Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 307,3K

TomTom Maart 2017

3.102 Posts
Pagina: «« 1 ... 126 127 128 129 130 ... 156 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. MichaT. 28 maart 2017 18:18
    quote:

    VOORTS schreef op 28 maart 2017 17:48:

    [...]

    Die komt voor de 24e van de volgende maand de koers moet weer down.
    Iets met een omzet waarschuwing en langere transitie tijd zoiets.
    Dan moet het niet moeilijk voor je zijn om op tijd je positie te verzilveren en eventueel later weer in te stappen.

    Succes!
  2. forum rang 7 Dutchy Ron 28 maart 2017 18:38
    quote:

    xynix schreef op 28 maart 2017 14:34:

    [...]
    Ik heb zowel een iPad als een Android telefoon. Daardoor heb ik aan den lijve kunnen ondervinden dat de spraakherkenning van Siri niet in de schijn kan staan van die van Google. Met name de "context-gevoelige" post-processing van de aanvankelijk herkende tekst is werkelijk briljant. Zo extreem goed dat ik inmiddels meermalen per dag vragen via de telefoon stel als: "Waar is de huldiging van Pleun?" (hoe groot is de kans dat "Pleun" correct wordt "gehoord"?) Siri op de iPad bakt er in dat soort situaties niets bruikbaars van.
    Vraag Google en Siri maar eens of ze kunnen beat boxen ;-)
  3. [verwijderd] 28 maart 2017 19:07
    quote:

    VOORTS schreef op 28 maart 2017 17:48:

    [...]

    Die komt voor de 24e van de volgende maand de koers moet weer down.
    Iets met een omzet waarschuwing en langere transitie tijd zoiets.
    Daar komen ze echt geen tweede keer mee weg, en dat weten ze dondersgoed.....ik denk zelf dat consumer eerder gaat meevallen....is al redelijk laag ingeschat....
  4. NielsjeB 28 maart 2017 20:53
    quote:

    xynix schreef op 28 maart 2017 00:03:

    [...]
    Klopt. Die presentatie van Carlo van de Weijer was minstens een jaar geleden, maar ik denk eerder anderhalf. Ik had het ook over "niet vergeten", wat overigens nog niet meevalt bij Alzheimer level 2.

    Die Conference Autonomous Trucks in Dusseldorf morgen brengt wellicht nog nieuw nieuws over NVidia/DAF? Maar of TomTom daarbij wordt vermeld is natuurlijk zeer de vraag.
    Dank xynix. Ik reageer hier even op omdat ik weer allerlei mensen hun klappers zie grijpen met de gedachte iets heet van de naald te hebben. Groeibriljant steekt zijn lofrede weer eens af en mensen beginnen zelfs over TT te dromen. Dit was in het verleden ook dikwijls waarneembaar op het forum.

    Toen heeft dit soort verhalen mij een hoop geld gekost. Uiteraard is de investering in TT ieders eigen verantwoordelijkheid, maar ik hoop hiermee nieuwe (TT-)beleggers realistisch te houden. Overigens helpt de koers van TT nu behoorlijk om met beide benen op de grond te blijven staan.

    Disclaimer: long TT met callopties
  5. [verwijderd] 29 maart 2017 05:33
    quote:

    black box schreef op 25 maart 2017 01:37:

    [...]
    De weg blijft al jaren het zelfde alleen de trafiek veranderd Google deelde al locaties als men het wilde .Google Vriends
    999% van de wegen bestaan al jaren zijn de poppetjes die op de wegen bewegen die de prijs bepalen .
    Als je iedereen lokaliseert dan is een bos weggetje net zo goed als een drukke toe gangs-straat naar een metropool .
    jullie blijven maar maar zeggen dat een/ of het systeem het beste is/ wordt .
    De systemen samen wordt een systeem Alibaba koopt zich in via via bij ....
    Het grote geld zit niet op de weg maar de gestuurde reis je moet het zien als KPN de Belgacom enz .
    In het verleden Google en Apple & co eisen snel internet die verdienden en verdienen miljarden via de virtuele weg .
    Op kosten van de telecoms apple en google kopen geen telecom bedrijven omdat straks je telefoon al een centraal gestuurd apparaat wordt dat met iedereen verbonden is.
    Over 3 jaar bel/telefoneer je via internet kosten loos en krijg je snel internet gratis betaald door de adverteerders .
    De cloud de wolk is niet voor niks gratis alle data verzamelen en dan analyseren .
    De cloud wordt je provider telefonie en internet ............
    Zo het zelfde met navigatie
  6. [verwijderd] 29 maart 2017 06:48

    TT moet de tent openbreken en splitsen om waarde te ontsluiten en hij kan hier niet te lang mee wachten, de allianties en belangen verstrengelen zich razendsnel en ook nog allemaal op basis van equity ( kapitaal) participatie en dat geeft veel meer zekerheid dan op basis van contractuele partner overeenkomsten

    TT is een mooi bedrijf voor Kaarten en Telematics met veel potentie in een gevraagde sector, maar een absoluut waardeloos flut aandeel gestuurd door een paar rijke individuen met een andere vorm van ambitie die je bij een beursgenoteerd bedrijf mag verwachten

    het is dat ik er al zoveel geld en tijd ingestoken heb en dat de break-up value voor mij een te grote wortel is en dat ik uiteindelijk hoop dat gezond verstand zal zegevieren ook binnen TT, maar anders liet ik ze allemaal gaan, want het is een waardeloos aandeel voor rendement

    als je ziet dat gewoon secure dividend uitkerende bedrijven of index-fondsen tegen ATH noteren en je zit dan in een groeiaandeel in een exploderende sector en dit aandeel kan niet eens een rally ingegeven door verkoop van sector-genoten vasthouden, dan laat het al zien wat een ongelofelijk zwak aandeel dit TT is, waren HERE en Fleetmatics niet verkocht had deze toko gewoon nog aan 5 euro gestaan.

    complete aanfluiting en ook de analisten bij ABN en ING moeten zich zo langzamerhand afvragen of koersdoelen die al genoemd worden voor het 2e jaar running van 14 en 15 euro met deze verwachtingen afgegeven door HG nog realistisch zijn, enkel splitsen , partneren of kapitaliseren gaat het aandeel naar serieus hogere niveaus zetten.

    HG heeft nog helemaal NIKS bewezen voor de reguliere aandeelhouder, deze huidige notering is eigenlijk al een bonus met dank aan branchegenoten.

    dat de externe druk in dit jaar van de waarheid maar goed mag aanhouden, dat is de enige manier dit aandeel naar de koersdoelen van ABN en ING te tillen, op prestaties is het de vraag of het ooit gaat lukken, daar zijn ze al bij TT al jaren mee bezig om beter te presteren, dat is voor HG een bewegend doel, nu weer voor 2019/20 - ronduit belachelijk.
  7. [verwijderd] 29 maart 2017 07:44
    Tja, Wies, en zelfs voor een Morgan Stanley roadshow in New York vindt men het weer volstrekt overbodig om met een persbericht te komen waaruit succesvolle implementatie van de strategie kan blijken. Q1 zal ongetwijfeld weer gaan over Consumer gezeik, waar ze tegen die tijd WEL in staat zijn om keiharde afkalving van de business te laten zien, zonder duidelijke strategische stappen om het lek definitief te gaan dichten.

    Ik vraag me voortdurend af of het nu echt nodig is om de tent naar de buitenwereld toe zo slecht te runnen.
  8. thepouw 29 maart 2017 07:57
    quote:

    xynix schreef op 29 maart 2017 07:44:

    Ik vraag me voortdurend af of het nu echt nodig is om de tent naar de buitenwereld toe zo slecht te runnen.
    Of dat alleen naar de buitenwereld toe is dus DE grote vraag! Als dat zo is, dan komt de grote klapper wel. Als het gewoon sowieso slecht gerund wordt, en dat is gewoon verdomd moeilijk na te gaan, dan zijn over een tijdje de rapen gaar.
3.102 Posts
Pagina: «« 1 ... 126 127 128 129 130 ... 156 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links