Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
3.769 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 185 186 187 188 189 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
miniature
0
wat is er in hemelsnaam gaande dat we zo naar beneden blijven donderen ???
€ 12.56 vanaf 13.09 ? begrijp er helemaal niets meer van , goede vervoerscijfers en dan 3 uur later weg alle winst en dik in de min beland
KoudBuffet
0
quote:

miniature schreef op 10 jul 2017 om 13:39:


wat is er in hemelsnaam gaande dat we zo naar beneden blijven donderen ???
€ 12.56 vanaf 13.09 ? begrijp er helemaal niets meer van , goede vervoerscijfers en dan 3 uur later weg alle winst en dik in de min beland


Gek he? het is net AM
miniature
0
quote:

Patience schreef op 10 jul 2017 om 13:38:


later in de middag gewoon groen.

nou vanmiddag in het groen, dus minimaal € 12.75 liefst 12,85
zie ik nog zo 1-2-3 niet gebeuren hoor , en helaas is mijn € 13,- plus gevoel / verwachting ook helemaal verdwenen nu !
Patience
0
quote:

miniature schreef op 10 jul 2017 om 13:43:


[...] nou vanmiddag in het groen, dus minimaal € 12.75 liefst 12,85
zie ik nog zo 1-2-3 niet gebeuren hoor , en helaas is mijn € 13,- plus gevoel / verwachting ook helemaal verdwenen nu !
wat is er met jouw gebeurd, waar is al dat positiviteit van je gebleven zat je even te knijpen. komt goed maak je niet druk ;-)).
meelezer111
0
er kan sowieso snel 3 euro af, maar los daarvan kan het zomaar zijn dat de pilotenbond SNPL te moeilijk gaat doen over Boost

Uiteindelijk denk ik is AirFranceKLM een bedrijf wat heel goed failliet kan gaan.
FPAK
0
Het verbaasd mij heel erg dat er mensen zijn die na 150% koersexplosie binnen 3 maanden nog steeds geen winst willen nemen....
Patience
0
quote:

FPAK schreef op 10 jul 2017 om 14:48:


Het verbaasd mij heel erg dat er mensen zijn die na 150% koersexplosie binnen 3 maanden nog steeds geen winst willen nemen....

er zijn mensen die winst nemen en er zijn mensen die een deel winst nemen en weer lager terug kopen en op een lager gemiddelde bedrag komen zoals ik doe bv.;-))
miniature
0
Jammer en vreemd dat AF-K.L.KM. toch zo hard is gevallen, kan nergens iets negatiefs lezen, dus pure manipulatie van de "big boys banken "! als de ene bank UBS schrijft op naar € 15,25 is deze daling wel moeilijk te plaatsen, en dus....... morgen dan maar weer wel omhoog naar mooie € 13,- en brengt het wellicht wel geluk ! ja toch we moeten positief blijven ook al was het vandaag wel wat lastig, maar goed toch net in de slotfase 0.06 erbij ;-(
miniature
1
Volgens HSBC bank gaan we toch echt wel de € 16,- halen( denk zelf eind sept. ) gezien 4 vorige koersdoelen welke elke keer ruimschoots behaald werden:
-HSBC geeft een buy advies voor het aandeel Air France-KLM met een koersdoel van EUR 16,00
Vrijdag 30 juni 2017     HSBC    


HSBC geeft een buy advies voor het aandeel Air France-KLM met een koersdoel van EUR 12,50
Woensdag 31 mei 2017     HSBC    


HSBC geeft een buy advies voor het aandeel Air France-KLM met een koersdoel van EUR 9,50
Vrijdag 5 mei 2017     HSBC    
FPAK
0
11 juli, aller aller aller laatste deadline, nog steeds geen nieuws over Boost. Ik vind het een bizarre gang van zaken binnen een bedrijf. Constant beslissingsdeadline uitstellen, dan wordt je niet meer serieus genomen als directie.
totoo
0
quote:

FPAK schreef op 11 jul 2017 om 08:01:


11 juli, aller aller aller laatste deadline, nog steeds geen nieuws over Boost. Ik vind het een bizarre gang van zaken binnen een bedrijf. Constant beslissingsdeadline uitstellen, dan wordt je niet meer serieus genomen als directie.


