Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?
Volgen
Mijn gevoel zegt dat Air France-KLM best wel eens een goed beursjaar kan krijgen in 2017 Een koers richting de acht euro is zeker realistisch te noemen, wellicht hoger. Vorig jaar hebben we de acht euro ook al een paar keer mogen zien (8,62 zelfs), en nu op 5,17 dus ...... ruimte genoeg.
Komt niet boven de 6 hoor
Het shortersgilde zet alle middelen in om hun doel te bereiken. Dat is wel duidelijk.
Vandaag met kleine winst uitgestapt. Ga het even aankijken wat er gaat gebeuren.
Weet iemand de reden van de daling <€5,000? De KLM-CEO was vorige week in de VS, gaat de financiering dan echt een probleem worden? De vervoerscijfers zijn gewoon behoorlijk, operationeel doen ze het boven gemiddeld. Die Dreamliners vliegen nu 100% op de pof, misschien te hoog gegrepen voor de KLM, maar ze moesten natuurlijk wel. Het zou wel zeer cru zijn als ze aan de ketting komen door het missen van een "wissel"
paulta schreef op 10 januari 2017 09:24 :
Weet iemand de reden van de daling <€5,000?
De KLM-CEO was vorige week in de VS, gaat de financiering dan echt een probleem worden?
De vervoerscijfers zijn gewoon behoorlijk, operationeel doen ze het boven gemiddeld.
Die Dreamliners vliegen nu 100% op de pof, misschien te hoog gegrepen voor de KLM, maar ze moesten natuurlijk wel.
Het zou wel zeer cru zijn als ze aan de ketting komen door het missen van een "wissel"
Overdreven reactie op onderstaande bericht?www.upinthesky.nl/2017/01/10/tjalling... Tjalling Smit, SVP Digital van Air France-KLM, vertrekt op 31 maart bij Air France-KLM. Vanaf 1 april 2017 gaat hij als directeur Commercie & Ontwikkeling aan de slag in de Raad van Bestuur bij NS. Smit heeft zich vooral beziggehouden met activiteiten op het gebied van e-commerce en social media. Volgens Air France-KLM zal spoedig een opvolger bekendgemaakt worden. KLM is op het gebied van e-commerce en digital één van de hoofdrolspelers binnen de branche.
Stroopwafel schreef op 2 januari 2017 13:16 :
Mijn gevoel zegt dat Air France-KLM best wel eens een goed beursjaar kan krijgen in 2017
Een koers richting de acht euro is zeker realistisch te noemen, wellicht hoger.
Vorig jaar hebben we de acht euro ook al een paar keer mogen zien (8,62 zelfs), en nu op 5,17 dus ...... ruimte genoeg.
Jaja...ruimte genoeg om omlaag te gaan...nu 5,01 op de borden...jammer wel...bij 4,75 ga ik toch weer een gokje wagen...? Charlie ps blijft toch een mooi aandeel...!!
SAHR-0310 schreef op 3 januari 2017 16:59 :
Vandaag met kleine winst uitgestapt. Ga het even aankijken wat er gaat gebeuren.
Goh eindelijk verstandig joh Tip vd week stap er nooit in
charlie b schreef op 10 januari 2017 09:45 :
[...]
Jaja...ruimte genoeg om omlaag te gaan...nu 5,01 op de borden...jammer wel...bij 4,75 ga ik toch weer een gokje wagen...?
Charlie
ps blijft toch een mooi aandeel...!!
Kon het niet laten...heb toch een paar stukjes opgeraapt op 5,009....,dus we zien wel...hopelijk een goede koop gedaan...ach ja mooi bedrijf dat AFKlM....Charlie, ps bij 5,25 mss weer eruit....
volume is groot. Na ruim een uur al bijna op het gemiddelde bij Binck bank ! Koers Bied 5,026 1.835 Laat 5,030 5.480Cum. volume --- 3.199.476 Gemiddelde dagomzet --- 3.538.612 Vorig slot 5,192 9-1-2017 Open 5,10 09:00:14 Hoogste 5,10 09:00:14 Laagste 4,974 09:35:11
Voorkennis... Beursblik: Barclays verlaagt advies Air France-KLM Advies naar Onderwogen. (ABM FN-Dow Jones) Barclays heeft het advies voor Air France-KLM verlaagd van Gelijkgewogen naar Onderwogen en het koersdoel van 5,00 naar 4,50 euro. Dit bleek dinsdag uit een sectorrapport van de Britse bank. In het rapport over de Europese luchtvaartsector stelden de analisten te rekenen op margedalingen bij een aantal luchtvaartmaatschappijen, omdat brandstofvoordelen tot een einde komen. Tegelijkertijd blijft de verhouding tussen vraag en aanbod volgens de bank uit balans wat tot druk op de rendementen zorgt. Wat betreft Air France-KLM verwacht Barclays dat de herstructureringen uitdagend zullen blijken wat het risico van een stevige winstdaling met zich meebrengt. De verwachting voor het bedrijfsresultaat (EBIT) van de marktvorsers ligt 25 procent lager dan de consensus. Ondanks de pogingen van het bestuur denken de analisten dat het erg lastig zal worden om voldoende besparingen op arbeidskosten te bereiken bij de Franse tak om zo te compenseren voor een structurele daling van de rendementen. Op een rode beurs verloor het aandeel Air France-KLM 3,6 procent op 5,00 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Copyright ABM Financial News. All rights reserved (END) Dow Jones Newswires January 10, 2017 04:43 ET (09:43 GMT) *Binck is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden
Dit advies speelde waarschijnlijk al een paar dagen mee in de koers. Heeft tot nu toe al 35 cent gekost !
IEXLiveblog: KPN en AF-KLM Door Nick Bakker op 10 jan 2017 om 11:25 | Views: 4.124 | Categorie: Beurs vandaag Artikel Reacties Gerelateerde instrumenten IEXLiveblog: KPN en AF-KLM Update 11:25 uur: Dollar Spannnend! Update 10:20 uur: Valeant Dat is een lekker meevallertje :-) Valeant verkoopt een onderdeel en noteert 16% hoger in de handel voorbeurs. Nick Bakker heeft op moment van publiceren een longpositie in aandelen Valeant Update 08:45 uur: Frankrijk Het gaat beter in Frankrijk: Update 08:40 uur: RoodMicrotec Goedemorgen, RoodMicrotec presenteert de voorlopige jaarcijfers een copypaste uit Reuters: Roodmicrotec N.V. ROON.AS: Roodmicrotec sees strong sales momentum in H2 2016, order value up 20 pct year-on-year FY net sales 10.5 million euros ($11.13 million) versus 10.3 million euros year ago Reinforces its outlook for an increase in sales turnover of 75 pct by 2020 Update 08:30 uur: Delta Lloyd Tom Simonts meldt dat Highfields een deel van haar belang in Delta Lloyd heeft verkocht: Update 08:20 uur: Adviezen Corné van Zeijl meldt drie updates over Shell: Update 08:00 uur: Adviezen Tom Simonts heeft nog een paar adviezen gespot: Update 08:00 uur: Adviezen Goedemorgen, hier zijn de analistenadviezen voor vandaag: Air France-KLM: naar underweight van equalweight - Barclays KPN: naar 4,0 van 3,80 euro (buy) - Goldman Sachs Altice: naar 27 van 25,5 euro - Goldman Sachs NSI: start met buy en 4,38 euro - Kepler Cheuvreux GrandVision: naar aanbevolen en 25 euro - Theodoor Gilissen Air France-KLM: naar 44 van 4,08 euro - Credit Suisse CS heeft er wel vertrouwen in ...www.iex.nl/Column/260373/IEXLiveblog-...
ahh joh, klm kent de grootste short positie he. Zal mij benieuwen hoe laag de koers gaat. Ik zit nog long met 10 calls op juni 2018 met een uitoefenprijs van €5,- en premie van €1,-. Als de olie prijs zo blijft is klm gewoon prima winstgevend, bovendien vindt er nu een reorganisatie plaats en zullen er management lagen gaan verdwijnen. Er zijn momenteel 7 management lagen. Als de reorganisatie is doorgevoerd en de olie prijs rond de 50 blijft en in de toekomst lager dan gaan de shorters vanzelf coveren. Ik wil dat moment niet missen.
Toch blijft het onzeker. Het eigen vermogen doet amper de nieuwwaarde van een nieuwe 747(225 miljoen) De marktkapitalisatie doet <2 miljard euro. De totale schuldenlast doet nu 6x de huidige bedrijfswaarde(nieuwe boekhoudregels) De balans doet nu >24 miljard euro, het lijkt verdorie wel een bank met hefboom 100x. De dalende koers van vandaag geeft acute problemen aan, gaat het dan toch gebeuren na jarenlang oprekken en uitstellen.....
" Er zijn momenteel 7 management lagen" Er is nog steeds weinig veranderd, Amstelveen doet Moddervet aan, de parkeerplaats doet aan als een autohandelmarktplaats voor autos tot 4 jaar oud, de leasemaatschappijen staan nog steeds in de rij voor deze goede klant. Bij een Easyjet or Ryanair is alles zo plat als een dubbeltje als voorbeeld, twee uitersten dus, oude economie/nieuwe economie....
AF en KLM los van elkaar, in goed harmonie uit elkaar, het was een gedwongen huwelijk met alle toestanden die daarbij komen kijken. AF is niets meer dan een vakbond, een sociale werkplaats met jobs voor het leven en lonen die elk jaar omhoog gaan omdat bomen ook elk jaar hoger en dikker worden. Er zijn nu >160 maatschappijen die op SPL vliegen, elke week zie ik weer nieuwe tropische, vrolijke namen verschijnen op de billboards bij de ingangen. Als ik een paars WOW-air toestel naar IJsland zie vertrekken denk ik maar een ding: de hobby van de eigenaar is uitgekomen...."Kijk mij eens ff!"
Hoop paniek zeg.... gisteren was het de duitse luchtvaart daarvoor usa en vandaag KLM koop lekker bij op de laagste boosters we zien wel op langer termijn. WIJ LATEN ONZE TROTS TOCH NIET KAPOT MAKEN.
AIRFRANCE KLM in breakoutfase richting 4,90, daar bodemen biedt reboundkansen in trading range....
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --