Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Hik schreef op 1 april 2017 13:35 :
[...]
Nou nee, Xynix. Het is gewoon voor mij een ondoorzichtige sector.
Inderdaad. Voor mij minder.
Met een stijging van 10,43% in maart valt te leven zeker indien je in ogenschouw neemt,dat er geen spraakmakend persbericht ten grondslag heeft gelegen aan deze stijging. Deze maand een zelfde stijging zonder spraakmakend PB is voor mij van harte welkom alhoewel een knallend PB uiteraard noodzakelijk is om droomkoersen mogelijk te houden in deze zeer snel veranderende omgeving waarbij HERE/Mobileye zich zeker nog niet gewonnen hebben gegeven. Moet toch toegeven, dat ik naast de door mij zeer gewaardeerde posts van Xynix,Harry,Tatje,Hik,BDB,Gerard maar ook zeker Ron de beschouwingen van Justin meer en meer mis.up
Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 13:30 :
[...]
xynix, ik hou van jou, al was het maar vanwege 040.
TT's traffic is idd de beste die er is. Kan vele Duitse consumentenbeoordelingen citeren. Ik weet waar ik het over heb, ik was superambtenaar die geacht werd om deze dingen te bekijken.
And I did.
Over voorgedefinieerde standaarden: ik was erbij, bij de meesten. Don't fpol me, never. Vaak hoor ik lieve en brave TomTommers zoals Hik dingen zeggen waarvan ik denk: "What's new, pussycat?"
Maar gelukkig is het meestal een verdere invulling of een nieuwe toevoeging van wat allang in de sterren geschreven stond. Verras me eens een keer.
Ook jullie dames. Met jullie '"50 grades of grey". Vertel!
Het is best vroeg om nu al te drinken
[quote alias=martinmartin id=9968657 date=201704011347] Met een stijging van 10,43% in maart valt te leven zeker indien je in ogenschouw neemt,dat er geen spraakmakend persbericht ten grondslag heeft gelegen aan deze stijging..... Geen spraakmakend persbericht !! Deze stijging heeft naar mijn idee alles te maken met de koop van mobileye door Intel. Ook de stijging tot ruim 12 Euro ten tijde van de overname van Here door de drie Duitsers ging niet over 1 nacht ijs maar geleidelijk. Net zoals nu het geval lijkt te zijn.
Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 13:30 :
[...]
xynix, ik hou van jou, al was het maar vanwege 040.
TT's traffic is idd de beste die er is. Kan vele Duitse consumentenbeoordelingen citeren. Ik weet waar ik het over heb, ik was superambtenaar die geacht werd om deze dingen te bekijken.
And I did.
Over voorgedefinieerde standaarden: ik was erbij, bij de meesten. Don't fpol me, never. Vaak hoor ik lieve en brave TomTommers zoals Hik dingen zeggen waarvan ik denk: "What's new, pussycat?"
Maar gelukkig is het meestal een verdere invulling of een nieuwe toevoeging van wat allang in de sterren geschreven stond. Verras me eens een keer.
Ook jullie dames. Met jullie '"50 grades of grey". Vertel!
Ik hoor toch liever TomTom Jones zingen. And uhh What the h... is 50 grades of grey? I donot want to fool you :)
vreemd vermogen schreef op 1 april 2017 15:23 :
[...]
Ik hoor toch liever TomTom Jones zingen.
And uhh What the h... is 50 grades of grey? I donot want to fool you :)
Ik onthoud me van commentaar. Ik heb er nog steeds geen verstand van. Wel weet ik nu dat vrouwen even graag neuken. Tja, dat hadden ze me eerder moeten vertellen... Nee, ik ben niet dronken. Lees alleen wat stumpers hier zeiden, maar ze hebben geen besef van wat mijn doodzieke geliefden (2x) ooit in mijn oor fluisterden. Het is en was mooi. Ik heb de portie liefde gehad die mijn Schepper mij beloofde. Tegenwoordige en moderne wijven bepalen hun seks zonder liefde, beweren ze. Dat is idioot, het is hetzelfde als op weg gaan zonder TomTom.
Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 17:46 :
[...]
Ik onthoud me van commentaar. Ik heb er nog steeds geen verstand van.
Wel weet ik nu dat vrouwen even graag neuken. Tja, dat hadden ze me eerder moeten vertellen...
Nee, ik ben niet dronken. Lees alleen wat stumpers hier zeiden, maar ze hebben geen besef van wat mijn doodzieke geliefden (2x) ooit in mijn oor fluisterden.
Het is en was mooi. Ik heb de portie liefde gehad die mijn Schepper mij beloofde.
Tegenwoordige en moderne wijven bepalen hun seks zonder liefde, beweren ze.
Dat is idioot, het is hetzelfde als op weg gaan zonder TomTom.
Kan het hier ook nog over TomTom gaan meneer de Superambtenaar pfff..
Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 17:46 :
[...]
Ik onthoud me van commentaar. Ik heb er nog steeds geen verstand van.
Wel weet ik nu dat vrouwen even graag neuken. Tja, dat hadden ze me eerder moeten vertellen...
Nee, ik ben niet dronken. Lees alleen wat stumpers hier zeiden, maar ze hebben geen besef van wat mijn doodzieke geliefden (2x) ooit in mijn oor fluisterden.
Het is en was mooi. Ik heb de portie liefde gehad die mijn Schepper mij beloofde.
Tegenwoordige en moderne wijven bepalen hun seks zonder liefde, beweren ze.
Dat is idioot, het is hetzelfde als op weg gaan zonder TomTom.
Heb je je medicijnen vergeten?
VOORTS schreef op 1 april 2017 18:02 :
[...]
Heb je je medicijnen vergeten?
volgens mij al een paar dagen !
Apple drops clues about self-driving car program, confirms work with Boschwww.autonews.com/article/20170331/MOB...
Dit is de tekst van het artikel. UPDATED: 3/31/17 12:58 pm ET - adds Bosch statement Apple may have left another clue that its self-driving car project is still alive. In February, the tech giant published a list of suppliers it is working with, including Robert Bosch. Apple lists Bosch’s office in Reutlingen, Germany, which houses the supplier's automotive electronics division. A spokesman for Apple declined to comment on the relationship. A Bosch spokesman confirmed the company was working with Apple as a supplier, but declined to comment on the specifics of the relationship. To be sure, Bosch’s Reutlingen office also handles non-automotive electronics, such as sensors for consumer electronics devices, according to the company’s website. However, many of the products developed in the division are automotive-related, including components for vehicle sensors and electronic control units, which power braking, steering and other vehicle systems. Apple’s relationship with Bosch follows the company’s public comment on the National Highway Traffic Safety Administration’s autonomous vehicle guidelines. “The company is investing heavily in the study of machine learning and automation, and is excited about the potential of automated systems in many areas, including transportation,” the comment states. The comment, authored by Steve Kenner, who left his position as director of Ford Motor Co.’s automotive safety office two years ago to head Apple’s product integrity unit, rekindled speculation over Apple’s automotive aspirations after the company reportedly laid off many of the engineers working on its car project.
Hik schreef op 31 maart 2017 19:42 :
[...]
...
Allemaal luchtfietserij. En dan vandaag wordt er als een losse flodder een patent rechtzaak door Xynix in de groep gegooid. Waar halen jullie het allemaal vandaan? Het is te grof voor woorden. En dan dat domme gel*l over Slam en TomTom die dat verworpen zouden hebben. Geef me voor alles wat je beweert een bewijs en ik ga met je mee. Tot die tijd is het pure misleiding en kolder.
...
In het RoadDNA patent haalt TT het gebruik van landmarks onderuit v.w.b. plaatsbepaling van het voertuig: "Examples in the prior art have attempted to determine the position of a vehicle by comparing collected data with known reference data for pre-determined landmarks along a route. However, the landmarks may be sparsely distributed on many routes, resulting in significant errors in the estimation of the vehicle's position when it is travelling between the landmarks. This is a problem in situations such as highly automated driving systems, where such errors can cause catastrophic consequences such as vehicle crash incidents resulting in serious injury or loss of life. " TT heeft het hier trouwens over voorbeelden "in the prior art", dus de methode betreffende het gebruik van landmarks t.b.v. plaatsbepaling was al bekend (en als dát patent bestaat, bezit TT het in ieder geval niet). (Pag. 5 in tinyurl.com/mj4xyzf )
Ik denk dat ik voorlopig op het maart draadje blijf. Heb er een goed gevoel bij. Aan het rijtje van martin zou ik Riet willen toevoegen. Mijn gedachten dwalen steeds vaker naar haar af. Hoe zij zich staan houdt als fiere vrouw tussen die bronstige Italianen. Ik geef het je te doen. Ja.
Alpen schreef op 2 april 2017 11:04 :
[...]
In het RoadDNA patent haalt TT het gebruik van landmarks onderuit v.w.b. plaatsbepaling van het voertuig:
"
Examples in the prior art have attempted to determine the position of a vehicle by comparing collected data with known reference data for pre-determined landmarks along a route. However, the landmarks may be sparsely distributed on many routes, resulting in significant errors in the estimation of the vehicle's position when it is travelling between the landmarks. This is a problem in situations such as highly automated driving systems, where such errors can cause catastrophic consequences such as vehicle crash incidents resulting in serious injury or loss of life. "
TT heeft het hier trouwens over voorbeelden "in the prior art", dus de methode betreffende het gebruik van landmarks t.b.v. plaatsbepaling was al bekend (en als dát patent bestaat, bezit TT het in ieder geval niet).
(Pag. 5 in
tinyurl.com/mj4xyzf )
Je hoeft het aan mij niet uit te leggen. Ik vraag slechts aan GB of híj met onderlegde info komt. Ik heb het er met JMdeVries over gehad. Hij zei dat ze er in het verleden naar hebben gekeken. Het is gewoon open beschikbare techniek. HERE kwam er tijdens de CES2016 weer mee op de proppen en vrijwel gelijktijdig presenteerde Mobileye REM. Vrijwel alle DARPA challenges gebruikten landmarks. Wat het goede is van HERE en Mobileye: ze hebben zich niet bij de argumentatie van partijen als TomTom neergelegd, maar door de voortschrijdende techniek van machine learning en beschikbaarheid van computingpower in de auto, is het traagheids en onzuiverheidsargument naar de achtergrond verdrongen. je hoeft het niet van mij aan te nemen, maar Mobileye is echt here to stay.
MichaT. schreef op 31 maart 2017 10:03 :
[...]
En die gedachtegang is dus precies waarom ik het schrijven van een call optie op dit moment
veel te riskant vind. Voor mij is premie melken op dit moment niet aan de orde, een 3-4% premie is
nu niet de moeite waard volgens mij.
Ben je bang voor een correctie dan koop je een put optie. Ik waag mijn aandeeltjes niet voor 3-4% premie als het aandeel in een maand 10% stijgt.
Wat wel interessant is is de combinatie van Wies voor de langere termijn.
Ik lees vaak dat men stevig aandeeltjes vasthoudt, terwijl een deel verkopen en lager terugkopen (achteraf) beter was geweest in 2016. Ik heb afgelopen vrijdag serieus overwogen om een deel rond 9,10 te verkopen, maar het bleef zo goed liggen met n volume van ong 2mln dat ik volgende week afwacht.
Mirzali@ Bij de volgende (kleine) correctie lig jij er uit en dat terwijl de stijgende trend voortzet. Uiteraard geen garantie
TX 7 schreef op 2 april 2017 15:25 :
Mirzali@
Bij de volgende (kleine) correctie lig jij er uit en dat terwijl de stijgende trend voortzet. Uiteraard geen garantie
Ik ga er niet volledig uit. Heb veel swings van een eurotje gemist en wil dat niet meer doen. Uiteraard wil ik ook niet de boot missen. Ik gooi 2/5 deel eruit en koop lager nog meer.
Alpen schreef op 2 april 2017 11:04 :
[...]
In het RoadDNA patent haalt TT het gebruik van landmarks onderuit v.w.b. plaatsbepaling van het voertuig:
"
Examples in the prior art have attempted to determine the position of a vehicle by comparing collected data with known reference data for pre-determined landmarks along a route. However, the landmarks may be sparsely distributed on many routes, resulting in significant errors in the estimation of the vehicle's position when it is travelling between the landmarks. This is a problem in situations such as highly automated driving systems, where such errors can cause catastrophic consequences such as vehicle crash incidents resulting in serious injury or loss of life. "
TT heeft het hier trouwens over voorbeelden "in the prior art", dus de methode betreffende het gebruik van landmarks t.b.v. plaatsbepaling was al bekend (en als dát patent bestaat, bezit TT het in ieder geval niet).
(Pag. 5 in
tinyurl.com/mj4xyzf )
Dit bedoelde ik dus met de realistische en leesbare taal in TT's patenten. Heel anders dan MBLY's 'plurifolds' en 'manifolds'.
Juun schreef op 30 maart 2017 07:53 :
Het lezen waard, maar neem het voor kennisgeving aan. Er is nog veel te winnen op navigatiegebied. Kom er maar in GB, of beter gezegd kom er maar in HG, met de deals en het orderboek.
BMW navigatie beter dan die van Mercedes en Volvo
www.autoblog.nl/nieuws/bmw-navigatie-... Vrij domme samenvatting van een Duitse test. Het ging eigenlijk niet om navigatie sec, maar om traffic. Volvo scoorde abominabel. Logisch als je Inrix gebruikt. Voor de Volvo-liefhebbers: in 2019 gaat Volvo gelukkig op TT's traffic over. Dat Mercedes slechter scoorde dan BMW wijt men aan "het gebruik van TT-kaarten, itt HERE-kaarten bij BMW". Hoe zo? Het gaat om traffic! Die betrekt Mercedes van TT:corporate.tomtom.com/releasedetail.cf... Het ligt dus idd aan de maps, die heeft Mercedes juist nog van HERE. Tja,dan moet je het zelf maar weten... Overigens scoorden de 'maps' van Google of Apple beter. Ja hoor, met welke apps precies? Helemaal leuk is wat ze over RDS-TMC zeggen:Hierbij moeten we aantekenen dat in het onderzoek als alternatief ook nog het oude TMC-systeem (Traffic Message Channel, in Nederland beter bekend als RDS) is meegenomen. Dit systeem scoorde echter bijna exact gemiddeld en beïnvloedt de verhoudingen tussen de andere systemen dus niet noemenswaardig. Dat is net zoiets als zeggen dat een SIM-card van het ene merk beter is dan die van het andere. 'RDS-TMC' betreft slechts het communicatiemedium (met een betrekkelijk lage capaciteit, dus minder geschikt voor details over inner-city streets), maar het zegt niks over de traffic provider. Logisch dat dat medium gemiddeld scoorde! (Valt me eerlijk gezegd nog mee.) Als ik tijd heb zal ik later vandaag of morgen die oorspronkelijke Duitse test navlooien op wat en hoe ze nu precies getest hebben.
Rabo. schreef op 31 maart 2017 22:54 :
Volgende week weer gewoon tussen de 8 en 9. Wij gaan dat even regelen ;-)
Dus niet jammeren je bent gewaarschuwd.
[...]
Wat nou regelen? Wat nou waarschuwen? De koers stijgt alleen maar grote fantast..
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)