Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TomTom December 2016

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
3.270 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 160 161 162 163 164 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
quote:

VOORTS schreef op 13 dec 2016 om 11:37:


[...]

HG een draai om zijn oren geven helpt wellicht!!!


AB
meer dan dat er zou een nieuwe CEO aangetrokken moeten worden, dan kan TT los, HG kan niet veranderen, zit compleet vastgebakken.

Apple heeft nu hetzelfde probleem Tim Cook gaat het niet meer doen voor Apple, ook daar moet een nieuwe man aan het roer, een frisse wind , een andere benadering, enkel daar gaan ze geen jaren wachten, denk dat Tim Cook in 2018 vervangen gaat worden.
HG hopelijk volgend jaar, mag ook wel na 10 jaar plus.

de Trump-wave gaat sowieso ook binnen het bedrijfsleven voor een compleet andere benadering zorgen, er gaan meer street-smart Managers aan het bewind komen, minder intellectuele techneuten en meer money-driven-guys.
bij Morgan gaan ze hands-on Traders/Directors al meer vrijheden geven

is allemaal goed nieuws voor aandelen, maar zal wel meer risk geven, en gaat ook wel wat bust and boom handel meebrengen, da's dan weer goed voor hedge fondsen.

ziet er allemaal spannend uit voor 2017
tatje
2
Ik vaak gelezen op dit forum.

Consumer gaat naar Mevrouw, dus de founders.

Hoe doen ze dat dan.

Dus mevrouw doet een bod op consumer en dan gaat het dus naar mevrouw.

Als een andere partij een hoger bod doet, hoe zit dat dan. !!!!!!!

Ik denk dat het anders kan gaan !

Apple koopt Tom Tom .

Apple verkoopt dan consumer aan de founders en Telematics aan Verizon.

Verizon neemt voor Telematics en Fleetmatics de kaarten af bij Apple.

Tja, ik heb het over puzzelstukjes ,Xynix heeft het over het krachtenveld.

The end game nadert en dus welke puzzelstukjes gaan een krachtenveld vormen en welk krachtenveld gaat winnen.

De partners van Tom Tom, normaal zou je van die namen dromen.

Wordt wakker, het is werkelijkheid :-)

[verwijderd]
1
quote:

tatje schreef op 13 dec 2016 om 14:00:


Ik vaak gelezen op dit forum.

Consumer gaat naar Mevrouw, dus de founders.

Hoe doen ze dat dan.

Dus mevrouw doet een bod op consumer en dan gaat het dus naar mevrouw.

Als een andere partij een hoger bod doet, hoe zit dat dan. !!!!!!!

Ik denk dat het anders kan gaan !

Apple koopt Tom Tom .

Apple verkoopt dan consumer aan de founders en Telematics aan Verizon.

Verizon neemt voor Telematics en Fleetmatics de kaarten af bij Apple.

Tja, ik heb het over puzzelstukjes ,Xynix heeft het over het krachtenveld.

The end game nadert en dus welke puzzelstukjes gaan een krachtenveld vormen en welk krachtenveld gaat winnen.

De partners van Tom Tom, normaal zou je van die namen dromen.

Wordt wakker, het is werkelijkheid :-)

Maar niemand lijkt trek te hebben in het nemen van een hinderlijk groot belang via het opkopen uit de free float!!

Wordt wakker, het is werkelijkheid :-)
Gesloopt door HG
0
quote:

potpourri schreef op 13 dec 2016 om 13:42:


[...]

AB
meer dan dat er zou een nieuwe CEO aangetrokken moeten worden, dan kan TT los, HG kan niet veranderen, zit compleet vastgebakken.

Apple heeft nu hetzelfde probleem Tim Cook gaat het niet meer doen voor Apple, ook daar moet een nieuwe man aan het roer, een frisse wind , een andere benadering, enkel daar gaan ze geen jaren wachten, denk dat Tim Cook in 2018 vervangen gaat worden.
HG hopelijk volgend jaar, mag ook wel na 10 jaar plus.

de Trump-wave gaat sowieso ook binnen het bedrijfsleven voor een compleet andere benadering zorgen, er gaan meer street-smart Managers aan het bewind komen, minder intellectuele techneuten en meer money-driven-guys.
bij Morgan gaan ze hands-on Traders/Directors al meer vrijheden geven

is allemaal goed nieuws voor aandelen, maar zal wel meer risk geven, en gaat ook wel wat bust and boom handel meebrengen, da's dan weer goed voor hedge fondsen.

ziet er allemaal spannend uit voor 2017


Het is om moedeloos van te worden.
Maar ik geef niet op judgementday is coming.
tatje
0
Ha Xynix,

Ik denk dat ik een andere gedachte heb.

