Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Tesla blow-off

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
4.057 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 ... 199 200 201 202 203 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Skater
0
@boem!
Ik hoop dat je nooit geprobeerd hebt psychologie te studeren of iemand te interviewen.
Wat brengt het jou om een anders mens gedachten, bedoelingen en wensen in de mond de leggen? Waar vráág je niet wat iemand denkt, bedoelt, wenst? Bang dat het antwoord je niet aan gaat staan?
Ik ben hier niet voor geloofwaardigheid. Ik ben hier voor het verspreiden van het niet zo heel aanstekelijke virus zelfstandigdenkerietus. Het gaat wat stroever dan "Tikkie, jij bent 'em!".

Wederom zeg je "Jij gaat ervan uit dat Tesla geen enkele kans maakt". Lijkt me meer dat je mij die woorden in de mond legt omdat je vreest dat het misschien niet goed afloopt. Ik heb dergelijke soufflages van je al eerder geprobeerd te ontkrachten. Ik wacht nog op een goede quote uit mijn eigen werk waarin ik die aanname tentoonspreid.
Als je hier wat eerder en vooral meer had opgelet, wist je dat ik dit draadje in kwam als fan. Ik zag de potentie. Nu zie ik de gemiste kansen. De miljarden die gewoon op tafel bleven liggen, terwijl het echt aan niemand anders dan Tesla is ze aan te boren. De markt is er. De architectuur is er. De tech is er. Geef de markt dan verdorie wat het WIL. De markt Tesla's halfbakken visie en implementatie van electrische mobiliteit door de strot douwen lijkt goed te werken, maar met de huidige auto's bereiken ze hooguit de 2%. In de 2e hands markt misschien tzt de 5%.

Kansen zijn erg genoeg, maar wanbeleid heeft ze al eens op het randje van het einde gebracht, in de woorden van Musk zelf. Hij gooide het op iets anders meen ik. Duidelijk is dat Tesla er vooral op het goede moment is. Meewind vanuit politiek, juppen, laptopaccu tech. Alles kwam samen. En dan is hun bestverkopende wagen een sedan die voor de meesten onhandig is. Maar dan met onnodig goed geluid, grotere accu dan de meesten nodig hebben, cellen die de topmodellen niet krijgen, een glazen dak waar niemand om vroeg, misschien scherm achter het stuur (zelfs geen optie), weinig bagageruimte voor een Tesla van dit formaat.
Ze bestaan omdat ze verlies mochten maken. Niet omdat ze zichzelf de broek ophielden. 2 miljard van Fiat omdat de politiek iets wil met CO2, de levensadem.

Die truck is, oprecht, vast te gek. En dan begint het wachten. Ze gemaakt zien te krijgen. Er geld aan over zien te houden. Dit keer in een markt waar Ford gewoon de F-150 in electro gaat aanbieden. Dat model is nu goed voor 1 miljoen stuks jaarlijks. Meest in de VS zelf, meen ik. En we weten dat Ford klaar is met dralen. Ze hebben grootste asset, de Mustang naam, op hun BEV SUV geplakt. Ze willen ineens dat hun BEVs keihard gaan slagen.
Met de Ranger Raptor heeft Ford echt wel know-how van dure pickups. De instapmodellen zijn werkpaarden.
Tesla verkoopt die wagens echt wel en ze gaan de eerst veel jaar er niet meer maken dan ze kunnen verkopen. Of ze ze willen prijzen om aan te verdienen, valt te bezien. Verlies maken zijn ze niet verlegen voor. Aandeelhouders zien ze meer als donateurs die graag wat inspraak willen, maar niet krijgen.

Heel benieuwd waar ze de nieuwe modellen gaan maken. Een nieuwe fabriek in de VS lijkt gepast. En sowieso ernstige uitbreiding van de celproductie. Kan GF1 dat ineens wel aan? Kunnen de gefluisterde betere (en dus goedkopere) cellen "gewoon" in GF1 gerold worden?
Skater
0
Nou, de fanboys op de livestreams geloven het niet eens. Roepen dat het fake news is. Hoewel sommige roepen dat ze hem gaan kopen.
Wat een ding. Nou ja, Elon beloofde iets heel anders en dat is het. Gruwelijk sterk exoskeleton, dat lijkt gewoon een goed idee. Vanaf $40K, dat is een beetje raar.
Leuke achterklep. Stopcontacten uiteraard. Leuke luchtvering als ik verwachtte, dus goed laag op de weg.

De prijs is heel apart. Dat dat ik niet verwacht, maar ik had ook niet zo'n plaat staal verwacht. Misschien gaan ze hem super kaal uitvoeren.
$40K is dus voor 250+ mile, RWD. Uiteraard geen bericht hoeveel accu, dat doen ze al even niet meer. En geen bericht welk soort motor. De Model 3 motor is wat licht voor een truck, maar het kan. Hij is niet zwaarder dan een F-150, schijnt.

$70K voor de 500-mijl versie die een top Model S tijd rijdt op de 1/4 mijl. Dat is gewoon raar.
Qua massa zal hij niet veel lomper zijn, maar het gaat wel tegen de 1000 pk vergen. 500+ mijl, zeg 230 Wh/km (dat is een e-tron ongeveer), is 160+ kWh. In een $70K wagen is dat goedkoop.

Grappig dat de ruiten gewoon stuk gingen. Was bedoeld als iets dat gewoon heel ging blijven, bulletproof, standaard.

Als Musk geen CEO en grootaandeelhouder was, was hij nu zeker ontslagen. Wat een onnoemelijk slechte presentatie. Maarja, daarom houden we can hem, toch?
geertbling
0
Wat een wagen, ik heb er gewoon echt om gelachen.

Wel is het opnieuw nadenken over de features van een pick-up truck interessant. Het exoskelet en (in de volgende versie) sterk glas zijn gewoon nuttig. Waarschijnlijk kun je zelfs lassen met de aansluitingen op deze auto. Een echt mobiele werkunit.

Hoe dan ook zal het geen cash cow worden, meer voor de bühne dan voor de winst. Wat een uiterlijk, dit ga je waarschijnlijk nooit meer meemaken.
DeZwarteRidder
0
quote:

geertbling schreef op 22 nov 2019 om 09:46:


Wat een wagen, ik heb er gewoon echt om gelachen.

Wel is het opnieuw nadenken over de features van een pick-up truck interessant. Het exoskelet en (in de volgende versie) sterk glas zijn gewoon nuttig. Waarschijnlijk kun je zelfs lassen met de aansluitingen op deze auto. Een echt mobiele werkunit.

Hoe dan ook zal het geen cash cow worden, meer voor de bühne dan voor de winst. Wat een uiterlijk, dit ga je waarschijnlijk nooit meer meemaken.

Ik heb nog nooit zo'n lelijke auto gezien.
Maradonna11
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 22 nov 2019 om 10:25:


[...]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke auto gezien.


jij hebt een fiat multipla?
boem!
0
quote:

Skater schreef op 22 nov 2019 om 03:31:




Wederom zeg je "Jij gaat ervan uit dat Tesla geen enkele kans maakt". Lijkt me meer dat je mij die woorden in de mond legt omdat je vreest dat het misschien niet goed afloopt. Ik heb dergelijke soufflages van je al eerder geprobeerd te ontkrachten. Ik wacht nog op een goede quote uit mijn eigen werk waarin ik die aanname tentoonspreid.
Als je hier wat eerder en vooral meer had opgelet, wist je dat ik dit draadje in kwam als fan. Ik zag de potentie. Nu zie ik de gemiste kansen. De miljarden die gewoon op tafel bleven liggen, terwijl het echt aan niemand anders dan Tesla is ze aan te boren. De markt is er. De architectuur is er. De tech is er. Geef de markt dan verdorie wat het WIL. De markt Tesla's halfbakken visie en implementatie van electrische mobiliteit door de strot douwen lijkt goed te werken, maar met de huidige auto's bereiken ze hooguit de 2%. In de 2e hands markt misschien tzt de 5%.




"U vraagt wij draaien" juist omdat ik fact-finding belangrijker vindt dan subjectieve opmerkingen.

Mijn eerste vraag aan jou is waaruit blijkt dat jij een "fan" van Tesla bent geweest en wanneer was dat moment.

Mijn tweede open vraag is welke gebeurtenissen er debet aan waren waarom jouw gedachten gedraaid zijn van fan naar …?
voda
0
Neoen and Tesla to Deliver Battery for Hornsdale Power Reserve in South Australia

Neoen announced a 50 per cent expansion of its Hornsdale Power Reserve in South Australia. Tesla supported The 50 MW/64.5 MWh expansion showcases the complete benefits that grid-scale batteries can provide to the National Electricity Market and Australian consumers. The Hornsdale Wind Farm is an electricity generator in the locality of Hornsdale in the south-west of the Narien Range in north of Jamestown in South Australia. It consists of 99 wind turbines with a generation capacity of 315 MW. The plant is owned and operated by Neoen, a French renewable energy company.

The civil engineering and site works for the wind farm was performed by Catcon for all three stages of construction. The wind turbine generators were imported from Denmark, and the towers from Vietnam. They were commissioned by Siemens Australia. Before the whole wind farm was commissioned, Hornsdale was generating 86 MW immediately prior to the 2016 South Australian blackout in September 2016.

The electricity generated by Hornsdale Wind Farm is contracted to be supplied to the Australian Capital Territory. In its first year of operation, the battery has saved consumers more than AUD 50 million and the expansion which will be completed in the first half of 2020, will see these savings continue to grow.

Source : Strategic Research Institute
Bijlage:
Skater
0
quote:

boem! schreef op 22 nov 2019 om 15:09:


[...]

"U vraagt wij draaien" juist omdat ik fact-finding belangrijker vindt dan subjectieve opmerkingen.

Mijn eerste vraag aan jou is waaruit blijkt dat jij een "fan" van Tesla bent geweest en wanneer was dat moment.

Mijn tweede open vraag is welke gebeurtenissen er debet aan waren waarom jouw gedachten gedraaid zijn van fan naar …?

Doe niet zo kortzichtig. Ik wil dat het merk slaagt en ik geef mijn mening, inzicht, in het openbaar. Recent bijna een plan bij ze ingediend om van binnenuit bij te kunnen dragen ipv vanaf de zijlijn commentaar bieden. Reden dat ik daar van af zag is dat ik sowieso zelfstandig wil zijn en totaal geen zin heb te dealen met iemand als Musk. Hoe hij met mensen om gaat is geen enkel bedrijf of leger waardig.
Ik ben nog steeds een fan van de tech, maar het merk stelde mij teleur in het laten liggen van kansen. Fart mode ipv een app shop waar externen aan kunnen bijdragen. Model S en X in 2015 laten steken terwijl Model 3, tegen de beloften in, nu technologisch leider is.
Geweldige cellen maken, en dan altijd te kort komen, ondanks diep teleurstellende assemblagecapaciteit. Willen ze wel winst maken? Je hebt de beste goedkoopste cellen op aarde. Wat doe je? Ruzie maken met je productiepartner. De hele Energy tak in de kiem gesmoord houden.
Fans lyirisch over het merk, maar gezien de eigen stand van tech en gewone 21e eeuw service, is het gewoon een super klantonvriendelijk merk. De mensen die er werken zijn ongetwijfeld heel welwillend en enthousiast het milieu te helpen enzo. Maar het leiderschap...? Vooral uit op beperken van workforce, FSD om zo veel mogelijk chauffeurs werkloos te maken, robots om vakmensen overbodig te maken, etc. Super lange wachtlijsten, geen goed systeem opzetten voor bedienen van klanten. Nul vraag aan gebruikers wat ze eigenlijk in een product willen.
Overduidelijk amper enige menselijke test voor een nieuwe EAP/FSD versie live gaat. Vaak 1 stap terug, 2 vooruit. Gewoon onvoldoende testen. Beetje als die ruiten van de Cybertruck.

Qua ontwerp is er zoveel goeds in het bedrijf, maar ingenieurs worden tegengewerkt door Musk die alles op zijn eigen manier wil. Prioriteiten gaan volgens zijn behoeften, de klant heeft niets te willen. Die liggen immers voor de deur om te mogen bestellen voor over ruim 2 jaar leveren.

Het zonnedak op de Cybertruck en hoe het zich verstopt is gewoon zalig. Zo maakte ik als kind mijn lego auto's. Ze kunnen het wel! Maar pas in 2019 een trekhaak op een Model S... En na 7 jaar nog steeds geen estate. Model 3, zoveel jaar na intro, nog steeds dat super onhandige dak waar niemand echt om geeft. Wilde Fraelon gewoon zo. Meer dan een briefcase neem je toch niet mee.

Pas na 2 jaar right hand drive Model 3s. Zo lang Europa laten wachten.

Jaren lang zeggen dat het niet om actieradius gaat, omdat laden gebeurt als je iets anders doet dan rijden. En dan in elk model gruwelijk grote accus steken, de kleintjes uit de handel nemen. Hoezo, groen?
Nu bestel je voor $70K een wagen met 170-200 kWh. Kost minder dan een 105 kWh Model S, meer ruimte. Groen?
voda
0
quote:

löngterm schreef op 21 nov 2019 om 20:01:


Ik ben erg benieuwd waar Tesla vanavond mee op de proppen komt. De Truck is een van de meest gehypte auto's alle tijden en de verwachtingen zijn hoog. Hoe dan ook wordt het vannacht een latertje en zal ik live mee kijken met de onthulling!

Hier wat youtube filmpjes over dat "monster". Sorry, ik vind dit een gedrocht van een auto.

www.youtube.com/watch?v=kNlhcLYcr2I

www.youtube.com/watch?v=m7atGkba-Z8

www.youtube.com/watch?v=gEwtrXGOW_o

www.youtube.com/watch?v=y-CWAZ9T30w

Etc.
voda
0
Tesla onderuit op gemengd Wall Street

Amerikaanse beurzen laten vrijdag een gemengd beeld zien. Beleggers verkeren tussen hoop en vrees over een handelsakkoord tussen de VS en China.

Na anderhalf uur handel staat de Dow Jones-index 0,1% hoger, koerst de bredere S&P 500-index 0,1% lager en verliest de belangrijkste index van technologiefondsen 0,2%.

Onder de hoofdfondsen is Johnson & Johnson JNJ$138,47+1,49% de grootste stijger, gevolgd door Pfizer PFE$38,18+1,15% .

Grootste daler is Intel INTC$57,82-0,69% .

Aandelen van Tesla TSLA$334,76-5,65% staan 5% lager. De automaker presenteerde donderdag de eerste elektrische pickup-truck, die 'onverwoestbaar' zou zijn. Maar toen werd geprobeerd dat aan te tonen, sneuvelde er toch een ruit.

Nordstrom JWN$37,77+10,06% staat ruim 9% hoger. De retailer presenteerde beter dan verwachte resultaten over het derde kwartaal. Ook de winstverwachting voor heel 2019 werd naar boven bijgesteld.

The Gap GPS$16,67+2,75% staat 3% hoger. De kledingfabrikant presenteerde betere cijfers dan verwacht over het derde kwartaal, alhoewel de verwachtingen daarover wel eerder al fors naar beneden werden bijgesteld.

fd.nl/beurs/1325530/tesla-onderuit-op...
Skater
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 22 nov 2019 om 10:25:


[...]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke auto gezien.

Het was interessant de stilte in het publiek te voelen bij de presentatie. Even geen "have my babies Elon" van de hipsterbaarden.
Maar hij deed wat hij beloofde. Niet als andere pickups. Cyberpunk. En betere specs dan we vermoedden.
Wellicht zien ze wat kostenbesparingen aan de horizon. Heel veel gaan ze niet verdienen aan die $70K versie met 170-200 kWh. Misschien dat de opties zo goed zijn dat iedereen ze neemt. Een normaal stuur. Een cub holder in de rug van de middenvoorstoel. Dat zonnedak, hoe duur moet dat zijn om het niet te nemen? Misschien geeft het een leuke smak extra actieradius nog. Minder lelijke wielen. Minder lelijke wielkasten. Zoveel mogelijkheden :-D
Skater
0
Wat zou een Cybertruck kosten in de wegenbelasting vs een even dure Model 3? En dan het dubbele in verbruik, maar dat gaat niet zo'n pijn doen.
boem!
0
quote:

Skater schreef op 22 nov 2019 om 18:55:


[...]
Doe niet zo kortzichtig. Ik wil dat het merk slaagt en ik geef mijn mening, inzicht, in het openbaar. Recent bijna een plan bij ze ingediend om van binnenuit bij te kunnen dragen ipv vanaf de zijlijn commentaar bieden. Reden dat ik daar van af zag is dat ik sowieso zelfstandig wil zijn en totaal geen zin heb te dealen met iemand als Musk. Hoe hij met mensen om gaat is geen enkel bedrijf of leger waardig.
Ik ben nog steeds een fan van de tech, maar het merk stelde mij teleur in het laten liggen van kansen. Fart mode ipv een app shop waar externen aan kunnen bijdragen. Model S en X in 2015 laten steken terwijl Model 3, tegen de beloften in, nu technologisch leider is.
Geweldige cellen maken, en dan altijd te kort komen, ondanks diep teleurstellende assemblagecapaciteit. Willen ze wel winst maken? Je hebt de beste goedkoopste cellen op aarde. Wat doe je? Ruzie maken met je productiepartner. De hele Energy tak in de kiem gesmoord houden.
Fans lyirisch over het merk, maar gezien de eigen stand van tech en gewone 21e eeuw service, is het gewoon een super klantonvriendelijk merk. De mensen die er werken zijn ongetwijfeld heel welwillend en enthousiast het milieu te helpen enzo. Maar het leiderschap...? Vooral uit op beperken van workforce, FSD om zo veel mogelijk chauffeurs werkloos te maken, robots om vakmensen overbodig te maken, etc. Super lange wachtlijsten, geen goed systeem opzetten voor bedienen van klanten. Nul vraag aan gebruikers wat ze eigenlijk in een product willen.
Overduidelijk amper enige menselijke test voor een nieuwe EAP/FSD versie live gaat. Vaak 1 stap terug, 2 vooruit. Gewoon onvoldoende testen. Beetje als die ruiten van de Cybertruck.

Qua ontwerp is er zoveel goeds in het bedrijf, maar ingenieurs worden tegengewerkt door Musk die alles op zijn eigen manier wil. Prioriteiten gaan volgens zijn behoeften, de klant heeft niets te willen. Die liggen immers voor de deur om te mogen bestellen voor over ruim 2 jaar leveren.

Het zonnedak op de Cybertruck en hoe het zich verstopt is gewoon zalig. Zo maakte ik als kind mijn lego auto's. Ze kunnen het wel! Maar pas in 2019 een trekhaak op een Model S... En na 7 jaar nog steeds geen estate. Model 3, zoveel jaar na intro, nog steeds dat super onhandige dak waar niemand echt om geeft. Wilde Fraelon gewoon zo. Meer dan een briefcase neem je toch niet mee.

Pas na 2 jaar right hand drive Model 3s. Zo lang Europa laten wachten.

Jaren lang zeggen dat het niet om actieradius gaat, omdat laden gebeurt als je iets anders doet dan rijden. En dan in elk model gruwelijk grote accus steken, de kleintjes uit de handel nemen. Hoezo, groen?
Nu bestel je voor $70K een wagen met 170-200 kWh. Kost minder dan een 105 kWh Model S, meer ruimte. Groen?


Hoewel geen direct antwoord op mijn eerste vraag is het mij nu wel duidelijk waar jouw aversie vandaan komt.

Jij hebt diepgewortelde, negatieve gevoelens tegen de figuur Musk.
Dat jij daarin niet alleen staat is duidelijk maar dat is inherent aan de benadering van personen die zeggen de wereld te willen veranderen.

Ik sta daar meer open in en verbaas me over de veranderingen die Musk heeft teweeggebracht in zulk een korte tijd.
Het alleenvertoningsrecht van de ICE car is doorbroken en gezien de snelheid waarmee andere OEM's nu opens e-mobility omarmen is een van de zaken waar ik Musk verantwoordelijk voor hou.

Dat deze move grote gevolgen heeft voor bestaande verhoudingen en grote gevolgen zal hebben voor de wijze waarop wij ons leven tot op heden hebben ingedeeld moge duidelijk zijn.
Zelfs zonder FSD heeft e-mobility al waanzinnig grote gevolgen voor de bestaande orde. De grote vraag die nu gesteld wordt is wat Big-Oil en Big-Car gaan ondernemen om het vege lijf te redden.

In de tussentijd gaat Musk gewoon verder in het presenteren van onmogelijk geachte proposities.
Een nieuwe Cyber-Truck met verbluffende specs en een nog verbazingwekkender design en prijsstelling.
Het is maar goed dat de leveringstermijn ver in de toekomst ligt want op basis van de huidige accu-techniek is deze prijsstelling onmogelijk.
Dat hij de aandacht afleidt door het armoured glass te laten crashen is mi opzettelijk gebeurd en geeft de oppositie weer de kans om Musk neer te zetten als een goedwillende maar volstrekt onvoldoende gekwalificeerde roerganger.

We gaan het allemaal meemaken in het theater Tesla de komende jaren.
Spannend is het zeker gezien het ambitienivo van Musk met zijn grote beloften voor de toekomst.


Skater
0
Serieus gast, hoe kóm je er nu weer bij??
Kun je écht niets anders dan polariserend hokjesdenken?

Nu ben ik weer een Musk hater. Diepgeworteld nog wel.
Kom maar meteen met wat verdere hokjes om iemand die je niet kent, en ook duidelijk niet naar luistert, in te stoppen?

Moet ik nu elk hokje waar je mij in stopt weer eigenhandig uit kruipen? Stop verdorie niemand in hokjes tot ze het zelf uitdrukkelijk vragen. Het is niet aan jóu een hokje te bouwen om mensen in te gooien, mensen mogen zich zelf aanmelden nadát je de omschrijving gaf!

Musk is een nerd als ik. Ik denk op vergelijkbare manier, ik herken veel van mijzelf in hem. Niet alles gelukkig, ik houd mezelf aan andere standaarden. Wel was ik graag zo productief. Of dat het zo makkelijk was steun te krijgen voor een random slecht idee.
De Cybertruck is beter dan ik had verwacht. Ik liet me meeslepen in de hype denk ik, vergat wat erover beloofd werd. Dat de specs/prijs zo goed zouden zijn had ik helemaal niet verwacht, on-Tesla. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken, hoe ze er geld aan denken te gaan verdienen. Misschien gaat de simpele constructie wel decentrale productie mogelijk maken met relatief simpele apparatuur?
Geen twijfel natuurlijk dat de CB dezelfde IT architectuur krijgt als beloofd voor de Model Y. Vrij makkelijk om alle draden te verwerken. Kan een kleine (goedkope) fabriek in bv Thailand of Denemarken deze wagens voor de eigen markt maken, zo pijnlijke invoerrechten ontwijken? Veel sheet metal aanleveren, parts en aandrijving, wat stamp- en lasmachines, korte assemblagelijnen?

Iemand gemerkt dat er amper of geen logo's op staan?
Misschien dat zelfs openende ramen een optie zijn. Je hebt airco en genoeg accu, dusss...
DeZwarteRidder
0
quote:

geertbling schreef op 22 nov 2019 om 09:46:


Wat een wagen, ik heb er gewoon echt om gelachen.

Wel is het opnieuw nadenken over de features van een pick-up truck interessant. Het exoskelet en (in de volgende versie) sterk glas zijn gewoon nuttig. Waarschijnlijk kun je zelfs lassen met de aansluitingen op deze auto. Een echt mobiele werkunit.

Hoe dan ook zal het geen cash cow worden, meer voor de bühne dan voor de winst. Wat een uiterlijk, dit ga je waarschijnlijk nooit meer meemaken.

Misschien kunnen ze deze kar aan het leger verkopen als opvolger van de Hummer....!!??

Wel met beter glas natuurlijk.......!!
TegenBeterWetenIn
0
(Reuters) - Tesla Inc (TSLA.O) Chief Executive Elon Musk said on Saturday that there have been about 150,000 orders thus far for the electric carmaker’s Cybertruck, which was unveiled on Friday.
boem!
0
@Skater.

Ik ben blij verrast te mogen constateren, dat jij in de basis een grote fan blijkt te zijn van het bedrijf Tesla en zijn roerganger Ellon Musk.

Ik biedt je hier mijn nederige excusus aan voor het feit, dat ik dit niet heb gelezen in jouw comments en daaruit de conclusie trok dat jij de operationale uitvoering door Tesla als "to little to late" en het leiderschap van Musk als totaal ongeschikt voor welk leger of bedrijf dan ook achtte.
Kaspersky
0
youtu.be/OJ40QRTC0RA Tesla $17,00
AMG is net als in de bovenstaande video een unieke kans.


Ik kwam deze video net voorbij Tesla nu $333,04. Geweldig, fantastische leider. De volgende onderneming die hij gaat starten ga ik mij ook in verdiepen.
Mr sponge
0
Ik ben echt heel benieuwd naar de Model 3 leveringen in Europa dit kwartaal. Andere kwartalen zie ik zo af en toe de parkeerplaats bij Tesla vollopen als er weer een boot is aangekomen. Dit kwartaal helemaal niets. Maar dit is wel het kwartaal voor de Model 3 in Nederland. Mogelijk gaan de auto's vanaf de boot rechtstreeks naar de leasemaatschappijen. Een kennis van mij werkt bij een leasemaatschappij die vertelde begin dit kwartaal dat het een gekkehuis is omdat er duizenden Model 3 auto's uitgeleverd moeten gaan worden. De focus zal wel voor 100% op de leasemarkt liggen. Die vraag is in januari weer weg...
4.057 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 ... 199 200 201 202 203 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Tesla Meer »

Koers 510,500   Verschil -2,99 (-0,58%)
Laag 503,160   Volume 13.629.073
Hoog 515,670   Gem. Volume 11.685.459
17-jan-20 22:00
label premium

Tesla: Plankgas

Het laatste advies leest u als IEX Premium-lid

Inloggen Ontdek Premium