@FPAK
gaat ook nog heel veel geld kosten of komt helemaal niet van de grond omdat:

AF-KLM wordt "gegijzeld" door haar eigen crew en wachten nu op de cijfers waar ze het bedrijf keihard mee om de oren gaan slaan,linksom of rechtsom, goede of minder goede cijfers,ze gaan onderhandelen voor meer, dat is mij visie, ipv day trading met lijntjes trekken en een tijdelijke koers/winst factor berekening door banken die daar baat bij hebben en mee profiteren
Bij het minste geringste schrijven ze weer rode cijfers over 2 kwartalen meer en aannemelijk is kijken wat er dan nog overblijft van de sneeuwberg

KLM had het wel gered maar doordat het samengegaan is met FA is dit een dood spoor, fransen kunnen niet verkroppen alles wat niet frans is beter, dit bedrijf zal aan alle kanten worden gepasseerd nu al in Europa en ook wereldwijd gaan ze dat niet goedmaken met meerdere soorten champagne aan boord en business class verkoop om dewinst te kunnen maken dat is simpelweg de trend niet, maar hee maakt dat die fransen maar eens wijs die denken nog steeds dat de hele wereld zit te wachten op de zonnekoning strategie

Het beklag over oneerlijke concurrentie met middle east flight carriers zegt al genoeg dat is alleen door AF-KLM en LUFTHANSA in werking gezet de overige weten gewoon niet zeuren maar door draaien!
En los daarvan AF-KLM heeft ook indirecte staats support en Schiphol is KLM al behoorlijk zat met monopoly positie want die weet de toekomst is concurrentie aangaan ipv claimen op verouderde methoden dat KLM hollands trots was allemaal vergaande glorie

En wat betreft vervoercijfers ik wil wel eens zien wat daar uiteindelijk onder de streep overblijft

www.youtube.com/watch?v=069y1MpOkQY



FPAK
0
Oh, is weer uitgesteld zie ik:

www.bloomberg.com/news/articles/2017-...

Trouwens, dit klinkt anders ook aardig als staatssteun/oneerlijke concurrentie:

Since coming on board, Janaillac has helped soothe pilots by sharing the burden of wage cuts with the cabin crew. He’s also called on the French government to support his overhaul by ending "over-taxation" in Paris. The state owns 17.6 percent of Air France-KLM as well as 51 percent of airport operator Aeroports de Paris, which has delivered profits of almost 15 percent of revenue for the past couple of years.
Zag R.
0
Het aandeel gaat de goede kant op: € 16,00 (koersdoel van HSBC, met een een buy advies)?
FPAK
0
meelezer111
0
je kan beter kijken naar de volgende 4 adviezen:

t verkoopadvies van Sanford C. Bernstein & Co bijv.

of t verkoopadvies van Liberum Capital (koersdoel 5,80 euro)

of t verkoopadvies van Deutche Bank ((4,80 euro doel)

of t verkoopadvies van JP Morgan Casenove
FPAK
0
Om gezichtsverlies tegen te gaan heeft Deutsche Bank het koersdoel al verhoogd van 4.80 naar 10.00 (binnen een maand).
rauf
0
Wat is dat nou weer voor amateur advies van Liberum Capital (nooit van gehoord) van €5.75 ????
3.769 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 185 186 187 188 189 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Air France-KLM Meer »

Koers 10,140   Verschil +0,13 (+1,30%)
Laag 9,758   Volume 2.685.508
Hoog 10,150   Gem. Volume 2.892.710
14-okt-19 17:35
label premium

Air France-KLM: turbulenties

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium