Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
AFKLM januari 2016 start op 7,02
Volgen
Toelichting Air France maakt een klim richting de weerstand 7,27. Air France breekt het patroontje van lagere toppen. Air France weet weer te bodemen binnen de neutrale bandbreedte. Air France lijkt op weg naar weerstand 7,27 (top van 6 november 2015). Om verder te verbeteren, is een doorbraak boven de weerstand noodzakelijk. Bij een eventuele daling onder steun 6,00 (bodem van 22 oktober 2015) zou het technische beeld van Air France verzwakken. Na een uitbraak boven weerstand 7,27 wordt 8,41 het volgende opwaartse koersdoel. Dit fonds laat een opvallend koersverloop zien en heeft onze aandacht. Wij houden dit fonds voor u in de gaten. Koers nu 7,23
koersdoel verhoging Bank of America Merrill Lynch buy moet koersdoel Euro 10 dat geeft het aandeel vleugels en richting weerstand 7.27 gebroken
wow wat 'n hoogte, zelfs de chinese perikkelen boeit klm niet..! hydro carbon wodrt vlgs mij nog goedkoper voor klm en shorts die nog moeten gaan coveren, telt uit je winst
en weer een mooie plus op bloedrode dag ;)
uk.reuters.com/article/us-air-france-... Airfrance klm CEO meldt dat beide bedrijven winstgevend 2015 zullen afsluiten op nieuwjaarsbijeenkomst! Verdere details volgen op 18 feb.
alleskan schreef op 7 januari 2016 07:10 :
uk.reuters.com/article/us-air-france-... Airfrance klm CEO meldt dat beide bedrijven winstgevend 2015 zullen afsluiten op nieuwjaarsbijeenkomst! Verdere details volgen op 18 feb.
ja, dat belooft wat voor 2016! dankzij de goedkope olie, wat ca 40% van de kosten uit maakt
sugar1 schreef op 7 januari 2016 12:25 :
[...]
ja, dat belooft wat voor 2016! dankzij de goedkope olie, wat ca 40% van de kosten uit maakt
Precies, ik zit ook in AFKLM is een hele goede contra voor alle dalende oliefondsen. Doe op de korte termijn de olie maar naar $20 dan gaat AFKLM door het dak straks :)
wti onder de 32 dollar, doe je voordeel mee klm!
sugar1 schreef op 11 januari 2016 17:50 :
wti onder de 32 dollar, doe je voordeel mee klm!
wti nu onder 31 dollar! gaat de wti toch de richting 20 dollar opzoeken..?
ik denk dat we de komende dagen nog wel 1 Euro kunnen klimmen lage kerosine prijzen en een vernieuwd besparingsplan
moneymaker_BX schreef op 11 januari 2016 20:44 :
ik denk dat we de komende dagen nog wel 1 Euro kunnen klimmen
lage kerosine prijzen
en een vernieuwd besparingsplan
Zit net een interessant artikel op FD te lezen, over de klederende olieprijs als gevolg van de sterker wordende dollar..als die analyse klopt, wat ik wel plausibel acht zal de olieprijs inderdaad richting de 20 gaan en daar minimaal blijven tot de ECB en andere centrale banken van grote economieën ervoor gaan zorgen dat hun munten weer sterker worden, dat kan nog best een hele tijd duren...
sugar1 schreef op 7 januari 2016 12:25 :
[...]
ja, dat belooft wat voor 2016! dankzij de goedkope olie, wat ca 40% van de kosten uit maakt
Ik vind die goedkope olie een beetje een onzin reden om in carriers te gaan beleggen. De lage brandstof geldt toch voor alle carriers en dan zie je dit toch snel genoeg terug in de ticket prijzen. Concurrentie blijft moordend in deze sector.
Op de lange termijn wel ja...tot op zekere hoogte...want jij vergeet het gegeven prijselasticiteit... als ik ga vliegen heb ik zeg 100 euro over voor een ticket naar Barcelona, die vind je doorgaans niet bij AFKLM, wel bij dochter transavia en andere prijsvechters. Als nu de olieprijs daalt, kan ik wellicht ook bij AFKLM terecht en daar kies ik dan liever voor dan voor 20 euro bij Ryan air te gaan...want ik vind 100euro acceptabel en als ik daar wel service en kwaliteit voor kan krijgen, ga ik daarvoor
vandaag 2/3 agn ingeruild voor klm...
