deze week 10%. Gelukkig is dat het meest pijnlijk voor CEO Harrold Goddijn en zijn vrouw. Als grootste aandeelhouders zagen ze in een paar dagen dik €40 miljoen in rook opgaan. Hopelijk zet dat de blik weer op scherp.
Einde jaar 500 miljoen cash.Na het uitsnijden van TTT nog ca 140 miljoen aandelen.Dat is een kleine 4 euro p/a op de bank.Das pittig. Reken ik goed?.
Neen dat is niet af te lezen uit de outlook, die geeft een aanwas van 155 mio en dat bedrag opgeteld bij de kas ult 2018 kom je uit op 400 mio. De 155 mio komt voort uit de outlook FCF van 68 mio (675 * 10%) plus het overschot ad 87 mio aan de verkoop van TTT onder aftrek van Agio uitkering en afboeking balansposten. Het zou mij echter niet verbazen indien de 500 mio toch gewoon als keiharde cash in de boeken staat want de outlook geeft op alle onderdelen wederom de indruk dat men zich wel lekker voelt bij underpromise and overdelivering.
martinmartin schreef op 13 februari 2019 14:53 :
Neen dat is niet af te lezen uit de outlook, die geeft een aanwas van 155 mio en dat bedrag opgeteld bij de kas ult 2018 kom je uit op 400 mio.
De 155 mio komt voort uit de outlook FCF van 68 mio (675 * 10%) plus het overschot ad 87 mio aan de verkoop van TTT onder aftrek van Agio uitkering en afboeking balansposten.
Het zou mij echter niet verbazen indien de 500 mio toch gewoon als keiharde cash in de boeken staat want de outlook geeft op alle onderdelen wederom de indruk dat men zich wel lekker voelt bij underpromise and overdelivering.
Dank voor je reactie Martin, 400 plus dus.Aardige berg geld!
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)