Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Pharming februari 2019

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
9.434 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 ... 468 469 470 471 472 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Ennu
0
de kleuterklas is weer volop aan het posten, wat een zooitje op dit forum, kijken of ze na de cijfers nog zo vrolijk zijn
The Pigeonman
0
quote:

Jopie1962 schreef op 28 feb 2019 om 14:24:


[...]

... mijn buurvrouw boezemt me angst in !! .....


waar rijdt die op dan?
Jager63
0
quote:

Beur schreef op 28 feb 2019 om 14:39:


[...]Die heb ik ook. En net als met Pharming: soms wel,soms niet.
Tot later!


Dat heb ik met vrouwen!
Bellafleur
0
quote:

The Pigeonman schreef op 28 feb 2019 om 14:47:


[...]

waar rijdt die op dan?


Bezemsteel?
Jopie1962
0
quote:

The Pigeonman schreef op 28 feb 2019 om 14:47:


[...]

waar rijdt die op dan?


Die rijdt 's nachts op een bezemsteel ...
Wilbar
0
quote:

The Pigeonman schreef op 28 feb 2019 om 14:47:


[...]

waar rijdt die op dan?
Kerels met foute tattoes?
voda
0
quote:

Bellafleur schreef op 28 feb 2019 om 14:37:


[...]

Je schreef dat je "bang" was voor parkeerschades en inbraak. Al die toeters en bellen hoeven voor mij ook niet. Als ik er eindelijk eens achter ben, waar die allemaal toe dienen, ruil ik 'm meestal alweer in.

iets voor jou, die uitleg? :-)

Dit is de betekenis van alle 64 waarschuwingssymbolen in je auto
Wanneer een van de waarschuwingslampjes opflikkert op het dashboard van een auto, kan er iets flink mis zijn. Om te weten hoe serieus het probleem is, is het handig om te weten wat er precies aan de hand is.

Voor meer, zie link:

www.ad.nl/auto/dit-is-de-betekenis-va...
Bellafleur
1
quote:

Aliassssss schreef op 28 feb 2019 om 14:46:


[...]

Dat heeft niets met snel optrekken te maken , maar met het niet kunnen schakelen .....


Ik geloof je gelijk. Toen ik Porsche reed werd ik gefeliciteerd bij het Porsche Centrum. Ze hadden nog nooit meegemaakt dat iemand zó snel nieuwe achterbanden nodig had. Lagguh toch?
Jager63
0
quote:

De gein van broer konijn schreef op 28 feb 2019 om 14:46:


Riemen vast hard naar beneden nu!

En weer wat bijgekocht!
Bellafleur
0
quote:

Wilbar schreef op 28 feb 2019 om 14:50:


[...]Kerels?


A dirty mind is a joy for ever. Ik blijf 't tóch zeggen hoor. ;-)
voda
0
Leuk speeltje. :-)

Ferrari F8 Tributo volgt 488 GTB op
Ferrari heeft een nieuw model onthuld met de naam F8 Tributo. De auto is voorzien van de sterkste achtcilinder ooit in standaard productiemodel en is de opvolger van de Ferrari 488 GTB.

Erik Kouwenhoven 28-02-19, 14:30
Het ontwerp van de F8 Tributo verschilt behoorlijk met dat van de 488 GTB. De voorkant inclusief de koplampen en motorkap is helemaal nieuw, net als de gehele achterzijde. Het opvallendste element daar is de nieuwe achterruit met louvres, een knipoog naar de Ferrari F40. Verder zijn de dorpels zijn opnieuw vormgegeven en heeft Ferrari talloze details verfijnd en gewijzigd.


© Ferrari
De motor in de Tributo is een 3,9 liter-V8 met turbo's en is 720 pk sterk en beschikt over een koppel van 770 Nm. Niet geheel toevallig exact dezelfde cijfers als de McLaren 720S. Dat vermogen had de vorig jaar uitgebrachte Pista-variant van de F488 trouwens ook al, het basismodel deed het nog met 670 pk. De F8 Tributo-tweezitter sprint in slechts 2,9 seconden van 0 naar 100 km/u, daarmee is hij even snel als diezelfde McLaren. Maar de topsnelheid is met 340 km/u één kilometer per uur langzamer dan de 720S.


© Ferrari
Het gewicht is met 40 kilo gereduceerd ten opzichte van de standaard F488 GTB. De F8 Tributo weegt 1.330 kilo op de weegschaal. De McLaren? 1.283 kilo. Ook de aerodynamica werd verbeterd, evenals de koeling van de remschijven en in het interieur is een kleiner stuurwiel gemonteerd. Ook aerodynamische slimmigheden van de Pista zijn toegepast op de F8 Tributo. Dit resulteert in betere prestaties op het circuit en betere koeling voor de motor.


© Ferrari
Het cijfer in de F8 slaat natuurlijk op het aantal cilinders en Tributo is niet meer of niet minder dan een eerbetoon aan de ondertussen al indrukwekkende stamboom van de modellen met een achtcilinder. De auto is te zien op de autoshow van Genève. Na de zomer komt de Tributo naar Nederland. De prijs is nog niet bekend.

Voor foto's, zie link:

www.ad.nl/auto/ferrari-f8-tributo-vol...
Bijlage:
De gein van broer konijn
0
quote:

Jager63 schreef op 28 feb 2019 om 14:50:


[...]
En weer wat bijgekocht!


Dat is dan weer het voordeel!

nu weer snel up!
Bellafleur
0
quote:

Entropi3 schreef op 28 feb 2019 om 14:44:


[...]

groot gelijk, ik snap die drang naar geld afschrijven met dure auto's ook niet. Ik stop mijn winst liever in wat eerder stoppen met werken en dan rijdt ik als ik mn leasebak kwijt ben, met liefde in een karretje van 5K


Ik snap die drang naar stoppen met werken niet.
Bellafleur
0
quote:

voda schreef op 28 feb 2019 om 14:51:


Leuk speeltje. :-)

Ferrari F8 Tributo volgt 488 GTB op
Ferrari heeft een nieuw model onthuld met de naam F8 Tributo. De auto is voorzien van de sterkste achtcilinder ooit in standaard productiemodel en is de opvolger van de Ferrari 488 GTB.

Erik Kouwenhoven 28-02-19, 14:30
Het ontwerp van de F8 Tributo verschilt behoorlijk met dat van de 488 GTB. De voorkant inclusief de koplampen en motorkap is helemaal nieuw, net als de gehele achterzijde. Het opvallendste element daar is de nieuwe achterruit met louvres, een knipoog naar de Ferrari F40. Verder zijn de dorpels zijn opnieuw vormgegeven en heeft Ferrari talloze details verfijnd en gewijzigd.


© Ferrari
De motor in de Tributo is een 3,9 liter-V8 met turbo's en is 720 pk sterk en beschikt over een koppel van 770 Nm. Niet geheel toevallig exact dezelfde cijfers als de McLaren 720S. Dat vermogen had de vorig jaar uitgebrachte Pista-variant van de F488 trouwens ook al, het basismodel deed het nog met 670 pk. De F8 Tributo-tweezitter sprint in slechts 2,9 seconden van 0 naar 100 km/u, daarmee is hij even snel als diezelfde McLaren. Maar de topsnelheid is met 340 km/u één kilometer per uur langzamer dan de 720S.


© Ferrari
Het gewicht is met 40 kilo gereduceerd ten opzichte van de standaard F488 GTB. De F8 Tributo weegt 1.330 kilo op de weegschaal. De McLaren? 1.283 kilo. Ook de aerodynamica werd verbeterd, evenals de koeling van de remschijven en in het interieur is een kleiner stuurwiel gemonteerd. Ook aerodynamische slimmigheden van de Pista zijn toegepast op de F8 Tributo. Dit resulteert in betere prestaties op het circuit en betere koeling voor de motor.


© Ferrari
Het cijfer in de F8 slaat natuurlijk op het aantal cilinders en Tributo is niet meer of niet minder dan een eerbetoon aan de ondertussen al indrukwekkende stamboom van de modellen met een achtcilinder. De auto is te zien op de autoshow van Genève. Na de zomer komt de Tributo naar Nederland. De prijs is nog niet bekend.

Voor foto's, zie link:

www.ad.nl/auto/ferrari-f8-tributo-vol...


Wát een ding hee! Maar ik zie bij Top Gear toch ook wel beter betaalbare soortgelijke wagens langskomen. Meer iets voor de Pharmingbeleggers. ;-)
JaDe
0
quote:

De gein van broer konijn schreef op 28 feb 2019 om 14:46:


Riemen vast hard naar beneden nu!

Familie van? Tsjonge tsjonge!!
dader
0
Bellafleur
1
Inmiddels weer in het rood met Pharming, maar dat mag de pret niet drukken. Ik kom tegen 17.30 uur weer kijken. Stuwen jullie in de tussentijd de koers een beetje omhoog? ;-)
9.434 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 ... 468 469 470 471 472 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Pharming Group Meer »

Koers 1,239   Verschil +0,00 (+0,04%)
Laag 1,224   Volume 3.192.424
Hoog 1,244   Gem. Volume 4.402.276
14-okt-19 17:35
label premium

Pharming vol vertrouwen

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium