Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Gaussin 2019

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Hangyodon
0
Kalmar gaat goed dat is een feit! Maar Gaussin is risco op bankrupt als ze dit jaar ook geen orders krijgen.... Cargotec geeft dividend he! Ik heb steeds minder goed gevoel van Gaussin. al 1,5 jaar en geen orders Kalmar heeft in de 4e kwartaal 900xmiljoen aan orders. De haven industries zijn groot maar je moet wel je product kunnen verkopen. Wat doen de medewerkers van Gaussin dagelijks als er geen orders zijn....
bodem
0
Vervelend dat de thuisbasis (Herricourt) niet bij de deur is want ik zou graag eens een gespekje willen hebben met een medewerker, uiteindelijk staan zei het dichtst en voelen zei als geen ander hoe het uiteindelijk zit. Als werknemer voel je dit absoluut aan wat komen zal.

Naar het schijnt kan Gaussin Christophe zijn 5 miljoen stuks maar verkopen ten vroegste na het eerste jaar te hebben gehad. geruststellend toch,
Maar daar tegen over als men bijna 3 maandelijk een kv naar buiten brengt, en verleden jaar beurzen als Dubai, Rotterdam...niet de minste en niets van orders treft na bijna een jaar later.? Klopt niet zoiets toch.
Het verhaal ST.En. is toch maar een positief punt indien Gaussin vele orders binnen krijgt die zei niet kunnen verwerken. Maar als er geen orders binnen komen...? Wat zijn we dan met ST. Eng.
Speelt het mysterieuze verleden van Gaussin Christophe een rol, is Gaussin te duur? ...





Hangyodon
0
dat is dus waarom de koers steeds naar beneden viel. niemand heeft echt vertrouwen op Gaussin het zijn allemaal daytraders die traden hopen op snelle winst met koers sprongen. Na zoveel beurzen en nog geen 1 orders. of product is niet goed of het is te duur vergelijken met kalmar of anderen. Via ST engineering is het anders volgens mij de inkoop prijs en verkoop prijs is anders dan die van Gaussin. dus verwacht ik dat de productie kosten lager zijn dus ook de verkoopprijs zodat het aantrekkelijke word voor de kopers. Maar ST eng moet ook tijd hebben om product onder de knie krijgen om te produceren lijkt me.

En als ST engineering product van gaussin ook nog actief mag verkopen dan kan het heel anders zijn. Ik bedoel met de verkoop team van ST
RobbieRonalds
0
Misschien heeft Kneut nog wat opbeurende woorden ?
Waar is ie eigenlijk, al even niets gehoord van hem.
Zag ie in zn befaamde glazen bol de bui al hangen ?
bodem
0
We zagen dat de koers geen hoogte meer haalde al een tijdje grote verkoop orders, mag er niet aan denken maar...
C.O.N
0

SITL-SHOW
MARCH 26-28, 2019
PARIS PORTE DE VERSAILLES - HALL 1
Stand J83
Vous êtes les bienvenus !

kneut
0
Ik ben er nog hoor jongens, maar heb het druk op een project met vreemde werktijden en weinig slaap...
kneut
0
Ik wil wel hierop reageren: Gaussin is risco op bankrupt als ze dit jaar ook geen orders krijgen...

Gaussin heeft vrijwel geen schuld dus mocht het aan de orde komen hebben ze genoeg credit waardigheid !

Dus onzin.
De Troon Jan
0
quote:

kneut schreef op 13 feb 2019 om 13:09:


Ik wil wel hierop reageren: Gaussin is risco op bankrupt als ze dit jaar ook geen orders krijgen...

Gaussin heeft vrijwel geen schuld dus mocht het aan de orde komen hebben ze genoeg credit waardigheid !

Dus onzin.

De orders komen wel, ben ik niet bang voor.......
bodem
0
l 'electrique pour 2021

Cummins a été annoncé comme fournisseur de solutions d'électrification pour les tracteurs de terminaux fabriqués par Kalmar, filiale de Cargotec.

La dernière étape vers son objectif consistant à offrir l'ensemble du parc d'équipements comme options à alimentation électrique d'ici à 2021 est que le tracteur électrique à bornes Kalmar sera lancé en 2020 et sera équipé d'une batterie lithium-ion de 107 kWh pouvant être chargée rapidement.

Cela signifie que les opérateurs seront en mesure de tirer parti de la facturation d'opportunité pendant les pauses. Pour maintenir la durée de vie de la batterie, un système de gestion thermique la maintient dans la plage de température optimale, ce qui permet à la machine de fonctionner dans une gamme de climats. La solution de transmission Cummins élimine le besoin d'une transmission sur un tracteur de terminal, simplifie l'ensemble du système et réduit les besoins en maintenance.

Cummins fournira la technologie du groupe motopropulseur, y compris les batteries, pour le tracteur de terminal électrique de Kalmar (KT2E). Kalmar a déjà lancé le tracteur de terminal électrique entièrement électrique Kalmar Ottawa (OT2E) aux États-Unis en 2018. Ce produit vient s'ajouter au portefeuille croissant d'équipements entièrement électriques de Kalmar, comprenant des chariots élévateurs à fourche légers et moyens, et à sa propre solution FastCharge (TM) pour équipements horizontaux, notamment AGV's, Shuttle et Straddle Carriers.

Gina Lopez, vice-présidente des tracteurs de terminaux à Kalmar: "Conformément à notre engagement de disposer d'un portefeuille de produits électriques complet d'ici 2021, nous sommes ravis d'annoncer que nous allons lancer notre deuxième tracteur de terminaux électriques en 2020, avec l'électrification de Cummins. Nous avons choisi Cummins en raison de notre coopération de longue date pour la fourniture de plates-formes de transmission de classe mondiale, de leur portée mondiale et de leur ferme volonté de devenir le leader des solutions d'électrification pour le secteur. "

Julie Furber, Directrice exécutive, Electrified Power, Cummins: "Nous sommes ravis de passer à la phase suivante de notre démarche consistant à fournir des solutions électriques aux marchés industriels en collaboration avec Kalmar. Combinant la plate-forme de tracteur de nouvelle génération de Kalmar avec notre Grâce à son expertise en matière de batterie et à son expérience de l'intégration de systèmes, je suis impatient de proposer des solutions optimisées de groupes motopropulseurs électriques aux clients des ports et de la distribution.
bodem
0
Zijn de kaarten reeds gelegd, aanbesteding - singapore grotendeels naar het grote Kalmar.?
Serieus gevoel dat Gaussin ook hier uit de boot valt, hopen op ORDERS maar komen echt niet blijkbaar, .... en denk nu al verder: kan Gaussin nog overleven met een tegenslag in Singapore, al die uitstaande aandelen op naar een reserve split ook daar begin ik aan te denken.
Hangyodon
0
als bij Siemens airport cargo oders komen verdient Gaussin ook wel. Je hoort zwz nieuws van anderen bijv Toyota ook binnenkort met nieuwe producten op het markt. Ze concurreren met elkaar dus wanneer er nog geen nieuws is over orders heeft iedereen wel een kans. PSA Singapore zei toen dat meerdere bedrijven orders krijgen en niet 1 bedrijf.

oh en Kalmar krijgt in 2020-21 een nieuwe batterij die voor alle klimaat kan gebruiken maar volgens mij heeft Gaussin deze technologie al! dus Gaussin is verder met hun batterij.
roomboter
0
quote:

Hangyodon schreef op 17 feb 2019 om 21:21:


als bij Siemens airport cargo oders komen verdient Gaussin ook wel. Je hoort zwz nieuws van anderen bijv Toyota ook binnenkort met nieuwe producten op het markt. Ze concurreren met elkaar dus wanneer er nog geen nieuws is over orders heeft iedereen wel een kans. PSA Singapore zei toen dat meerdere bedrijven orders krijgen en niet 1 bedrijf.

oh en Kalmar krijgt in 2020-21 een nieuwe batterij die voor alle klimaat kan gebruiken maar volgens mij heeft Gaussin deze technologie al! dus Gaussin is verder met hun batterij.


Gaussin heeft geen eigen batterij, die kopen ze in.

www.blue-solutions.com/wp-content/upl...
1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Gaussin Meer »

Koers 0,195   Verschil +0,01 (+4,00%)
Laag 0,188   Volume 1.223.519
Hoog 0,198   Gem. Volume 1.263.252
24-jan-20 17:35
label premium

KOPEN OF VERKOPEN?

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Ontdek Premium