Als er iemand echt een groot belang wil opbouwen, ik denk aan 2 3 4%, dan zou de koers een knal omhoog krijgen, omdat die hoeveelheden er niet meer zijn.

Wij kleintjes kunnen wel altijd kopen.

1/100 % is nog altijd maar 23000 aandelen.

1/10 % is nog altijd maar 230000 aandelen.

daar worden de grote jongens niet warm of koud van.

[verwijderd]
0
quote:

groeibriljant schreef op 13 dec 2016 om 11:16:


[...]

Ik denk inderdaad dat Google ziet dat ze aan alle kanten worden ingehaald. Dat hun concept niet klopt (veel te complex, veel te duur en veel te laat op de markt).
HAD level 4 en 5 gaat eerst op de snelwegen komen. En dat komt nu heel snel. In de steden is dat echter nog minstens 10 jaar weg (m.u.v. enkele gecontroleerde gebieden). Wellicht zelfs nog langer volgens sommige AI-experts (in centrum Amsterdam moet je als automobilist soms de regels overtreden; doen de fietsers en voetgangers daar namelijk ook).
Dus kiest Google nu eieren voor zijn geld; het concept zonder stuur en pedalen wordt kennelijk in de koelkast gezet. Dan blijft er weinig over en zullen ze moeten samenwerken met autofabrikanten. En juist die vertrouwen Google voor geen meter. Google zoekt al jaren samenwerking. De huidige samenwerking met Fiat Chrysler is ook niet veel meer dan dat Google in de USA 100 Chrysler-busjes heeft besteld en die laat ombouwen voor testen met eigen spulletjes. Dat worden dus kennelijk testen met chauffeur.


Volvo en Uber hebben nu de samenwerking gezocht met Nvidia en TomTom. Die lopen voorop in veiligheid en de technologie is nu beschikbaar. Google wil kennelijk dit gat met Uber dichten.

Tesla leert ook snel. Hebben Mobileye de deur uitgeschopt en voor Nvidia en Bosch gekozen (als ze hun Autopilot veilig willen krijgen dan hebben ze ook TomTom nodig; Bosch en TomTom testen al langere tijd samen in Tesla-modellen)

Ben benieuwd welke aankondigingen we begin januari op de CES gaan zien. Tesla zou voor TomTom de beste deal zijn op dit moment. Niet qua omzet, maar qua uitstraling naar de markt.

Dit is wel weer een post hoor....Google dat eieren voor z'n geld moet kiezen.
Nee TomTom is echt de beste. Er is echter geen hond die z'n centen er in wil steken. Ja met de mond met maar niet met keiharde euro's.
Tesla. Ik weet het niet. Lijkt me niks. Ik zou liever gaan voor deals met de top 5 van de autoindustrie.
groeibriljant
0
quote:

de speurneus schreef op 13 dec 2016 om 14:30:


[...]
Dit is wel weer een post hoor....Google dat eieren voor z'n geld moet kiezen.
Nee TomTom is echt de beste. Er is echter geen hond die z'n centen er in wil steken. Ja met de mond met maar niet met keiharde euro's.
Tesla. Ik weet het niet. Lijkt me niks. Ik zou liever gaan voor deals met de top 5 van de autoindustrie.




Top 5 komt ook deel van binnen. Nissan schijnt zelfs al binnen te zijn. Goddijn verwacht 50% marktaandeel in 2020.
Tesla is voor de korte termijn echter het mooiste uithangbord. Trekt o.a. grote USA-beleggers.

Google heeft altijd verkondigd uitsluitend met HAD-5 te komen zonder stuur en zonder rempedaal. Dit ondanks dat zo'n beetje alle experts ze voor gek verklaarden. Volstrekte waanzin want je kunt de komende 10 jaar nog geen auto met HAD-5 door de steden laten rijden. En het duurt wellicht zelfs nog veel langer volgens sommige AI-experts.
Op de snelwegen gaat het al voorzichtig van start en vanaf 2018 is dat realiteit.
Google kiest na jaren en jaren en miljardebn en miljarden ontwikkelkosten nu toch eieren voor hun geld. Let maar op de komende week. Gaan Uber en Volvo achteraan met een gefaseerde invoering inclusief chauffeur, stuur en rempedaal! Er is echter geen autofabrikant te vinden die met ze wil samenwerken (behalve Chrysler dat wat busjes mag leveren dan, maar daar betaalt Google dan ook gewoon voor en Google bouwt dat dan per busje vol met miljoenen aan apparatuur om te kunnen rijden). Men vertrouwt in Automotive Google voor geen meter.

[verwijderd]
1
quote:

tatje schreef op 13 dec 2016 om 14:00:


Ik vaak gelezen op dit forum.

Consumer gaat naar Mevrouw, dus de founders.

Hoe doen ze dat dan.

Dus mevrouw doet een bod op consumer en dan gaat het dus naar mevrouw.

Als een andere partij een hoger bod doet, hoe zit dat dan. !!!!!!!

Ik denk dat het anders kan gaan !

Apple koopt Tom Tom .

Apple verkoopt dan consumer aan de founders en Telematics aan Verizon.

Verizon neemt voor Telematics en Fleetmatics de kaarten af bij Apple.

Tja, ik heb het over puzzelstukjes ,Xynix heeft het over het krachtenveld.

The end game nadert en dus welke puzzelstukjes gaan een krachtenveld vormen en welk krachtenveld gaat winnen.

De partners van Tom Tom, normaal zou je van die namen dromen.

Wordt wakker, het is werkelijkheid :-)




De werkelijkheid is een schamele koers van 7.87.....
[verwijderd]
1
quote:

Johnny Loseitall schreef op 13 dec 2016 om 15:01:


[...]

De werkelijkheid is een schamele koers van 7.87.....



met als toevoeging dat de indices de ene na de andere ATH zetten. Je vraagt je af hoe verder? DOW naar de 25000 AEX naar de 1000 TT naar 10?
[verwijderd]
0
quote:

Crash Bandicoot schreef op 13 dec 2016 om 16:16:


@PP

Een apple en een ei natuurlijk.

An Apple and a Mobil-Eye?

Who says? The Oracle of Delphi!
tatje
1
IK ga mee, met een Tom Tom, Apple kenner bij uitstek.

Roger C. Lanctot

www.linkedin.com/pulse/its-tomtom-tim...

Ik denk ook dat het volgende bedrag een bodem is.

De founders en friends en de stichting bepalen helemaal alleen de prijs en niemand anders !

But, again, TomTom is no doubt looking for an $8B-$10B exit at least.

Als ik kijk naar de kansen en naar de partners, dan ga ik ook voor minimaal 45 euro p/a.

Tja Potpourri vraagt mijn mening en dan geef ik deze !

Door alle PBs en versprekingen en ( Tesla ik kan hier geen antwoord opgeven ) semi ontkenningen, heeft 2016 mijn mening versterkt, ondanks de huidige koers.

We zullen het zien.

Blijf ik ieder geval heel long !

Potpourri, gewoon mijn mening en daar handel ik naar.

Ik voel me al winnaar, maar of ik het ook word.

Tja, het kan vriezen en het kan dooien.

Maar de end game voor de SDC en heel veel meer, Giet Oan.

[verwijderd]
0
Moeilijk he Tat? Ik zou zeggen €17,50...Dat was toch de emissiekoers bij beursintroductie * een jaarlijkse rente van 5% rente-op-rente.


www.lyceo.nl/wp-content/uploads/sites...

www.nirv.nl/include/nl/articles/fusie...
Juun
0
Niet dat ik het nu helemaal snap wat TT nu voor SAP gaat doen, maar met onderstaande tekst heb ik toch meer iets van dat ik het niet meer helemaal niet snap, terwijl ik het op basis van het persbericht van TT gewoon niet snapte.
Klopt het nu dat TT dus in staat is om de locatie tot op het huisnummer nauwkeurig aan SAP te leveren, terwijl SAP daar zonder TT eerder niet toe in staat was, of snap ik het dan nog steeds niet?
dutchitchannel.nl/567913/tomtom-breid...
TomTom breidt zijn samenwerking met SAP SE uit door wereldwijd locatiegebonden diensten voor SAP-toepassingen aan te gaan bieden.
Dit is de eerste keer dat TomTom samenwerkt met SAP voor het wereldwijd aanbieden van geocoding en adrescontrole voor SAP’s productportfolio. Dankzij deze samenwerking kan SAP het aanbieden van geocoding en adrescontrole uitbreiden naar de cloud en on-premise toepassingen, waaronder oplossingen van SAP’s Enterprise Information Management-portfolio, zoals SAP Data Services en SAP HANA-toepassingen, aldus Anders Truelsen, Managing Director van TomTom Licensing. “Dankzij de nieuwe mogelijkheden van TomToms adrescontrole en geocoding kunnen klanten van SAP nu beginnen met profiteren van locatiebepaling.”
“Locatiebepaling biedt belangrijke toegevoegde informatie voor bedrijven die willen profiteren van de nieuwe businessmodellen die innovaties als The Internet Of Things en Industry 4.0 bieden”, zegt Philip On, VP Product Marketing EIM solutions van SAP. “SAP investeert behoorlijk in het verrijken van de bestaande data van SAP-oplossingen en deze samenwerking helpt bij het realiseren van die doelstelling. Dankzij TomTom kunnen we ons wijden aan het bieden van strategische, locatiegebonden innovaties die onze toekomstige groei ondersteunen.”
tatje
0
Kijk ook even naar de 18 commentaren op het artikel van Roger C. Lanctot.

Roger laat Consumer ook naar de founders gaan.

Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening vormen.
groeibriljant
0
quote:

tatje schreef op 13 dec 2016 om 16:22:


IK ga mee, met een Tom Tom, Apple kenner bij uitstek.

Roger C. Lanctot

www.linkedin.com/pulse/its-tomtom-tim...

Ik denk ook dat het volgende bedrag een bodem is.

De founders en friends en de stichting bepalen helemaal alleen de prijs en niemand anders !

But, again, TomTom is no doubt looking for an $8B-$10B exit at least.

Als ik kijk naar de kansen en naar de partners, dan ga ik ook voor minimaal 45 euro p/a.

Tja Potpourri vraagt mijn mening en dan geef ik deze !

Door alle PBs en versprekingen en ( Tesla ik kan hier geen antwoord opgeven ) semi ontkenningen, heeft 2016 mijn mening versterkt, ondanks de huidige koers.

We zullen het zien.

Blijf ik ieder geval heel long !

Potpourri, gewoon mijn mening en daar handel ik naar.

Ik voel me al winnaar, maar of ik het ook word.

Tja, het kan vriezen en het kan dooien.

Maar de end game voor de SDC en heel veel meer, Giet Oan.




Die 8-10 miljard is een mooie huidige waardering van de TomTom-assets.

In 2020 lachen we daar om (zeker als Goddijn die 50% marktaandeel Automotive heeft gerealiseerd).

In 2025 als de markt volwassen is zal het een schijntje blijken te zijn geweest.
~Justin~
0
Na de overname van HERE kan tomtom een dikke premium vragen

(De last man standing bonus)

Er bestaan geen vergelijkbare assets.
[verwijderd]
2

tatje , als TT aan 8 euro noteert dan gaat helemaal niemand die prijs van Lanctot betalen, hij schrijft dat dit is wat de founders willen vangen, maar aan 8 euro waar TT staat gaat helemaal niemand 37 euro betalen

dus als dat al te gebeuren staat, zal HG eerst TT op eigen kracht naar 15 moeten tillen, daarvoor zal hij consumer moeten laten gaan en zeker 50 @ 70 ct wpa kunnen laten zien, dan kan het aandeel naar 20/23 euro bij verkoop Telematics als hij daar 1,5 miljard voor kan krijgen en dan als laatste de kaarten eruit en dan kom je als som der delen misschien aan 30/35 euro, dat is wel een 2 jaar traject en dan moet alles nog meezitten.

maar vergeet nou maar dat Apple hier aan 8 of 10 of 12 euro met een chequeboek binnen loopt en 37 euro gaat betalen voor TT, omdat eene Lanctot schrijft dat is wat TT waard zou moeten zijn.

denken jullie nu dat de markt achterlijk is en als een Morgan of Goldman dachten dat TT 37 euro kon opbrengen, ze het hier aan 8 euro niet zouden opladen ?
die gasten hebben een leger aan analisten rondlopen die niet anders doen dan toko's uit elkaar trekken voor wat ze waard zouden kunnen zijn.
3.270 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 160 161 162 163 164 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

TomTom Meer »

Koers 10,918   Verschil +0,07 (+0,61%)
Laag 10,728   Volume 200.338
Hoog 10,946   Gem. Volume 460.639
23-sep-19 15:18
label premium

TomTom: dichter bij Microsoft

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium