Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Nieuwe maand nieuwe kansen..
Ja afgelopen woensdag van amsterdam naar breukelen 2x een slingerende vrachtauto. Toen ik passeerde zat de chauffeur op z'n mobiel te gluren en de ander was wat aan het bladeren in een boekje..... Laat maar snel komen die self driving trucks.
www.dutchcowboys.nl/automotive/nieuwe... Op 7 juli besloot de Europese Commissie de proef mede te financieren. In eerste instantie gaat het om een proef waaraan meer dan 6.000 weggebruikers in en rond Amsterdam en 1.000 weggebruikers in de regio’s Antwerpen, Kopenhagen en München zullen deelnemen. Dit jaar start de ontwikkeling om de proeven in 2019 van start te laten gaan. Gegevens delen Om tot de nieuwe diensten te komen gaan verkeerscentrales in de regio’s, internationale navigatiebedrijven, serviceproviders en in de nabije toekomst, autonome voertuigen van autofabrikant BMW Groep samenwerken. Zij delen verkeersgegevens, routeadviezen en maatregelen op het gebied van verkeersmanagement. De nieuwe diensten gaan over een gezamenlijk snelheidsadvies, routeadvies, advies bij verkeershinder en bij calamiteiten. Deze nieuwe diensten worden in de komende anderhalf jaar ontwikkeld en in 2019 op grote schaal getest. De samenwerking en de proeven vinden plaats onder de naam SOCRATES 2.0. Betere doorstroming De verwachting is dat de samenwerking voor verkeersdeelnemers leidt tot betere verkeersdiensten en betere verkeersinformatie. Voor de deelnemende overheden leidt het tot betere en goedkopere verkeersinformatie en verkeersmanagement. Voor de marktpartijen zal de samenwerking leiden tot nieuwe marktmogelijkheden. De samenwerking komt voort uit een gezamenlijk streven naar een vlotte en veilige doorstroming van het verkeer, die ten goede komt aan de bereikbaarheid en leefbaarheid van de regio’s. De deelnemers aan de samenwerking binnen SOCRATES2.0 zijn: Departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse overheid, Be-Mobile en Flitsmeister, BASt, BMW Groep, Brand MKRS creative agency, gemeente Kopenhagen, HERE Technologies, MAPtm, Technolution, TomTom Groep, de Nederlandse Rijkswaterstaat.
“I don’t like stock buybacks. I think if a company has the money to buy their stock back, then they should take that and increase the dividends. Send it back to the stockholder. Let them invest their money again from the dividends.” –T. Boone Pickens If there was ever a stereotypical picture of an oil man, it might be T. Boone Pickens. As a well-known Texas oil investor, Pickens later became a corporate raider in the 1980s and now heads a campaign to make America more reliant on domestic energy sources like solar, wind, and natural gas. Pickens is also famous for preferring companies pay investors with dividends rather than wasting funds on buybacks. Van het KK dividend beleggen draadje.
Ik ben blij dat er nu in ieder geval meer aandacht wordt geschonken aan die HERE traffic annoncering. Dat HERE hier mee bezig is, was al langer duidelijk. Maar nu ANNONCEREN ze het. Als leverbaar product. Wat zegt dat over de zelf geclaimde voorsprong van TomTom die we nog steeds nergens geonfirmeerd zien door ontwikkelingen waarbij klinkende munt over tafel gaat? Gewoon het volgende sprookje van die oude uitgebluste founders (waar ik Thomas Schmidt ook toe reken)? Om zelf lekker te kunnen slapen?
Vreemd dat Beperktedijkbewaking niet in het onderstaande lijstje voorkomt. De deelnemers aan SOCRATES2.0 zijn: BASt (German Federal Highway Research Institute), Be-Mobile (Flitsmeister), BMW Groep, Brand MKRS creative agency (Google Maps, Waze), gemeente Kopenhagen, Regio Vlaanderen ( België), HERE Technologies, MAPtm, Technolution, TomTom Groep, Rijkswaterstaat, gemeente Amsterdam, Nationale Databank Wegverkeersgegevens, provincie Noord-Holland en Vervoerregio Amsterdam.www.telecompaper.com/nieuws/socrates-...
zouden ze bij TT denken dat de stilte periode ook na de cijfers in stand dient te blijven ?
xynix schreef op 1 augustus 2017 08:54 :
Ik ben blij dat er nu in ieder geval meer aandacht wordt geschonken aan die HERE traffic annoncering. Dat HERE hier mee bezig is, was al langer duidelijk. Maar nu ANNONCEREN ze het.
Wat zegt dat over de zelf geclaimde voorsprong van TomTom die we nog steeds nergens geonfirmeerd door ontwikkelingen waarbij klinkende munt over tafel gast?
Gewoon het volgende sprookje van die oude uitgebluste founders (waar ik Thomas Schmidt ook toe reken)? Om zelf lekker te kunnen slapen?
Ergens moet de schoen wringen. Misschien (ook) hier. Hoe vaak is het niet gezegd. De sector is hot, de assets zijn hot MAAR de koers is ........ Hoe vaak is niet gezegd. Heb jij gezegd: Waar blijven die kopers? Nou net als die drie jongens die naar Parijs gingen. Die gingen niet. De beleggers hebben er geen vertrouwen in zo lijkt het. Grote beleggers willen dividend. Zoiets?
Interessant artikel, waarin de verwachting wordt uitgesproken dat er onder de 50 namen een groot aantal teleurstelling voor zullen komen. Bosch is not alone. AlixPartners, a global consultancy, says more than 50 big-name companies are working on autonomous driving and many of them boast deep war chests. It characterizes competition in the segment as the “Wild West,” with expectations for only a handful of winners and many disappointed investors.wardsauto.com/technology/bosch-puttin...
Je moet kunnen lopen, om met Pasen ZELF eieren te kunnen zoeken in de tuin. Wat hebben we in de aanbieding op dit forum. - afscheid sports - bekend maken contracten tesla of andere amerikaan. - aandelen inkoop. - strategische alliantie bv Bosch of Baidu. afscheid sports, strategische alliantie en bekend maken contracten tesla of andere amerikaan zullen koers opdrijvend werken. Mijn volgorde wordt dan. 1) eerst aandelen inkoop 2) dan strategische alliantie 3) dan verkoop sports 4) dan bekend maken contracten tesla of andere amerikaan. Hoe zei harold het ook alweer bij BNR. Tesla: daar kan en wil ik niets over zeggen, dat ligt commercieel gevoelig. Lijkt me ook logisch : Tesla bepaalt het Tom Tom moment en Tom Tom, moet eerst nog aandelen inkoop, strategische alliantie en eventueel Sports afronden, hebben dus geen haast :-) Gewoon mijn mening. En dat denkende, zal het dagelijkse geklooi mij worst wezen :-)
Het is grappig en ik denk dat het niet zo zal gaan. Zegt Peter Bosch tegen Tom Tom, we hebben maar 1 fiets, als ik fiets loop jij en als jij loopt fiets ik :-) Nee, Bosch en Tom Tom is in mijn ogen een top team :-)
Waarom wachten met opkoop aandelen....was daar een reden voor gegeven ? Ze zeiden toch 2e half 2017. Daar zitten we al in... Waarom wachten ? Of waarom niet een startdatum alvast prikken?
tatje schreef op 1 augustus 2017 09:12 :
Het is grappig en ik denk dat het niet zo zal gaan.
Zegt Peter Bosch tegen Tom Tom, we hebben maar 1 fiets, als ik fiets loop jij en als jij loopt fiets ik :-)
Nee, Bosch en Tom Tom is in mijn ogen een top team :-)
Ga jij maar golfen. Beetje je korte werk oefenen. Vandaag: Bunkerslagen.
Stille vennoot schreef op 1 augustus 2017 09:15 :
Waarom wachten met opkoop aandelen....was daar een reden voor gegeven ?
Ze zeiden toch 2e half 2017. Daar zitten we al in...
Waarom wachten ? Of waarom niet een startdatum alvast prikken?
Zei ik gisteren ook al. Geef aan wanneer je gaat beginnen...kunnen de shorters ook afbouwen gelijk....:)
We gaan ons helemaal richten op Automotive, licensing en Telematics. Sports is under review en PND is een cash generator, dus een blijver !! Hopelijk kunnen ze met sports 40 a 50 miljoen verlies per jaar weg snijden. Sports heeft misschien tot nu, 3 a 400 miljoen gekost, kost wat om een brand op te bouwen. Geef groeibriljant gelijk, bij een grote amerikaanse tech is het misschien goud :-) Het was altijd al spannend bij Tom Tom, maar het wordt nog veel spannender ! Ik vind het wel mooi, dat ik met een minuscuul klein deeltje mee kan doen in dit spannendste boek sinds tijden. Gewoon mijn mening. Tja. Morgen de ridder ronde van Maastricht. Sta ik daar langs de kant, wijntje in de hand en wat lekkers, steeds roepend Tom Tom, als de renners langs komen, terwijl de rest roept Tom, zullen me wel voor gek verklaren. Kan er niet mee zitten :-)
xynix schreef op 1 augustus 2017 08:54 :
Ik ben blij dat er nu in ieder geval meer aandacht wordt geschonken aan die HERE traffic annoncering. Dat HERE hier mee bezig is, was al langer duidelijk. Maar nu ANNONCEREN ze het. Als leverbaar product. Wat zegt dat over de zelf geclaimde voorsprong van TomTom die we nog steeds nergens geonfirmeerd zien door ontwikkelingen waarbij klinkende munt over tafel gaat?
Gewoon het volgende sprookje van die oude uitgebluste founders (waar ik Thomas Schmidt ook toe reken)? Om zelf lekker te kunnen slapen?
*Het plan: september 2016 wordt dit alles gepresenteerd op de autoshow in Parijs waarbij Here aangeeft de eerste partij te willen zijn die live data van sensoren gaat gebruiken in haar oplossingen.1 Ze willen dit product commercieel beschikbaar stellen vanaf 1e helft 2017. "From the first half of 2017, these features will be commercially available to any customer within and outside the automotive industry... "2 Ze nodigen andere autobouwers uit om mee te doen. "HERE has been outspoken about the need for collaboration within the automotive industry, in-particular regarding the collection and analysis of vehicle sensor data. The new data services are a world’s first, harnessing sensor data from competing automakers to improve the driving experience, while reducing both traffic congestion and the risk of traffic accidents.Starting with Audi, BMW and Mercedes-Benz cars , with plans to expand to other brands, this level of collaboration within the auto industry is a key step forward in not only ensuring safer driving, but in the realisation of the autonomous vehicle... "360.here.com/2016/09/26/here-first-to... *Dat wisten we al. Wat is het geworden?Ad1 Introductie 26 juli = niet gedurende 1e helft van 2017 = fail.Ad2 Dit is interessanter. Wat staat er nu in het persbericht over probes van andere autobouwers die uitgenodigd werden om mee te doen? Niets . Sterker nog: Here benadrukt in dit persbericht dat het data van competitors gebruikt als input en noemt dan BMW, Daimler en Audi.........de eigenaren van HERE. Ultiem zwaktebod om te verbloemen dat dit gewoon een 100% HERE ding is (in ieder geval op dit moment). Zie: "HERE launches supercharged Real-Time Traffic service First traffic service that utilizes aggregated vehicle sensor data from competing car brands .... It is the first global service on the market that integrates live vehicle sensor data from Audi, BMW and Mercedes-Benz vehicles with traffic probe information, resulting in significantly higher accuracy and more precise information about traffic conditions. .... "This is the world’s first traffic service to aggregate live rich vehicle sensor data from competing car brands and it represents a major step by HERE to make driving safer and more efficient for people everywhere,” said Ralf Herrtwich, Senior Vice President Automotive at HERE Technologies... "here.com/en/file/14836/download?token... Conclusie van mij: je hebt een plan om iets te ontwikkelen waar de hele industrie liefst bij zal aansluiten. Project komt later op de markt dan gepland en er doen geen andere autobouwers mee. Vervolgens noem je dit een project waar 3 concurrerende merken aan deelnemen en legt daar de nadruk op. Wat je niet meldt is dat deze merken de eigenaar zijn van HERE. Mijn mening: uitermate zwak. Technologisch onderlegd ben ik niet. Begrijpend lezen denk ik wel te kunnen.
Ik dacht harrysnel had het over de gebrekkige marketing bij Tom Tom Sports. Had het over Dafne Schippers. Ja, Dafne Schippers en Tom Dumoulin, dat hadden je uithangborden moeten worden. Met Tom Dumoulin kun je als Tom Tom ook nog mooie woordspelingen maken :-) Dafne en Tom, 2 namen, die momenteel over de hele wereld hot zijn :-) Misschien nog een max je erbij :-) Met die namen maak je van Tom Tom sports een wereldmerk en geen nederlands merk. Dasss het probleem.
Ik kopieer hem even in deze draad: quote: harrysnel schreef op 31 jul 2017 om 16:44: [...] Waarom zijn (waren!) de hardloophorloges van TomTom succesvol? Lees Groeibriljant en je weet het. Het TT horloge speelt precies in op zijn behoeften: - Grote knop met simpele bediening tijdens het sporten. - Geen telefoon nodig als je gaat rennen voor muziek of hartslagmeting (en geen borstband). - Batterij is voldoende. Kortom: het gebruik van het horloge heeft een aantal functionele voordelen voor de serieuzere fanatieke sporter. Ik heb ook gelopen met een TT horloge maar zou nu nooit meer een dergelijk horloge kopen als ik er nog geen ervaring mee had. Alleen omdat ik weet dat het horloge voldoet aan mijn behoeften zou ik evt een nieuw model van TomTom kopen. Waar gaat het fout? Marketing moet je gebruiken om de unieke eigenschappen van jouw product te benadrukken voor een bepaalde doelgroep. Wat doet TomTom? Een wereldwijde "Get Going" campagne. Omdat het volgens TomTom "gaat om de eerste stap te zetten".... ???? Dan zal ik in dit verband eens wat nieuws vertellen voor de marketeers (ahum) bij TomTom (als ze er nog zijn): de potentiële kopers van een TomTom sporthorloge zijn al aan het hardlopen!. Serieuze sporters die mogelijk voor dat TomTom horloge kiezen omdat ze zo fanatiek zijn dat ze in de regen gaan lopen en daar kan een telefoon niet zo goed tegen, sporters die kiezen voor de TT Watch omdat na 2 uur rennen de fijne motoriek wat minder is maar je wilt zeker niet stoppen om data te checken want dan raak je uit je ritme en je bent pas halverwege, sporters voor wie iedere extra ballast irritant is..... Get Going campagne gaat over: gezonder leven door in beweging te komen, calorieën tellen, vriendinnen dieet, proberen niet af te bellen voor sportafspraak als het regent, goede voornemens, nieuwe hardloopschoenen nooit gebruikt.... Om het nog wat erger te maken gooit TomTom vervolgens ook nog gezondheidsbandjes op de markt. Vet meting, BMI, stappen tellen.... En al deze producten worden op 1 hoop gegooid in de Get Going campagne met de hardloophorloges. Alsof BMW ineens met een betaalbaar model van E10k komt, Louis Vutton in de vuilniszakken business stapt, Apple dat een IPad uitbrengt met USB poort, Chanel met deodorant "Pure for Men"....het gaat niet samen en het ene product doet afbreuk aan de waarde van het andere product. Ik zie in de reclame een dame in relatie die gaat rennen, komt langs zwembad met baby, zie wat fietsers een helling afgaan en er wordt ergens vanaf gesprongen (verwijzing naar geflopte Bandit (?), een golfer, mevrouw komt weer thuis van het hardlopen....Get Going. Er is geen enkele focus. Wat is de doelgroep? Wat is het product dat aansluit op welke behoeften? TomTom sporthorloge is een succes geweest omdat het aansluit op behoefte van serieuze sporter. De hele Get Going campagne doet afbreuk aan die propositie. Zelfs ik (heb met het horloge gelopen) zou nooit op basis van deze campagne een nieuwe Spark kopen. De hele propositie klopt niet meer terwijl er wel een doelgroep is waar op ingespeeld kan worden. Als Patrick Stal (of welke marketeer dan ook) op deze campagne had willen afstuderen bij mij dan zou ik hem een dikke onvoldoende geven. Werkelijk alles gaat fout en middelbare scholieren kunnen het beter. Hoe ik het zou doen? Stoppen met de gezondheidsbandjes en andere prullaria. Volledige focus op horloges en functionaliteit. Ik geeft 50% van het marketingbudget aan 2 topsporters (Schippers en Martina) en met de andere 50% koop ik zendtijd. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn. AB Harry. Nu een tandje dieper: wat is de dynamica die onder dit disfunctioneren ligt? Het ligt echt niet aan gebrek aan kennis of intelligentie daar bij TT. Het is iets anders. Het is een relationele dynamica al of niet gekoppeld aan individueel tunneldenken van machtige spelers. Maar hoe zit dat nu precies... (en wat zegt dat de benadering van over toekomstige strategische vraagstukken als die dynamica niet verandert...)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)