Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Altice USA - 2e kwartaal 2018

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
240 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
ff_relativeren
0
Omdat het hele 2e kwartaal in het teken staat van de naderende afsplitsing,
is het prettig om ook alle berichten uit Q2 bij elkaar in 1 draadje te hebben.

De wekelijkse update zal ik ook opschakelen. In het 2e kwartaal komt er een update op woensdag bij, naast de weekend-update. In het 1e kwartaal zagen we dat het Altice NV aandeel ruim 2x zo hard daalt sinds het splitsingsbesluit, dan het Altice USA aandeel. ( -29,10% tegen -12,4% )

Het is duidelijk dat hier de oorzaak te zien is van de dalende restwaarde voor Altice NV. Door de snellere daling komt het NV aandeel steeds dichter in de buurt bij de ruilwaarde van het Altice USA aandeel.

Eerstvolgende grafiek-update volgt a.s. woensdagavond.
ff_relativeren
0
Woensdagavond-update van 4 april ;

het verschil in afstraffing van beide aandelen wordt steeds groter. Sinds het splitsingsbesluit ligt het Altice USA aandeel 11,8% onder het niveau van 8 januari, terwijl het Altice NV aandeel al 30,6% onder het niveau van 8 januari ligt.

Hoe groter het gat tussen beide aandelen, des te minder restwaarde blijft er over voor Altice NV.


Bijlage:
alblas100
0
Altice USA (ATUS), een van de grootste aanbieders van breedbandcommunicatie en videodiensten in de Verenigde Staten, kondigt vandaag de lancering aan van a4, de geavanceerde reclame- en gegevensactiviteit van het bedrijf, die op het publiek gebaseerde, multiscreen-advertentieoplossingen biedt voor lokale, regionale en nationale adverteerders en MVPD-partners.

De oprichting van a4 bevordert de positie van Altice USA als pionier in de reclamebusiness en is het resultaat van een jarenlange integratie en investering.

Altice USA was de eerste MVPD die adresseerbare advertenties aanbood in de New York DMA. Het bedrijf verwierf vervolgens Audience Partners, een toonaangevende leverancier van privacy-conforme, geverifieerde IP-adresgevoeligheidstechnologie in de VS, en Placemedia, een leider in aanbod-side programmatische advertentie-oplossingen voor nationale lineaire, adresseerbare, OTT en on-demand televisie als onderdeel van zijn plannen om te profiteren van de groeiende kans op digitale reclame.

"De lancering van a4 is een belangrijke mijlpaal om onze investering in geavanceerde reclame- en analyseoplossingen te onderstrepen en formaliseert ons werk van het afgelopen jaar om dit platform te vestigen", zegt Charles Stewart, co-president en chief financial officer voor Altice USA. "We zullen a4 blijven ondersteunen, zodat het een categorieleider blijft voor onze reclamecliënten en onze MVPD- en programmeerpartners."

"Na vele succesvolle campagnes te hebben uitgevoerd, biedt a4 een unieke kans om aan de complexe behoeften van adverteerders tegemoet te komen met ons geavanceerde, alles-in-één advertentie- en gegevensplatform om de bedrijfsresultaten van klanten te verbeteren," zegt Paul Haddad, president van a4. "Met de dynamische en geïntegreerde platforms die deel uitmaken van a4, brengen we vandaag enorme efficiënties naar merken die ernaar streven verifieerbare doelgroepen te bereiken op elk scherm, in en uit huis, en de impact van hun uitgaven te bewijzen."

De unieke mogelijkheden van a4 omvatten:

• Geverifieerde doelgroepen: adverteerders kunnen hun geverifieerde doelgroepsegmenten eenmaal maken met behulp van niet-persoonlijk identificeerbare gegevens en campagnes activeren op elk scherm, waaronder tv, mobiel, tablet en computer, met aanzienlijke nauwkeurigheid.

• Intelligente planning en optimalisatie: het a4-platform vertrouwt op een intelligent proces met behulp van eigen geavanceerde technologieën en automatiseringstools.

• Activering op meerdere schermen: Cliënten kunnen hun publieksgerichte campagnes naadloos synchroniseren in meer dan 90 miljoen Amerikaanse huishoudens - zowel binnen als buiten het huis - door middel van privacy-compatibele en geverifieerde IP-adresmogelijkheden en adresseerbare tv.

• Meting & Attribution: tijdens en na campagnes biedt a4 geavanceerde meet- en data-analyse, inclusief gecombineerd bereik / frequentie per doelgroep en schermbelichting.

Over Altice USA

Altice USA (ATUS) is een van de grootste aanbieders van breedbandcommunicatie- en videodiensten in de Verenigde Staten en levert breedband-, betaaltelevisie-, telefoniediensten, eigen inhoud en reclamediensten aan ongeveer 4,9 miljoen particuliere en zakelijke klanten in 21 staten via zijn Optimum en Merken van Suddenlink.

Over a4

a4 is een merk van Altice USA en de geavanceerde advertentie- en gegevensactiviteiten van het bedrijf, die op het publiek gebaseerde, multiscreen advertentie-oplossingen bieden aan lokale, regionale en nationale bedrijven en reclamecliënten. a4 stelt adverteerders in staat om meer dan 90 miljoen Amerikaanse huishoudens op televisie te bereiken via kabelnetwerken, on-demand en adresseerbare inventaris in de VS, en meer dan 45 miljoen Amerikaanse huishoudens via geverifieerde, privacy-conforme IP-adresgegevens ondersteund door rijke datasets en krachtige analyses en toeschrijving diensten op een eenvoudige, gebruiksvriendelijke manier.
ff_relativeren
0
Door de splitsing wordt de free float van ATUS 10% groter (en verwatert de shortpositie in ATUS) ;

Altice USA will benefit from a significantly enlarged free float from approximately 10% to approximately 42% following the proposed Separation, providing for enhanced trading liquidity in its Class A Common Stock.

bron : paragraaf 6.4 van de splitsings-details ;
/C:/Users/Gebruiker/AppData/Local/Mic... .
ff_relativeren
0
quote:

ff_relativeren schreef op 11 apr 2018 om 22:42:


short posities in Altice USA verder omhoog ; van 18,55% naar 21,32% van de free float.
bron : shortsqueeze.com/?symbol=ATUS&sub... .


shortposities in ATUS iets verder omhoog, van 21,32% naar 22,62% van de free float.
bron : shortsqueeze.com/?symbol=atus&sub... .
DeZwarteRidder
0
Macquarie initiates Altice USA with an ‘outperform’ rating, citing chief Drahi’s ‘grand vision’
by Jill Goldsmith | Apr 3, 2018 12:00pm

Altice gets a thumbs-up from Macquarie. (Newsday)

Analysts at Macquarie initiated coverage of Altice USA with an “outperform” rating, showering praise on the cabler’s potential to expand margins, reduce churn and grow subscribers. Anticipated free cash flow growth, the firm said, could result in stock buybacks and additional M&A.

In a comprehensive overview of one of the largest operators in the country—with 8.6 million homes passed and 4.5 million residential customers at the end of 2017—the firm set a 12-month price target of $23.50 and anticipated steady growth in revenue from $9.3 billion in 2017 to an estimated $9.6 billion, $9.8 billion and $10.1 billion for 2018, 2019 and 2020, respectively.

An estimated $220 million reported loss this year would decline to $60 million in 2019 and swing to an $81 million profit in 2020, it said.

The Pay TV Show
The new meeting ground for video programming distributors!
At The Pay TV Show, taking place May 14-16 in Denver, we'll look at the innovative technologies, strategies, and business models that cable, telecom, tech, and media companies are using to compete in what has become a very disrupted marketplace.

“Though a newcomer in the U.S. market, Altice has grand visions to transform the cable industry under US Chairman [Patrick] Drahi’s long-term vision to build a fixed, mobile, and content presence in the U.S. Execution has been solid thus far, and we are confident in the company’s long-term strategy,” the firm said—although it acknowledged investor skittishness with the cable sector overall due to cord cutting and rising programming costs.

RELATED: Altice USA loses 25K pay TV subscribers in Q4, grows revenue 2.6%

Macquarie likes Altice USA’s upscale demographics in parts of New York and Texas, which give it a boost during a seasonally weak third quarter due to its exposure to summer rentals. It noted hefty investment in increasing broadband speeds that's helped up-sell customers. And it called the next-generation Altice One box, which launched late last year, “a significant improvement” in the company’s video product. The box offers enhanced video and connectivity, combining the capabilities of a set-top, modem, router and streaming device.

Analysts also cited a five-year fiber rollout covering the Optimum and part of the Suddenlink footprint; a strategic alliance with Sprint; a “small but powerful” B2B business; a focus on customer service; and management confidence that savings on nonprogramming spending categories would offset growth in programming costs.

Altice USA is currently a subsidiary of Netherlands-based Altice NV, but a planned spinoff of the U.S. business, announced in January, should be completed sometime in the current second quarter.
ff_relativeren
0
Weekend-update vrijdagavond 27 april ; dit plaatje zegt alles over de snoekduik van ATUS vandaag.


Bijlage:
Wie weet !
0
quote:

ff_relativeren schreef op 27 apr 2018 om 22:31:


Weekend-update vrijdagavond 27 april ; dit plaatje zegt alles over de snoekduik van ATUS vandaag.



Wat denk jij, zouden ze mekaar straks doorkruisen in % ??
Dat atus onder altice ligt, dat was toch het verhaal met pier, short usa en long in altice europ.
240 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

ALTICE EUROPE N.V. Meer »

Koers 4,128   Verschil +0,05 (+1,15%)
Laag 4,040   Volume 2.461.827
Hoog 4,166   Gem. Volume 4.294.748
22-aug-19 16:02
label premium

Altice: Winstverwachting omhoog

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium