Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom in onderhandelingen met Tesla
Volgen
holenbeer schreef op 4 februari 2017 19:27 :
[...]
En als ze dat wel doen, hoe groot is de kans dat het lukt? hoe groot is de kans dat ze die kosten ooit terugverdienen (in concurrentie met TT, here en anderen?
Die terugverdienkans is gering, de stekker zal er eerder uit gaan dan dat Tesla dikke winst maakt. Tesla is nu nog een vat vol beloften, eens loopt dit vat beloften over en wordt het dweilen met de kraan open. Tesla maakt een kans als men echt open staat voor door anderen ontwikkelde techniek. Je kan veel zelf willen uitvinden, maar als het wiel al draait waarom dan zelf proberen er één rond te krijgen?
Nu op het goede draadje ! Stel je kunt als Tesla 1 miljoen nieuwe autos op de markt brengen. zerauto.nl/tesla-autonoom-rijden/ tweakers.net/nieuws/116959/alle-tesla... Dus Tesla zet op alle autos de nieuwe hardware. betaal je bij aankoop auto de hardware dan betaal je 5600 en 3400 euro. Tesla bepaalt wanneer het mag werken. Ga je later van die hardware gebruik maken en betalen dan kost dat, 6800 en 4500 euro. Ik koop een tesla en zeg ik ga het later eventueel gebruiken, dus betaal ik het ook niet bij aankoop !! bv. Op 1 miljoen autos zit hardware, die tesla al wel KAN gebruiken. 200.000 personen betalen deze hardware bij aankoop auto. 800.000 mensen betalen ( nog ) niet. 800.000 maal 9000 is 7,2 miljard euro. Wie financiert dat, Tesla of Bosch als leverancier van de hardware. 1 ding weet ik niet zeker, ik koop nu een nieuwe Tesla met die hardware erop, ik betaal niet en ik wil het straks als tesla de boel vrij geeft ook niet betalen. Met de data uit de hardware zal tesla heel veel verzamelen. Maar wie financiert die hardware, die nu niet wordt betaalt en in de toekomst misschien ook niet. Mij lijkt dat de leverancier van de hardware diepe zakken heeft, soort uitgestelde winst of misschien zelfs afschrijven !
Over onderhandelen of verkopen gesproken, kwam pas iets tegen over iemand: "XYZ is zo’n fenomeen die je een drol in een doosje weet te verkopen, een man waar je niet boos op kan worden en waar je daarna op zijn blauwe ogen vertrouwende en verdoofd door zijn marketingboekentaalgebruik je door hem met hebberig plezier weer een drol in een doos laat aansmeren." Zo iemand zou TT er wel weer bovenop kunnen helpen. (hij is niet goedkoop) Men zegt ook wel eens: "een goede verkoper durft om een order te vragen" echter "een uitstekende verkoper HOEFT niet om een order te vragen", maar heeft omstandigheden gecreeerd die een klant heel graag laat kopen.
NewKidInTown schreef op 5 februari 2017 07:44 :
Over onderhandelen of verkopen gesproken, kwam pas iets tegen over iemand:
"XYZ is zo’n fenomeen die je een drol in een doosje weet te verkopen, een man waar je niet boos op kan worden en waar je daarna op zijn blauwe ogen vertrouwende en verdoofd door zijn marketingboekentaalgebruik je door hem met hebberig plezier weer een drol in een doos laat aansmeren."
Zo iemand zou TT er wel weer bovenop kunnen helpen. (hij is niet goedkoop)
Men zegt ook wel eens: "een goede verkoper durft om een order te vragen" echter "een uitstekende verkoper HOEFT niet om een order te vragen", maar heeft omstandigheden gecreeerd die een klant heel graag laat kopen.
Waarom zou Tomtom zo iemand nodig zijn? Misschien is Tomtom er al bovenop dat weet jij ook niet..
TKR schreef op 5 februari 2017 11:57 :
[...]
Waarom zou Tomtom zo iemand nodig zijn?
Misschien is Tomtom er al bovenop dat weet jij ook niet..
Klopt, niemand hier weet dat. Wie weet wordt daar vrijdag a.s. meer over bekend, je weet maar nooit of er zinvolle en concrete informatie bekend wordt waar beleggers iets mee kunnen. Ik ben benieuwd. Wel denk ik dat hoe meer ONduidelijkheid en ONzekerheid er is, des te groter is de volatiliteit en daarmee des te hoger de optieprijzen.
In dit artikel (ook op het februari draadje geplaatst: www.electronics-eetimes.com/news/data... )deed de chairman van de NDS-association Volker Sasse (hij is trouwens ook Vice President bij NavInfo) de uitspraak: " EV vendor Tesla, for instance is already using the standardized in parts and indirectly through suppliers . However, Tesla is not a member of the group. “More than other OEMs, Tesla relies on their internal sensors for autonomous driving”, Sasse said. " Volgens sommigen zou deze NDS link dan Bosch/TomTom zijn, en met name in het licht van de Autopilot 2.0 ontwikkelingen: de TomTom HD-Maps. Mij leek dit niet voor de hand liggend omdat Tesla volgens mij eigen high-precision maps maakt voor Autopilot 2.0, hierboven in enkele linkjes van het Tesla-blog toegelicht. Er wordt (en ik dacht dat ook lang) gedacht dat Tesla voor de routering gebruik maakt van Google-maps. Het zit echter nog anders (complexer; onnodig eigenlijk wat mij betreft): Tesla gebruikt Google-maps alléén maar voor weergave op de console, de grote 'tablet' die nogal prominent in de auto zit. Voor routering gebruikt Tesla Garmin kaartmateriaal (soms ook nog Navigon genoemd. Navigon is in 2011 door Garmin overgenomen ivm aanwezigheid en up-to-date kaartmateriaal van Europa). Op diverse forums wordt er geklaagd over deze routeringsmaps. Klanten zouden veel liever zien dat Tesla hier Google voor gebruikt. Wat gaat Tesla hiermee doen? Niemand die het nog weet. Voorlopig lijken ze het zo te houden.teslatime.xyz/clearing-up-confusion-a... Wat is dan de link naar NDS waar Volker Sasse het over heeft? Eigenlijk heel simpel: Garmin is ook een member van de NDS-association. Ik zeg niet dát het zo is, maar het is m.i. net iets meer voor de hand liggend dan de connectie TomTom-Bosch-Tesla.
Is die 7.75 soms uitgangskoers voor een bod? Stel ja wat komt daar dan aan premie overheen? 11 Euro reeel?
Ach laat maar we klappen alweer down dit is geen beleggen meer shorters shorters en shorters in opdracht van ...... Goddijn had ze allang weg kunnen vagen met boute uitspraken doet hij echter niet dus 1+1=2
@Hik Sasse heeft het over NDS in parts en geleverd door suppliers. Zou kunnen dat part van Navigon komt en part van Bosch-TomTom. Garmin heeft geen eigen kaarten dus dat zou dan HERE moeten zijn maar die hebben nog weinig HD in de USA en Europa gereed. TomTom is als een gek voor een klant bezig om dat zsm gereed te krijgen in HD. USA al dik over de helft en eind dit jaar volledig klaar. Ook in Europa is men hard bezig. Lopen niet voor niets 3 jaar voor op Here. Goddijn versprak zich ook al 2 x toen hem gevraagd werd naar de deal met Tesla. Verder hebben we de testen gezien van Bosch-TomTom in Tesla.
groeibriljant schreef op 9 februari 2017 16:08 :
@Hik
Sasse heeft het over NDS in parts en geleverd door suppliers.
Zou kunnen dat part van Navigon komt en part van Bosch-TomTom. Garmin heeft geen eigen kaarten dus dat zou dan HERE moeten zijn maar die hebben nog weinig HD in de USA en Europa gereed.
TomTom is als een gek voor een klant bezig om dat zsm gereed te krijgen in HD. USA al dik over de helft en eind dit jaar volledig klaar. Ook in Europa is men hard bezig.
Lopen niet voor niets 3 jaar voor op Here. Goddijn versprak zich ook al 2 x toen hem gevraagd werd naar de deal met Tesla.
Verder hebben we de testen gezien van Bosch-TomTom in Tesla.
Je hebt gelijk dat hij zich 'versprak'. Maar waarom die geheimzinnigheid. Nu moeten we het iedere keer maar zelf uitvogelen. Zeer frustrerend.
Hik schreef op 9 februari 2017 16:19 :
[...]
Je hebt gelijk dat hij zich 'versprak'. Maar waarom die geheimzinnigheid. Nu moeten we het iedere keer maar zelf uitvogelen. Zeer frustrerend.
Hopelijk kunnen jullie hier morgen meer over te weten komen. Zelf was ik te laat om mij op te geven, maar een discussie hierover is zeer zinvol. Het is niet koersgevoelig dus ze kunnen er zomaar wat over zeggen ;) Zal niet gebeuren omdat het commercieel gevoelig is, maar dan een discussie over de aankondiging dat er vele partners waren die de HD-kaarten gebruikten: welke regio's? research, test of zijn ze al verder? altijd samen met Bosch of ook veel los? etc.. probeer enkele statements te krijgen en kijk naar de lichaamstaal.
Tja, kan het niet laten. Ik bekijk het filmpje dat jij aanhaalt en hoor dat Tesla 2,6 miljoen mijlen data per dag verzamelt. Wat doen ze met die data? Heb het volgende al eens geplaatst, maar in mijn ogen de SLEUTEL ! Misschien onzin, maar post het toch. Alle nieuwe teslas groot en klein vanaf oktober november 2016 hebben nieuwe cameras en sensors, dus alles van Bosch aan boord. Je gaat er pas voor betalen, als je eind 2017 level 4 of 5 wilt rijden. Dus alles van Bosch kost je nu niets bij Tesla, maar samen met Nvidia en Tom Tom is dit de sleutel in de VS. Hebben jullie een deal met Tesla. Harold, daar kan ik niets over zeggen, dat ligt commercieel gevoelig. 1 en 1 is 2 Ik blijf erbij, dat Tesla het niet zelf kan en Tom Tom nodig heeft. Het platform :-) Tesla verzamelt alle data in de VS, met hun eigen autos en met Tom Tom. De sleutel is volgens mij. Hoe kan tesla eind 2017 level 4 van NY naar LA rijden over de hoofdwegen. Tesla verzamelt heel veel data met hun autos vol gehangen met hardware van Bosch, Tom Tom verzamelt zelf ook heel veel data in de VS. Willen HD Maps en Road DNA eind 2017 klaar hebben in de VS. Alle VS data van Tesla en Tom Tom gaan via het platform van Tom Tom en het Nvidia platform zorgen dat Tesla eind 2017 level 4 kan rijden van NY naar LA. Mijn eigen mening. Waarom moet Tesla Tom Tom nu al betalen, als het straks 1 pot nat wordt. Apple Tesla Tom Tom. Minister Kamps heeft heel goede hoop bij de nieuwe Tesla fabriek, dat deze naar Nederland komt. Het wordt spannend :-) In 2017 worden we VEEL wijzer :-) Ik kan mij niet voorstellen, dat Tesla eind 2017 van NY naar LA kan rijden Level 4, zonder hoofdrol van Tom Tom. Ik heb ook het idee, dat het de oude auto industrie tegen de nieuwe auto industrie kan worden, gezien het standpunt van Lanctot. HERE Brings the Network Effect by Roger Lanctot | Feb 15, 2017BMW, Daimler, Audi and, most recently, Ford Motor Company have joined the 5G Automotive Association hinting at the telecom-based inter-vehicle/inter-brand communication proposition on the horizon. It will hardly be a surprise should Ford – a perennial MWC attendee – choose to announce its own plans to take a stake in HERE and join the data sharing revolution.What is more likely is that a group of car makers will join the HERE consortium ownership model. Ford partner Toyota (aligned as they are in the SD Link Consortium) may well join the party and Renault-Nissan is another strong candidate. (No comment from any of these parties on potential future investments in HERE.)Ik weet niet waarom Roger Lanctot dit denkt. Er is voor mij geen enkel teken dat Toyota deze plannen heeft. Renault/Nissan zie ik er wel toe in staat. www.businessinsider.nl/kamp-heeft-goe...
zit waarheid in je citaat ik ga met je mee
vCalker schreef op 30 juni 2017 16:01 :
Begint wellicht vorm te krijgen, gezien meerdere reacties van Tesla-rijders:
forums.tesla.com/forum/forums/172428-... forums.tesla.com/forum/forums/tesla-u... www.reddit.com/r/teslamotors/comments... Met dank aan notaris007, Dokus en Oeps..!
Hee, ik zie daar ook een HenkvanCalker posten :-) Super! Nou maar hopen dat de klachten alleen maar kinderziektes zijn. Maar in elk geval een stapje dichter bij een deal en confirmatie
Tesla Apple TT TATTje, nu snap ik t
vCalker schreef op 30 juni 2017 16:01 :
Begint wellicht vorm te krijgen, gezien meerdere reacties van Tesla-rijders:
forums.tesla.com/forum/forums/172428-... forums.tesla.com/forum/forums/tesla-u... www.reddit.com/r/teslamotors/comments... Met dank aan notaris007, Dokus en Oeps..!
Tomtom zal wel weer met een kort pb komen maandag voorbeurs net als ten tijde van Apple.
JvH schreef op 1 juli 2017 07:40 :
[...]
Tomtom zal wel weer met een kort pb komen maandag voorbeurs net als ten tijde van Apple.
Waarom, is nog een test fase.....en ze testen bij 80% van de automakers....toch???
Even een vraag van technische aard. In de presentatie van F&S, waar dit hele draadje door Justin mee is gestart, worden de elementen van een HD-map besproken. Eén van de elementen is de vector-map, die informatie levert waar de auto naartoe moet. De spreker vertelt dat dit o.b.v. lidar werkt. Kan iemand me uitleggen hoe deze map dan werkt als je geen gebruik maakt van lidar?
Katsa schreef op 1 juli 2017 12:11 :
Even een vraag van technische aard.
In de presentatie van F&S, waar dit hele draadje door Justin mee is gestart, worden de elementen van een HD-map besproken.
Eén van de elementen is de vector-map, die informatie levert waar de auto naartoe moet. De spreker vertelt dat dit o.b.v. lidar werkt.
Kan iemand me uitleggen hoe deze map dan werkt als je geen gebruik maakt van lidar?
Er is een verschil tussen maken vd map en gebruiken. Het maken van de HD map gebeurt met o.a. lidar maar ook camera's. Om het te gebruiken is lidar geen vereiste. Road DNA positionering kan met camera's. En Bosch/TomTom hebben een methode gelanceerd op basis van radar.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)