Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Ahold-Delhaize naar de 26 euro in 2017.

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
17.330 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 ... 863 864 865 866 867 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Blanco rolling
1
Totale onzin dat gerucht. Carrefour is groot, heel groot en Amazon kan dat never ever betalen.

Het lijkt wel een georganiseerde misdadige actie om de retailers zo te laten zakken. Carrefour stond in april nog op ca 24 euro en vandaag na een 4% koersstijging op iets van 17
edje5
0
Wat is ongeveer de waarde van Carrefour nu? Dan moet er ook nog eens een premie betaald worden. Lijkt mij een erg dure aangelegenheid, zelfs voor Amazon.
Rob GR
1
Carrefour is 20 miljard waard, maar de laatste jaren fors gedaald, een overname zal dus snel 30 miljard gaan kosten.
raarmaarwaar
0
Update inkoop aandelen. AD moet nog voor € 186.000.000 kopen komend periode.
Maar wat belangrijker is: koers gaat langzaam omhoog!
www.aholddelhaize.com/en/media/media-...
Mailbox
0
quote:

sappas schreef op 26 sep 2017 om 18:26:


[...]
Geert Schaaij zit al een hele tijd in AD.

Groetjes,

Sappas




Ik ben trouwens benieuwd of Geert weer een keer zal verschijnen bij Harry. In de laatste 8 uitzendingen van vorig seizoen zat hij niet en de eerste 3 van dit seizoen ook nog niet. Ik denk dat het hem teveel gaat kosten en het aantal abonnementen niet genoeg groeit. Maar hij zit inderdaad al een paar maanden in AD. Overigens is het weinig risicovol voor 'm om AD te tippen op de huidige koers.
pielsje
0
quote:

Blanco rolling schreef op 26 sep 2017 om 19:30:


Totale onzin dat gerucht. Carrefour is groot, heel groot en Amazon kan dat never ever betalen.

Het lijkt wel een georganiseerde misdadige actie om de retailers zo te laten zakken. Carrefour stond in april nog op ca 24 euro en vandaag na een 4% koersstijging op iets van 17


Oei, alles is te koop Blanco
sappas
0
quote:

Mailbox schreef op 26 sep 2017 om 19:55:


[...]



Ik ben trouwens benieuwd of Geert weer een keer zal verschijnen bij Harry. In de laatste 8 uitzendingen van vorig seizoen zat hij niet en de eerste 3 van dit seizoen ook nog niet. Ik denk dat het hem teveel gaat kosten en het aantal abonnementen niet genoeg groeit. Maar hij zit inderdaad al een paar maanden in AD. Overigens is het weinig risicovol voor 'm om AD te tippen op de huidige koers.

Beursgenoten is een van de vaste sponsoren van BusinessClass.

Ik verwacht dat hij binnenkort weer bij BusinessClass verschijnt en dan zal hij zeker AD aanbevelen.

Groetjes en fijne avond,

Sappas
Winsome
1
Blanco rolling
1
quote:

pielsje schreef op 26 sep 2017 om 20:07:


[...]

Oei, alles is te koop Blanco


Wel ik dacht dat Carrefour een hogere waarde had. 900 m aandelen tegen 17 euro is afgerond iets van 15 B, dat is helemaal niet veel. Ik snap niet dat de grote investment companies zoals KKR, CVC en vele anderen niet in deze NU ondergewaardeerde branche stappen. Carrefour samen met AD zou trouwens ook een prachtige fusie zijn
Lammy
0
Amazon betaalde 90% van de jaarlijkse omzet voor WF. Dus voor Carrefour met een omzet in 2016 van meer dan 80 miljard, komt dat neer op pakweg 60 miljard oftewel 3x de huidige koers. Dus zowel AD als Carrefour zijn momenteel ondergevalueerd.
Aphrodite01
0
quote:

Mailbox schreef op 26 sep 2017 om 19:55:


[...]



Ik ben trouwens benieuwd of Geert weer een keer zal verschijnen bij Harry. In de laatste 8 uitzendingen van vorig seizoen zat hij niet en de eerste 3 van dit seizoen ook nog niet. Ik denk dat het hem teveel gaat kosten en het aantal abonnementen niet genoeg groeit. Maar hij zit inderdaad al een paar maanden in AD. Overigens is het weinig risicovol voor 'm om AD te tippen op de huidige koers.


Geertje schaamt zich dood om de vele verkeerde adviezen die hij heeft gegeven de afgelopen periode.
Mailbox
0
quote:

Aphrodite01 schreef op 26 sep 2017 om 21:07:


[...]

Geertje schaamt zich dood om de vele verkeerde adviezen die hij heeft gegeven de afgelopen periode.



Ik vrees dat hij dat niet doet, hij lult er dan gewoon niet meer over. Ze houden nl eerst een voorpraatje waarin hij Harry vertelt over welke fondsen hij vragen moet gaan stellen. Tja, de klant is koning......


jaar2018
0
quote:

Aphrodite01 schreef op 26 sep 2017 om 21:07:


[...]

Geertje schaamt zich dood om de vele verkeerde adviezen die hij heeft gegeven de afgelopen periode.


Seadrill was ook 1 van zijn top tips, nu in staat faillissement .
Geert is gewoon een zwendelaar.

www.rtlnieuws.nl/economie/beleggingsa...
Marco1337
0
Geert tipte onder andere ook Fugro en Kpn, kpn staat sinds zijn advies in de plus maar fugro moet nog een flinke rally maken. Je kan zeggen wat je wil maar over de lange termijn zit Geert in de meeste gevallen goed met gefundeerde echt goede analyses.
Blinker1985
0
AH gaat versneld digitaal

AMSTERDAM - Albert Heijn is, na de bekendmaking van de overname van Whole Foods door Amazon, in rap tempo bezig de supermarktketen klaar te stomen voor de toekomstige digitale wereld.

Nieuw is dat de Zaanse grootgrutter binnenkort in Rotterdam een proef begint met een snelle bezorgservice, waarbij binnen twee uur je boodschappen thuis of op een plek naar keuze worden afgeleverd. De dienst heet Rappie en is een aanvulling op de bestaande bezorgservice.


Boodschappenlijstjes
In het afgelopen jaar zijn er vele andere digitale activiteiten van Albert Heijn bekendgemaakt. Zo opende AH in Eindhoven een vierde logistiek centrum speciaal voor online bezorgingen; krijgen klanten intelligente boodschappenlijstjes toegestuurd als ze dat willen; kunnen zorginstellingen hun boodschappen via AH.nl bestellen, kun je via Facebook messenger appen met een vers-team over het eten van voldoende groente; wordt er gewerkt aan kassaloze winkels bij AH to go en wordt het zelfscannen in de winkels enorm uitgebreid. Het is allemaal bedoeld om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken en concurrenten als gigant Amazon buiten de deur te houden.

In Rotterdam gaat Albert Heijn een exclusieve samenwerking aan met SuperBuddy, een snelle online bezorgdienst. Hoewel de schaal nog klein is (vier winkels), heeft de supermarktketen er grote verwachtingen van. ,,Bij Albert Heijn proberen we altijd eerst iets kleinschalig uit om te kijken of er behoefte aan is, en of het werkt. We hebben voor SuperBuddy gekozen omdat dit bedrijf een goed ontwikkeld technisch platform heeft, zodat we bij gebleken succes kunnen opschalen’’, zegt een woordvoerster.

Verliezen
Een succes van SuperBuddy kan de grootgrutter volgens kenners van de markt verlossen van een groot probleem: de enorme verliezen van de online bezorging. Tot nu toe verdient niemand er een cent aan, of ze nu Jumbo, Plus of Albert Heijn heten. De supermarkten bieden deze service desondanks aan, omdat ze denken dat klanten het graag willen.

Ingewijden weten dat een bestelling zeven, acht euro kost, terwijl de supermarkten er veelal niet meer dan vier of vijf euro voor durven te vragen. ,,Wij maken winst’’, zegt Van Geffen. ,,Want SuperBuddy heeft geen kosten van eigen winkels, noch van voorraden, noch van vast personeel of vrachtwagentjes.’’

De start-up heeft tweeënhalf jaar gewerkt aan een digitaal platform dat bestellingen en bezorgers op een slimme manier aan elkaar verbindt. De bezorgers worden buddy's genoemd. ,,Zij doen fysiek de boodschappen in jouw winkel en leveren die bij je af’’, zegt Laurens van Geffen, mede-eigenaar en mede-oprichter van SuperBuddy. ,,Het grote voordeel is dat je niet langer thuis hoeft te wachten tot de boodschappen worden afgeleverd waar jij dat wilt. Bovendien is het milieuvriendelijk omdat de boodschappen bij je in de buurt, en dus op de fiets kunnen worden gedaan’’, zegt Van Geffen.

Buddy’s
,,De buddy's winkelen net als je zelf doet, bij je eigen winkel en op jouw manier. Zij houden rekening met de datum van de producten en nemen contact met je op voor een alternatief als een product niet in winkel aanwezig is. Op deze manier wordt je nooit teleurgesteld als je de producten aan de deur krijgt.’’

Je maakt je lijstje met boodschappen en via Rappie (te bereiken via AH.nl) plaats je je order. Je betaalt via Ideal. De buddy krijgt op zijn telefoon een bericht en kan de bestelling aannemen en uitvoeren.

De snelle service werkt al in Zwolle en Utrecht, maar niet exclusief voor Albert Heijn. In die plaatsen kun je ook je boodschappen van Jumbo en Ekoplaza bij je thuis laten komen. Door Zwolle en Utrecht, weet Van Geffen, dat het niet moeilijk is om aan ’buddy’s’ te komen. ,,Je kan bij ons parttime werken of je eigen werktijd aangeven. Er zijn veel studenten of werknemers van supermarkten die vinden dat ze te weinig uren kunnen maken en die voor ons willen werken.’’ De buddy kan ’een substantieel’ deel van de bezorgkosten die de klant betaalt zelf in de zak steken. Een bestelling kost gemiddeld €6.

SuperBuddy lijkt op instacart, de snelle bezorgservice in de VS. Dit bedrijf is inmiddels $3,4 miljard waard en werkt voor onder meer Amazons Whole Foods.

Bron: www.telegraaf.nl/dft/29389286/__AH_ga...
patrickie
0
Twee en een half jaar bezig zijn met een applicatie die je vrijwel kon namaken van bestaande Indonesische bezorgingsdienst Gojek die tevens uitgebreider(meer omzet) en functioneler is dan Thuisbezorgd. Ik begin me meer zorgen te maken over de online strategie van AH

adritromp
0
quote:

patrickie schreef op 27 sep 2017 om 01:09:


Twee en een half jaar bezig zijn met een applicatie die je vrijwel kon namaken van bestaande Indonesische bezorgingsdienst Gojek die tevens uitgebreider(meer omzet) en functioneler is dan Thuisbezorgd. Ik begin me meer zorgen te maken over de online strategie van AH




Lijkt mij niet nodig, aangezien Ahold met 2 sites in de top 5 van beste bezochte sites per dag staat
paulta
0
Een exclusieve samenwerking met Post.nl qua bezorging en logistiek, Ahold voor de spulletjes, Post voor de distributie.
Ieder zijn eigen verantwoordelijkheden en dus ook zijn omzet/winst plaatje, het zit er aan te komen.

2x Nederlands trots, Ahold neemt dus in 1x afscheid van het verlies latende online-gebeuren maar ziet wel de sterke omzetgroei voor de komende jaren.

Post kan alles winstgevend in elkaar schuiven met oa gekoelde autos..."Alles in 1x in de wijk/straat"...geen overlappingen meer zoals nu het geval is...5x per dag een wit(onderaannemer) busje in de straat die zijn dingetje doet, een schaamteloze vertoning in deze tijd van milieu en efficientie.

Post en Ahold mogen vandaag dus verder omhoog op toekomstige groei en synergie-voordelen......
s1138421
0
Stijgende beurs + dalende Dollar.....maar de 15,50 achter ons laten wil toch niet echt lukken,,,,,,,,wanneer houd dit gedruk op...iemand een idee?
17.330 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 ... 863 864 865 866 867 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Ahold Delhaize Koninklijke Meer »

Koers 20,840   Verschil -0,25 (-1,19%)
Laag 20,805   Volume 1.908.520
Hoog 21,105   Gem. Volume 4.506.328
21-mei-19 16:16
label premium

Ahold: Het wordt moeilijker

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium