Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Consequenties Siberisch luchtruim

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
salt
0
Wat zouden de eventuele consequenties kunnen zijn indien het Siberisch luchtruim zou worden gesloten voor KLM? En denken jullie dat dat inderdaad gaat gebeuren?
Wilbar
0

omvliegen = langere vliegroute = meer kerosineverbruik = duurdere tickets voor de vluchten naar China, Taiwan en Japan.
Wilbar
0

"erg" is natuurlijk een relatief begrip.
Maar het hangt ook af of het een volledig "Siberië" verbod zou zijn of dat bijvoorbeeld een deel van het Siberisch luchtruim wordt gesloten. Daardoor zou een vlucht wel iets langer duren maar zou de schade beperkt kunnen worden.
Bij een volledig verbod en fiks hogere prijzen zijn er wellicht nogal wat passagiers die voor China en Japan gaan uitwijken naar Etihad of Emirates. Deze maatschappijen houden hun normale route met overstap in Dubai of Abu Dhabi.
Ik kan me voorstellen dat veel Aziatische toeristen dan deze routes gaan nemen.
sugar1
0
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Air France-KLM Meer »

Koers 7,574   Verschil -0,11 (-1,38%)
Laag 7,556   Volume 1.091.583
Hoog 7,656   Gem. Volume 4.889.666
25-jun-19 15:19
label premium

Valse start voor AirFrance-KLM

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium