Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TomTom juni 2018

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
1.432 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 68 69 70 71 72 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
TomTom 25
0
quote:

VOORTS schreef op 22 jun 2018 om 09:59:


Vanwaar deze oprisping er zal toch geen nieuws zijn?


Lage omzet. Je zit bijna te wachten tot wanneer de shorters weer gaan ingrijpen, tja.....
tatje
0
quote:

Tomtom25 schreef op 22 jun 2018 om 10:05:


[...]

Lage omzet. Je zit bijna te wachten tot wanneer de shorters weer gaan ingrijpen, tja.....


Zullen ze ook wel gaan doen :-)

TomTom 25
1
quote:

VOORTS schreef op 22 jun 2018 om 10:23:


De computertjes staan weer aan bij het shorters schorem.


Ongelofelijk weer. Echt zonde. Zonder de shorters zouden we echt het dubbele hebben gestaan denk ik. Maar nee...helaas....
battumboy
0

TomTom In-Dash is de ideale offline navigatie-app voor Jaguars of Land Rovers die zijn uitgerust met InControl-technologie.

Welkom bij de ultieme rijervaring: je komt altijd snel en veilig op de plaats van bestemming, waar je ook naartoe gaat. Of je nu vooral naar je werk rijdt of graag mooie, toeristische routes rijdt, met TomTom In-Dash rijd je altijd op je eigen voorrangsstrook.
mta
0
quote:

VOORTS schreef op 22 jun 2018 om 10:23:


De computertjes staan weer aan bij het shorters schorem.


En zo hoort het.
Ik heb zo'n hekel aan die longers. Nu moet ik veel te duur inkopen. Zonder de longers zouden we veel lager staan. Maar ja.... helaas.
Gesloopt door HG
0
quote:

mta schreef op 22 jun 2018 om 10:57:


[...]

En zo hoort het.
Ik heb zo'n hekel aan die longers. Nu moet ik veel te duur inkopen. Zonder de longers zouden we veel lager staan. Maar ja.... helaas.


Ga maar klagen bij je vrienden aan de Theems.
Pieterbell
4
quote:

Tomtom25 schreef op 22 jun 2018 om 10:27:


[...]

Ongelofelijk weer. Echt zonde. Zonder de shorters zouden we echt het dubbele hebben gestaan denk ik. Maar nee...helaas....
Morgen TT,
De SHORTERS zijn niet de oorzaak dat de koers niet van z'n plek komt en is simpelweg geen 'belangstelling' van kopers voor het aandeel @TT.

@TT is een beursgenoteerd familiebedrijf zonder schulden met een management aan het roer die geen enkele interesse heeft voor de belangen van externe aandeelhouders.

In essentie hebben zelfs de SHORTERS niets meer te zoeken in het aandeel @TT, was voor jaren terug anders maar nu!
Bedrijf heeft geen schulden, zijn geen convenanten te breken en de komende jaren komen er voldoende middelen binnen om aan de verplichtingen te voldoen.
Zijn geen banken of andere partijen die het bedrijf kunnen bewegen tot andere handelingen, enkel een handvol aandeelhouders die morren maar onvoldoende gewicht in de schaal kunnen leggen..

Dag in dag uit worden zeer minimale volumes verhandeld en wanneer verkopers oa shorters de overhand hebben is een daling het logische gevolg en bij iets meer belangstelling van kopers rolt er een stijging uit de bus, net als een paar dagen terug naar de 8,7..

Allemaal spielerei van generlei waarde, @TT is geen aandeel voor de handel, slechts op sporadische dagen als er inhoudelijk iets te melden is kun je ermee handelen..

Het aandeel @TT is voor de belegger die het op de plank heeft liggen voor dat ene moment waarbij er wel belangstelling komt voor het aandeel en dan zijn we wellicht blij dat er ook nog SHORTERS zijn die stukken willen/moeten/kunnen terugkopen en geven ons aandeelhouders nog wat extra rendement..

Tot die tijd is het dood geld op de plank zonder enige vorm van vergoeding en is het volgen van de koers, zoeken naar redenen waarom het aandeel zakt, stijgt, niet van z'n plaats komt zonde van de tijd en levert enkel frustraties op..

Succes............Peter
Accuboor
0
17 juli Q2 cijfers. Benieuwd naar Automotive en Telematics. Krijgen we weer een (onverwachte) aandeleninkoop zoals vorig jaar?
Juun
0
quote:

battumboy schreef op 22 jun 2018 om 10:55:



TomTom In-Dash is de ideale offline navigatie-app voor Jaguars of Land Rovers die zijn uitgerust met InControl-technologie.

Welkom bij de ultieme rijervaring: je komt altijd snel en veilig op de plaats van bestemming, waar je ook naartoe gaat. Of je nu vooral naar je werk rijdt of graag mooie, toeristische routes rijdt, met TomTom In-Dash rijd je altijd op je eigen voorrangsstrook.


Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook zo'n Landrover rijdt:
youtu.be/il95_aRTnTQ
Maar ik heb wel een zuignap met TT Go6100 op de voorruit. Dat InControl heeft niks met TT te maken.

Dus als jij een linkje hebt waarmee we de link tussen TT en Landrover kunnen maken? Graag, van mij mag het.
battumboy
0

TomTom In-Dash is de ideale offline navigatie-app voor Jaguars of Land Rovers die zijn uitgerust met InControl-technologie.

Welkom bij de ultieme rijervaring: je komt altijd snel en veilig op de plaats van bestemming, waar je ook naartoe gaat. Of je nu vooral naar je werk rijdt of graag mooie, toeristische routes rijdt, met TomTom In-Dash rijd je altijd op je eigen voorrangsstrook.
Juun
0
En toch heb je min of meer gelijk.
www.gpsbusinessnews.com/Sygic-Navigat...
Maar waarom werkt dat bij mij dan niet...
Engelse auto's en techniek, is eigenlijk niks voor mij.
Gesloopt door HG
0
quote:

sniklaas schreef op 22 jun 2018 om 11:08:


[...]Morgen TT,
De SHORTERS zijn niet de oorzaak dat de koers niet van z'n plek komt en is simpelweg geen 'belangstelling' van kopers voor het aandeel @TT.

@TT is een beursgenoteerd familiebedrijf zonder schulden met een management aan het roer die geen enkele interesse heeft voor de belangen van externe aandeelhouders.

In essentie hebben zelfs de SHORTERS niets meer te zoeken in het aandeel @TT, was voor jaren terug anders maar nu!
Bedrijf heeft geen schulden, zijn geen convenanten te breken en de komende jaren komen er voldoende middelen binnen om aan de verplichtingen te voldoen.
Zijn geen banken of andere partijen die het bedrijf kunnen bewegen tot andere handelingen, enkel een handvol aandeelhouders die morren maar onvoldoende gewicht in de schaal kunnen leggen..

Dag in dag uit worden zeer minimale volumes verhandeld en wanneer verkopers oa shorters de overhand hebben is een daling het logische gevolg en bij iets meer belangstelling van kopers rolt er een stijging uit de bus, net als een paar dagen terug naar de 8,7..

Allemaal spielerei van generlei waarde, @TT is geen aandeel voor de handel, slechts op sporadische dagen als er inhoudelijk iets te melden is kun je ermee handelen..

Het aandeel @TT is voor de belegger die het op de plank heeft liggen voor dat ene moment waarbij er wel belangstelling komt voor het aandeel en dan zijn we wellicht blij dat er ook nog SHORTERS zijn die stukken willen/moeten/kunnen terugkopen en geven ons aandeelhouders nog wat extra rendement..

Tot die tijd is het dood geld op de plank zonder enige vorm van vergoeding en is het volgen van de koers, zoeken naar redenen waarom het aandeel zakt, stijgt, niet van z'n plaats komt zonde van de tijd en levert enkel frustraties op..

Succes............Peter



Daar denken shorters heel anders over.
Daarbij geholpen door het onvolprezen management.
Pieterbell
0
quote:

VOORTS schreef op 22 jun 2018 om 11:19:


[...]

Daar denken shorters heel anders over.
Daarbij geholpen door het onvolprezen management.
alleen maar spielerei, gerommel in de marge, echte SHORTERS gaan voor de KILL en leunen zo zwaar op een aandeel dat de koers langzamerhand richting de '0'beweegt en dat is absoluut niet van toepassing bij @TT..

2018-Q1 cijfers waren zodanig dat het een fundament heeft gelegd op de koers van rond de 8 euro..

Voor een aantal jaar geleden had @TT het zwaar, schulden, business model zonder toekomst en was het bedrijf een prooi voor de SHORTERS die in essentie blijven verkopen totdat je de stukken kunt teruggeven aan de leenheren/dames rond 1 cent..

De SHORT positie van 1,39% (> 0,5%) bij @TT stelt helemaal niets voor en zeker niet wanneer deze posities zijn afgedekt..

Kijk maar eens bij een fonds zoals @VALLOUREC, 17,65% (> 0,5%) en mooie volumes;
www.shortics.com/snapshot.php?company...

En de US spant helemaal de kroon, in het verleden met @BB, @JCP, @ARO, .. heel andere taferelen meegemaakt waar SHORT posities > 50% geen uitzondering waren..
TomTom 25
2
quote:

sniklaas schreef op 22 jun 2018 om 11:33:


[...]alleen maar spielerei, gerommel in de marge, echte SHORTERS gaan voor de KILL en leunen zo zwaar op een aandeel dat de koers langzamerhand richting de '0'beweegt en dat is absoluut niet van toepassing bij @TT..

2018-Q1 cijfers waren zodanig dat het een fundament heeft gelegd op de koers van rond de 8 euro..

Voor een aantal jaar geleden had @TT het zwaar, schulden, business model zonder toekomst en was het bedrijf een prooi voor de SHORTERS die in essentie blijven verkopen totdat je de stukken kunt teruggeven aan de leenheren/dames rond 1 cent..

De SHORT positie van 1,39% (> 0,5%) bij @TT stelt helemaal niets voor en zeker niet wanneer deze posities zijn afgedekt..

Kijk maar eens bij een fonds zoals @VALLOUREC, 17,65% (> 0,5%) en mooie volumes;
www.shortics.com/snapshot.php?company...

En de US spant helemaal de kroon, in het verleden met @BB, @JCP, @ARO, .. heel andere taferelen meegemaakt waar SHORT posities > 50% geen uitzondering waren..


Die 1,39% van jou is onzin. Je kunt zien dat er op 24 maart jl ruim 8% short zat in tt, heel veel net onder de 0,5%, dat is het mooie van alles.

24 Mrt 2018 AKO Capital 0,40% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Marble Arch Investments 0,43% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Meritage Group 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Discovery Capital Management 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Passport Capital 0,49% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Cadian Capital Management 0,45% Bestaande positie
24 Mrt 2018 TT International 0,41% Bestaande positie
24 Mrt 2018 BlueMountain Capital Management 0,41% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Hound Partners 0,39% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Marshall Wace 0,45% Bestaande positie
24 Mrt 2018 J.P. Morgan Asset Management 0,82% Bestaande positie
24 Mrt 2018 BlackRock Institutional Trust Company 0,49% Bestaande positie
24 Mrt 2018 WorldQuant 0,44% Bestaande positie
24 Mrt 2018 PDT Partners 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Man Investments 0,00% Bestaande positie
24 Mrt 2018 AHL Partners 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Oxford Asset Management 0,48% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Systematica Investments 0,49% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Man Investments 0,00% Bestaande positie
Pieterbell
0
quote:

Tomtom25 schreef op 22 jun 2018 om 11:57:


[...]

Die 1,39% van jou is onzin. Je kunt zien dat er op 24 maart jl ruim 8% short zat in tt, heel veel net onder de 0,5%, dat is het mooie van alles.

24 Mrt 2018 AKO Capital 0,40% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Marble Arch Investments 0,43% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Meritage Group 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Discovery Capital Management 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Passport Capital 0,49% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Cadian Capital Management 0,45% Bestaande positie
24 Mrt 2018 TT International 0,41% Bestaande positie
24 Mrt 2018 BlueMountain Capital Management 0,41% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Hound Partners 0,39% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Marshall Wace 0,45% Bestaande positie
24 Mrt 2018 J.P. Morgan Asset Management 0,82% Bestaande positie
24 Mrt 2018 BlackRock Institutional Trust Company 0,49% Bestaande positie
24 Mrt 2018 WorldQuant 0,44% Bestaande positie
24 Mrt 2018 PDT Partners 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Man Investments 0,00% Bestaande positie
24 Mrt 2018 AHL Partners 0,47% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Oxford Asset Management 0,48% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Systematica Investments 0,49% Bestaande positie
24 Mrt 2018 Man Investments 0,00% Bestaande positie
Hallo TT,
Wel goed lezen, ik heb het over de posities boven de meldingsgrens van 0,5% en die zijn afhankelijk welk platform je raadpleegd, 1,39% bij www.shortics.com/snapshot.php?company...
of 2,21% bij shortsell.nl/short/TomTom/90

Zoals bij de meeste bekend is het maar de vraag of de posities < 0,50% nog bestaan.
Maar dat was niet het punt dat ik eerder maakte, er is geen belangstelling in het aandeel @TT ook in essentie niet bij de SHORTERS..

Wanneer een partij als @MW gedekt stukken @TT kan verkopen is er natuurlijk kleingeld te verdienen omdat er geen belangstelling van kopers is..

De SHORTERS zijn niet verantwoordelijk voor de lage waardering van het aandeel @TT, dat komt omdat er geen belangstelling is van kopers, SHORTERS maken enkel gebruik van de situatie, net zoals iedereen kan doen..

Succes..........Peter
Hoop....
0
Hoor net op cnbc dat het niet belangrijk is wie het beste systeem voor zelfrijzend auto's heeft maar wie de dikste portononaiie. Net zoiets al philips met v2000 en Sony met VHS. GM heeft de dikste portononaie
TomTom 25
0
quote:

Hoop.... schreef op 22 jun 2018 om 13:11:


Hoor net op cnbc dat het niet belangrijk is wie het beste systeem voor zelfrijzend auto's heeft maar wie de dikste portononaiie. Net zoiets al philips met v2000 en Sony met VHS. GM heeft de dikste portononaie


Dan zal TomTom toch echt een belang moeten laten nemen, wat hier ook door velen is gezegd. Ik denk dat het ook echt zo is.....
1.432 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 68 69 70 71 72 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

TomTom Meer »

Koers 11,020   Verschil +0,26 (+2,44%)
Laag 10,796   Volume 834.975
Hoog 11,200   Gem. Volume 530.256
23-aug-19 17:35
label premium

TomTom: Outlook omhoog, advies omlaag

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium