Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

AMG - November 2014

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
346 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
zarzamora
0
quote:

Dongen schreef op 16 nov 2014 om 11:39:


Schaaij: "AMG de neus richting 30 euro".
Je moet maar durven.

J moet goed luisteren TKH naar de 30 euro.
Dongen
0
quote:

zarzamora schreef op 16 nov 2014 om 11:46:


[...]
J moet goed luisteren TKH naar de 30 euro.
U !!!! bedankt voor deze terechtwijzing.
zarzamora
0
quote:

Dongen schreef op 16 nov 2014 om 11:58:


[...] U !!!! bedankt voor deze terechtwijzing.

Graag gedaan.
Fijne zondag.
Louis Pasciuto
0
G20 gaat wereldwijde economie stimuleren met investeringen in infrastructuur. Misschien dat AMG daar ook nog wat aan heeft.

www.amg-nv.com/Our-Focus/Infrastructu...
gerrit 69
0


Geert Schaaij had verwacht dat er eerder iets gebeuren zou met de tak Engineering.
Toch denkt hij dat de kans op een dergelijke beslissing niet lang hoeft te duren.
Het feit dat commissarissen en management van AMG zelf een aantal dagen geleden een flink aantal aandelen hebben gekocht, noemde hij positief.
Ook de enorme schuldafbouw vond hij een prestatie.
Al met al geen enkele reden om het aandeel AMG weer te verkopen.







[Kevin]
0
Noemt hij het dan ook positief met de kanttekening het over een jaarlijks terugkerend fenomeen te hebben?
gerrit 69
0
quote:

[Kevin schreef:

id=8046083 date=201411162108]
Noemt hij het dan ook positief met de kanttekening het over een jaarlijks terugkerend fenomeen te hebben?


Bedoel je Schimmelbusch?
[Kevin]
0
quote:

Nico Inberg schreef op 11 nov 2014 om 08:57:


[...]

De commissarissen hebben de aandelen verkregen als onderdeel van hun jaarlijkse beloning. De koers is vooraf vastgesteld, zie bericht IR AMG


""The shares to which you refer are restricted shares, which are granted to the AMG's Supervisory Board members as part of their annual remuneration. The share award is calculated as part of a fixed formula relating to the anniversary of the AMG IPO in 2007. I hope that this answers your question.""


Ik doelde op dit bericht van pas.

Maar ik blijf sowieso nog wel even zitten.
gerrit 69
0

Tja, waar blijf de beloning voor de beleggers?
Het management zorgt er wel voor dat zij een verkapt dividend krijgen in de vorm van aandelen en opties, dus het word nu tijd voor de trouwe aanhangers, die zich beleggers noemen.
[verwijderd]
0
quote:

realiteit 2014 schreef op 17 nov 2014 om 09:30:


Geert Schaaij, is gewoon niet te verstaan.



Maar hij krijgt wel de koers omhoog.

Dat lukt ons niet :)
Nel
0
effegenoeg
0
Dat wij dit fonds niet omhoog kunnen lullen!
Ik heb niks van Schaai kunnen vernemen wat ik nog nie wist.....
[Kevin]
0
Vorige week ook een keer zo begonnen..nu mag het wel aanhouden op zich. Omhoogpraten of niet.
[verwijderd]
0
quote:

Nel schreef op 17 nov 2014 om 09:38:


gaat om het slot van de koers dit hebben we vaak genoeg gezien

goede morgen



Klopt, zou goed kunnen dat de koers weer terugvalt.
Desalniettemin zie ik net als Gerrit geen enkele reden om mijn stukken te verkopen.
[verwijderd]
0
De cijfers waren best aardig. Wel weer omzetverlies. Maar de EBIDTA was veel beter dan vorig jaar. En de schuldafbouw is inderdaad indrukwekkend. Als ik kijk naar het aantal vliegtuigorders de laatste tijd van vliegtuigen voorzien van de LEAP engine kan dit alleen maar bijdragen tot meer omzet van de Engineering unit. Deze orders hebben een lange doorlooptijd.
www.amg-nv.com/default.aspx?SectionId...

Maar alleen het koersverloop blijft merkwaardig (en gecontroleerd). Ik durf niet te voorspellen waar dit bedrijf staat over 5 jaar. Ik geloof nog steeds op een beursexit, al dan niet in delen. Maar dacht dachten anderen ook al 3 jaar geleden...
Wachten is ook tot RWC (grootaandeelhouder) weer gaat "verzitten".
[verwijderd]
0
quote:

Pexs schreef op 17 nov 2014 om 10:01:


De cijfers waren best aardig. Wel weer omzetverlies. Maar de EBIDTA was veel beter dan vorig jaar. En de schuldafbouw is inderdaad indrukwekkend. Als ik kijk naar het aantal vliegtuigorders de laatste tijd van vliegtuigen voorzien van de LEAP engine kan dit alleen maar bijdragen tot meer omzet van de Engineering unit. Deze orders hebben een lange doorlooptijd.
www.amg-nv.com/default.aspx?SectionId...

Maar alleen het koersverloop blijft merkwaardig (en gecontroleerd). Ik durf niet te voorspellen waar dit bedrijf staat over 5 jaar. Ik geloof nog steeds op een beursexit, al dan niet in delen. Maar dacht dachten anderen ook al 3 jaar geleden...
Wachten is ook tot RWC (grootaandeelhouder) weer gaat "verzitten".



Het koersverloop doet mij een beetje denken aan Wavin.
Werd ook tijden gecontroleerd en wilde maar niet omhoog bij groene beursdagen.
Conclusie, het aandeel spoot op een dag omhoog, jawel overname.

Maar goed, het blijft gissen....
346 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Advanced Metallurgical Group Meer »

Koers 18,700   Verschil +0,63 (+3,46%)
Laag 18,045   Volume 302.116
Hoog 18,750   Gem. Volume 526.525
16-aug-19 17:36
label premium

Ontgoocheling bij AMG

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium

Gerelateerde Video's