vandaag gaat air france hun groeiplan presenteren aan zijn vakbonden, ben erg benieuwd... shorters hebben iig veel afgebouwd: totale netto shortpositie op 14 januari 2016: 6.81% incl onder de meldingsgrens: 14.83%shortsell.nl/short/AirFrance-KLM/all
fd.nl/economie-politiek/1135521/air-f... Air France presenteert ‘new deal’ zonder gedwongen ontslagen Kleis Jager Gisteren, 17:13 Update: vandaag, 22:25 Geen gedwongen ontslagen en nieuwe investeringen. Dat zijn de belangrijkste onderdelen van het laatste reorganisatieplan dat de directie van Air France vrijdag aan de bonden heeft gepresenteerd. De pilotenbond SNPL reageerde opnieuw negatief. Topman Frédéric Gagey probeert sinds anderhalf jaar de bonden te bewegen tot afspraken over broodnodige ingrepen. Zijn vruchteloze pogingen liepen in oktober uit op de beruchte vergadering waarbij twee managers het overhemd van het lijf werd gescheurd. New deal In het nieuwe plan, aangekondigd als 'new deal', staat niets meer over het sluiten van onrendabele lijnen, het uit de roulatie nemen van toestellen en het schrappen van drieduizend banen. Volgens Gagey zijn de vooruitzichten gunstiger waardoor hij een ‘ambitieuzer groeiplan’ kan presenteren. Air France komt naar verwachting in het afgelopen jaar voor het eerst sinds 2008 uit de rode cijfers, mede dankzij een lagere brandstofprijs. Het netto resultaat zal tussen de €350 mln en €400 mln bedragen. De vloot zal worden uitgebreid, vanaf 2017 tot 2020 met twee toestellen per jaar. Er komen nieuwe bestemmingen op de lange afstand bij en er is zelfs ruimte om nieuw personeel aan te nemen bij het vliegend personeel. Van gedwongen ontslagen zal, in ieder geval tot juni 2018, geen sprake zijn. Inspanningen In ruil voor zijn groeiplan vraagt Gagey — bijgestaan door personeelschef Gilles Gateau die de in oktober gemolesteerde Xavier Broseta heeft vervangen — wel inspanningen van het personeel. Er moeten dit jaar nog altijd duizend mensen vrijwillig verdwijnen en de productiviteit van de achterblijvers moet omhoog. Zo blijft het de bedoeling dat de piloten meer gaan werken voor het hetzelfde geld, een ingreep die de SNPL op alle mogelijke manieren probeert tegen te houden. Air France wil nu opnieuw om de tafel met de bonden, maar dan nu zonder een target — eerder werd 17% meer productie geëist — en de dreiging van een saneringsplan als de onderhandelingen mislukken. Gateau benadrukte gisteren dat ‘het compromis’ het grote streven is. Hij mikt op een akkoord in de loop van dit jaar. ‘We stellen geen ultimatum, maar we wijzen er wel op dat de klok verder tikt’, aldus Gateau. Bonden De bonden hebben de ‘new deal’ van Gagey en Gateau met gemengde reacties ontvangen. De beruchte pilotenbond SNPL — in 2014 verantwoordelijk voor de langste staking uit de geschiedenis van Air France, die het bedrijf zeker €300 mln kostte — reageerde opnieuw vijandig. ‘Alleen de titel van dit plan is ambitieus’, zei woordvoerster Véronique Damon. ‘We komen volgens deze strategie wat betreft kilometers en aantal stoelen uit op het niveau van 2013 in 2020. In 2019 is de vloot weer net zo groot als in 2015.’ De SNPL zegt bovendien te hopen dat de Franse staat, aandeelhouder met 17,6%, zijn verantwoordelijkheid neemt. Dat betekent dat de bond de regering oproept de belangen van de werknemers te beschermen, desnoods tegen het bedrijfsbelang in. De bemoeienis van de Franse staat is vaker een remmende factor gebleken in de ontwikkeling van Air France. De gematigde CFDT is positiever. Deze vakvereniging juicht toe dat de eerdere rigoureuze afslankstrategie — het zogenoemde ‘plan B’ — verdwijnt. De nieuwe toestellen zouden uiteindelijk moeten leiden tot een toename van het aantal gevlogen uren met 10%, constateert de CFDT. Concurrenten British Airways en Lufthansa gaan uit van een veel lagere groei. Laten we hopen dat de winstcijfers die volgende maand gepresenteerd worden geen Pyrusoverwinning zullen blijken. Beetje raar dat een paar maanden na de opstand van het personeel er blijkbaar een ambitieus groeiplan gepresenteerd kan worden; lijkt me onwaarschijnlijk dat AF-KLM niet ineens meer technisch failliet is! 17:51 | 16-01-2016 Dhr. Schurink Many are stubborn in pursuit of the path they have chosen, few in pursuit of the goal. [Friedrich Nietzsche] 20:09 | 16-01-2016 Dhr. ter Maat Meer werken voor hetzelfde geld ? Dan moet je niet bij de Fransen zijn ! Onrendabele lijnen niet sluiten ? Dan moet je wel bij de Fransen zijn. 09:27 Dhr. Hof Kansloos plan. Uitstel plan. 10:01 Dhr. van Spaendonck Waarschijnlijk een beetje geholpen door én lagere brandstofprijzen én betere resultaten KLM. 10:17 Dhr. Vijn Snel nieuwe piloten aannemen en de ouwe er, wegens obstructie en werkweigering, zo snel mogelijk uitgooien !!!! Berufsverbot voor de leden van de SNLP. SNLP is een marxistische vakbond voor kapitalistische, over het paard getilde lieden. Maar ja, dit is Frankrijk. 10:22 Dhr. Smit Typisch voorbeeld van "de Franse slag" Piloten vakbond SNPL is tegen uitbreiding van Emirates, Etihad en Qatar wegens vermeende staatssteun. Tegelijkertijd verwachten zij dat de Franse staat hun belangen steunt, desnoods tegen het bedrijfsbelang in. Dat is staatssteun in het kwadraat! 10:57 Dhr. Holswilder Wat een drama! 11:36 Dhr. van den Broek dit is frankrijk in het klein. Iedereen zit in een denial phase en is te bang om echte veranderingen door te voeren. Arm KLM. 11:44 Dhr. Dams Air France hoopt door de lagere brandstofprijzen het langer te kunnen uitzingen, maar dat geldt voor alle luchtvaartmaatschappijen dus dit is geen concurrentie voordeel voor Air France. De verhoudingen blijven hetzelfde en als het passagiersaanbod door lagere prijzen zou stijgen, zijn de low cost carriers nog steeds het beste gepositioneerd om een groter deel van de taart te pakken. Reorganiseren en in de kosten snijden blijft dus onverminderd nodig. Het is een gotspe dat de pilotenvakbond een beroep op de Franse overheid durft te doen. Maar ja, dit is Frankrijk, waarmee wij in 1 EU zitten. 11:58 Dhr. Smit De prinsjes doen weer van zich spreken. De gunstige vooruitzichten, incl de mogelijk tijdelijk extreem lage brandstofprijs, gelden voor alle carriers en het zullen m.i. juist de Emirates cs zijn die met hun kwaliteit en dienstbaarheid optimaal gaan profiteren. AirFrance KLM staan al ruime tijd niet meer in de top, en dit is een understatement. Ergo de volgende AF-staking is een kwestie van tijd. 12:16 Dhr. De Ruiter Gauw een put kopen en een call schrijven op deze club, money is in the pocket! 12:52 Aire France wacht het scenario Sea France. 13:59 Dhr. Onderwater Ik ga maar eens flink short op deze club. Kan alleen maar fout aflopen. Hopelijk wordt KLM op tijd uit haar lijden verlost doordat ze verkocht worden. Anders rest ook de KLM alleen de afgrond waar AF-KLM al jaren op afstevend. In volle vaart, met de oogkleppen op..... 17:24 Alex Beetz Dit gaat niet meer goed komen, dumpen die aandelen! 21:22 Dhr. Vogelaar Hopeloos deze Fransen, arm KLM. 22:58 Dhr. Van Dorsser LZA , ik heb geen positie in dit bedrijf.
Air France-KLM: naar 9,5 van 8,45 euro (kopen) - HSBC Air France-KLm: naar 10 van 7,50 euro (kopen) - SocGen
IJssel schreef op 21 januari 2016 12:49 :
Air France-KLM: naar 9,5 van 8,45 euro (kopen) - HSBC
Air France-KLm: naar 10 van 7,50 euro (kopen) - SocGen
mooi he, heb nog meer bijgekocht
Citi zet koopadvies op Air France-KLM Koersdoel naar 9,00 euro. Citi Research heeft het advies voor Air France-KLM verhoogd van Neutraal naar Kopen en het koersdoel daarbij opwaarts bijgesteld van 7,30 naar 9,00 euro. Dit bleek dinsdag uit een sectorrapport van de Amerikaanse zakenbank. Citi verlaagde de winstverwachtingen voor 2015 vanwege de aanslagen in Parijs, maar verhoogde deze juist voor dit jaar vanwege de lagere brandstofkosten die de analisten voorzien. Rekende Citi voor 2016 aanvankelijk nog op een operationele winst voor Air France-KLM van 757 miljoen euro, inmiddels is dit 812 miljoen euro. Daarmee zou de winst stevig oplopen in vergelijking tot de 565 miljoen euro die Citi als operationeel resultaat voorziet voor 2015. In 2017 kan de winst volgens de marktvorsers zelfs stijgen naar 1,1 miljard euro. Hoewel de lagere olieprijs gunstig uitpakt voor de brandstofrekening van Air France-KLM, wees Citi er wel op dat de luchtvaartmaatschappij een deel van deze kosten heeft afgedekt. Ook zal Air France-KLM volgens Citi een deel van de lagere brandstofkosten doorrekenen aan de passagiers. Tot slot beweegt Air France volgens de analisten langzaam in de goede richting, maar is er nog een lange weg te gaan. Op een rood Damrak won Air France-KLM 2,0 procent op 7,92 euro.www.deaandeelhouder.nl/news/2016/1/26...
De gedaalde olieprijs is toch de voornaamste reden van het koersherstel AFKLM Zelf had ik dit niet verwacht na de vele verliesjaren, maar bijgaande daggrafiek liegt niet.www.adnbeursanalyse.nl/Aandelen/33AFR...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)