Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 307,3K

TOMTOM SEPTEMBER 2016

4.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 162 163 164 165 166 ... 236 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 september 2016 23:16
    Het leuke van dit forum is informatie ,maar die informatie krijgt een eigen draai naar het aandeel bezit.
    Schelden verwijten waarom de kleine aandeelhouder kan de koers nooit bepalen .
    Als het aandeel omhoog gaat Jubbel al om als het aandeel zakt verwijten over ent weer.
    Here Tom Tom Google Apple of welk bedrijf dan ook is de driver less driver .
    De cloud de wolk is het antwoord bèta max video 2000 VHS welk systeem maakt niet uit .
    Een honing graad die alle systemen bundelt en verdeeld want voor je het weet is het systeem al verouderd .
    Investeren in de wolk dat is een zinvolle investering.
    Niet dat ik wil zeggen dat dat in Tom Tom investering onzinnig is ,maar om de wereld standaard te veroveren de techniek sneller is dan de wereld klaar voor is .
  2. [verwijderd] 27 september 2016 23:22
    Is dit al geplaatst ?

    Paris Motor Show: TomTom to showcase precise localisation capability

    TomTom announced the European debut of its Localisation Demonstrator, a new demonstration device that leverages its HD Map and RoadDNA technology to provide accurate and robust lane-level localisation of a vehicle. The device, using sensors expected in autonomous vehicles, combines TomTom award winning autonomous driving content with TomTom correlation software to demonstrate the precision of their data, and the ability to perform real-time lane positioning.

    “We’re excited to be able to invite our customers and the media to experience the powerful nature of our autonomous driving products via our new Localisation Demonstrator,” said Willem Strijbosch, Head of Autonomous Driving at TomTom. “By providing a live view of how our HD Map and RoadDNA products work, we believe we will be able to illustrate our product innovation while also elevating the level of engagement with our automotive partners.”

    telematicsnews.info/2016/09/26/paris-...
  3. [verwijderd] 27 september 2016 23:49
    quote:

    db8r schreef op 27 september 2016 21:53:

    [...]

    Intrigerend: dit is er nog te lezen in het forum overzicht scherm

    TOMTOM SEPTEMBER 2016
    Door: bordje snert, Forum: TomTom
    quote:*Justin* schreef op 27 sep 2016 om 21:22:[...]Hey kleuter met je nieuwe alias.Flikker eens op met je onzin. we gaan het zien Justin of den drijver zijn koersdoel binnen een week weer aanpast.Als er morgen een bo...

    Ik ben benieuwd naar de rest.
    Mijn post had twee zinnen. Hey t/m onzin.

    Nieuwe namen die onzin draadjes starten vind ik kleuterig. Maar ok, waar maak ik me druk om. Het is hier soms gewoon niet anders.

  4. [verwijderd] 27 september 2016 23:57
    quote:

    boemel schreef op 27 september 2016 23:22:

    Is dit al geplaatst ?

    Paris Motor Show: TomTom to showcase precise localisation capability

    TomTom announced the European debut of its Localisation Demonstrator, a new demonstration device that leverages its HD Map and RoadDNA technology to provide accurate and robust lane-level localisation of a vehicle. The device, using sensors expected in autonomous vehicles, combines TomTom award winning autonomous driving content with TomTom correlation software to demonstrate the precision of their data, and the ability to perform real-time lane positioning.

    “We’re excited to be able to invite our customers and the media to experience the powerful nature of our autonomous driving products via our new Localisation Demonstrator,” said Willem Strijbosch, Head of Autonomous Driving at TomTom. “By providing a live view of how our HD Map and RoadDNA products work, we believe we will be able to illustrate our product innovation while also elevating the level of engagement with our automotive partners.”

    telematicsnews.info/2016/09/26/paris-...
    Tis leuk dat Tom Tom de weg weet ,maar de obstakels niet kan voorzien kunnen de anderen ook niet .
    Je moet gewoon terug denken vroeger één antenne die werd op genomen door Beta max video 2000 VHS enz je had één signaal dat verdeeld om vochten werd door verschillende systemen.
    En de harde schijf heeft gewonnen er zal nooit een wereld standaard zelf rijdende voertuigen bestaan .
    Het zal in de cloud moeten ook verzekerings- technisch Apple botst tegen Tom Tom of Google tegen Apple .
  5. forum rang 6 NewKidInTown 28 september 2016 04:53
    Op de Parijse autoshow komen allemaal autoliefhebbers die gek zijn van auto's en autorijden. En dan zou T2 daar even gaan komen vertellen dat ze het stuur uit handen moeten geven en autonoom gaan rijden ? Vergeet het maar.
    Nog een stapje verder en je kunt het hele zelfstandige autorijden overslaan.
    Niet de apparatuur in de auto gaat het bepalen, NEE, de onderhuids ingebouwde chip krijgt het voor het zeggen. Centraal aangestuurd vanuit Washington, Brussel (of Berlijn) en Beijing. Verkeersstromen kunnen daardoor veel efficienter worden gepland, aangestuurd en gecontroleerd. Leve de NWO.
    Maar ja, daarvoor moet je wel een visie hebben en zelfstandig kunnen nadenken, zolang het nog kan en mag.
    Ik zou me daarom eerder focussen op ASML en ASMI. Daar gaat het geld verdiend worden. En Apple en Google natuurlijk en vergeet Huawei en Alibaba niet.
  6. KeesTom 28 september 2016 07:01
    quote:

    KidBackInTown schreef op 28 september 2016 04:53:

    Op de Parijse autoshow komen allemaal autoliefhebbers die gek zijn van auto's en autorijden. En dan zou T2 daar even gaan komen vertellen dat ze het stuur uit handen moeten geven en autonoom gaan rijden ? Vergeet het maar.
    Nog een stapje verder en je kunt het hele zelfstandige autorijden overslaan.
    Niet de apparatuur in de auto gaat het bepalen, NEE, de onderhuids ingebouwde chip krijgt het voor het zeggen. Centraal aangestuurd vanuit Washington, Brussel (of Berlijn) en Beijing. Verkeersstromen kunnen daardoor veel efficienter worden gepland, aangestuurd en gecontroleerd. Leve de NWO.
    Maar ja, daarvoor moet je wel een visie hebben en zelfstandig kunnen nadenken, zolang het nog kan en mag.
    Ik zou me daarom eerder focussen op ASML en ASMI. Daar gaat het geld verdiend worden. En Apple en Google natuurlijk en vergeet Huawei en Alibaba niet.
    De meeste mensen gaan naar hun werk of op vakantie, en willen voor het grootste deel gemak, net als cruise control nu al een gedeelte van de bestuurder overneemt. Ik wil nu al geen auto meer zonder cruise control, omdat het makkelijk is. Gemak dient de mens...succes!!!
  7. KeesTom 28 september 2016 07:10
    Nog even ter opfrissing...vorig jaar werd op de tweede press dag het meeste bekend gemaakt....

    15 September 2015 New Alfa Romeo Giulia launches with TomTom Navigation and Maps
    15 September 2015 Bookings in TomTom Automotive exceed EUR250 million Year to Date
    15 September 2015 New Lancia Ypsilon launches with TomTom Navigation and Traffic
    15 September 2015 TomTom and Frogne Develop Advanced Fiscal Taximeter
    15 September 2015 TomTom extends the delivery of Maps and Navigation Software to SsangYong Motors in Europe on new Korando
    15 September 2015 TomTom and Tech Mahindra Collaborate for Connected Car Solutions
    14 September 2015 TomTom delivers HAD Map for all highways in Germany
    14 September 2015 TomTom launches RoadDNA: Precise localisation technology for automated driving
  8. KeesTom 28 september 2016 07:31
    omTom Introduces Next Generation Real-Time Maps on TomTom BRIDGE

    First TomTom device to utilise NDS –the Navigation Data Standard for maps



    Amsterdam, The Netherlands, 28 September 2016 TomTom [TOM2] today announced that the TomTom BRIDGE will be delivered with next-generation maps – the first TomTom device to benefit from the Navigation Data Standard (NDS) map format. In addition to new maps, the entire navigation experience will improve due to new features made available on the navigation software.

    The map format, combined with improved visualisation, will allow businesses to get access to the freshest maps available. After real time traffic, TomTom is now bringing near to real time maps. Businesses will be able to configure, update and maintain their systems better, reducing downtimes whist increasing reliability – ultimately helping companies to save time and money.

    The TomTom BRIDGE is a driver terminal that seamlessly connects business applications with TomTom’s core navigation technology. The new map format puts integrators fully in control of which map regions they want to install on the device, providing more control on the size of the updates.

    They will also have access to more features such as being able to choose between 2D and 3D maps, which lets the user free-up space on the device; activate incremental map updates to provide changes in speed limits, direction of traffic flow, and one-way streets; and to ensure users always drive with the latest and freshest maps. More features will be provided regularly on TomTom’s BRIDGE developer portal* over the course of 2017.

    Sebastien Ruffino, VP B2B Sales, TomTom, commented: “When we introduced TomTom BRIDGE at the end of 2014, we were the first to bring an open navigation hardware platform to stimulate innovation. Today we are bringing the future of navigation into the hands of companies and integrators to help businesses gain efficiencies, and bring faster innovation to market. End users will also benefit from the state-of-the-art of navigation technology, ensuring that professional drivers will have safer, better and, ultimately, more enjoyable journeys.”
  9. forum rang 6 NewKidInTown 28 september 2016 07:50
    quote:

    Gira schreef op 28 september 2016 07:01:

    [...]

    De meeste mensen gaan naar hun werk of op vakantie, en willen voor het grootste deel gemak, net als cruise control nu al een gedeelte van de bestuurder overneemt. Ik wil nu al geen auto meer zonder cruise control, omdat het makkelijk is. Gemak dient de mens...succes!!!
    Dank voor je reactie. Even nog een serieuze vraag over autonoom rijden, gemak en comfort: hoe zit het met schakelen en autonoom rijden ?

    Ik weet en heb ervaren dat in de US een automaat het meeste voorkomt. Ook in Azie veel voorkomend, heb ik zelf ook en wil nooit meer anders. Ken in mijn naaste familie oudere mensen in NL die een lichte lichamelijke handicap hebben, rijden nog steeds handmatig schakelend, eentje slaat gewoonlijk een versnelling over omdat dat "gemakkelijker" is. Maar automatisch gaan rijden ? Nee, dat gaan ze niet doen, dat is voor "oude mensen en gehandicapten" :-)

    Het lijkt me dat autonoom rijden alleen mogelijk is met een automaat.
  10. Advocaat van de Duivel 28 september 2016 08:00
    quote:

    KidBackInTown schreef op 28 september 2016 07:50:

    [...]

    Dank voor je reactie. Even nog een serieuze vraag over autonoom rijden, gemak en comfort: hoe zit het met schakelen en autonoom rijden ?

    Ik weet en heb ervaren dat in de US een automaat het meeste voorkomt. Ook in Azie veel voorkomend, heb ik zelf ook en wil nooit meer anders. Ken in mijn naaste familie oudere mensen in NL die een lichte lichamelijke handicap hebben, rijden nog steeds handmatig schakelend, eentje slaat gewoonlijk een versnelling over omdat dat "gemakkelijker" is. Maar automatisch gaan rijden ? Nee, dat gaan ze niet doen, dat is voor "oude mensen en gehandicapten" :-)

    Het lijkt me dat autonoom rijden alleen mogelijk is met een automaat.
    Ik ben geen techneut maar denk inderdaad dat het niet anders kan dan met een automaat.

    Jouw gedachte dat er heel veel mensen zijn die niet anders willen dan een handbak kan ik volgen maar ik zie in de praktijk dat er zoveel automaten verkocht worden dat dat de standaard wordt (kijk maar naar de premium cars daar zie je bijna geen handbak meer!) en dat je straks bij moet betalen voor een handbak. Op dat moment weet de gemiddelde mens niet hoe snel hij een automaat moet nemen....

  11. Juun 28 september 2016 08:12

    Ook enkele vernieuwde functies aangekondigd.
    (ABM FN-Dow Jones) TomTom zal zijn TomTom BRIDGE voorzien van nieuwe kaarten, waarmee de zakelijke tablet het eerste apparaat wordt van TomTom dat gebruik zal maken van het Navigation Data Standard-kaartensysteem. Dit maakte de Nederlandse navigatiespecialist woensdag voorbeurs bekend.
    Met het nieuwe kaartensysteem krijgen gebruikers nauwkeurige live-informatie over het verkeer. Naast de nieuwe kaarten, krijgt de navigatiesoftware ook enkele nieuwe functies, zoals de keuze voor 2D- of 3D-kaarten. In 2017 volgen bovendien verdere uitbreidingen van TomTom BRIDGE.
    Bedrijven kunnen met de nieuwe Tomtom BRIDGE hun eigen zakelijke toepassingen integreren en een eigen platform ontwikkelen.
    Op een rood Damrak sloot het aandeel TomTom dinsdag 0,8 procent lager op 8,00 euro.
    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999
    Copyright ABM Financial News. All rights reserved
    (END) Dow Jones Newswires
    September 28, 2016 02:06 ET (06:06 GMT)
    © 2016 ABM Financial News. All rights reserved.

    AAND TOMTOM @ EUR 0.20
    NL0000387058
  12. forum rang 6 leonardus65 28 september 2016 08:20
    Automaat gaat standaard worden, maar dat gaat toch nog wel een paar jaar duren. De nieuwe acht traps automaten zijn redelijk zuinig, hoop alleen dat ze wat langer meegaan dan de vorige 5 of 6 traps. De "oude" automaten verbruiken in het algemeen 1 à 2 liter meer, kosten als optie zo'n 2000 euro en kunnen problemen krijgen vanaf 180.000 km. Terwijl de handgeschakelde bak bijna nooit problemen geeft. Dat is voor mij een reden om een handgeschakelde bak te kopen.
  13. seren 28 september 2016 08:22
    quote:

    KidBackInTown schreef op 28 september 2016 07:50:

    [...]

    Dank voor je reactie. Even nog een serieuze vraag over autonoom rijden, gemak en comfort: hoe zit het met schakelen en autonoom rijden ?

    Ik weet en heb ervaren dat in de US een automaat het meeste voorkomt. Ook in Azie veel voorkomend, heb ik zelf ook en wil nooit meer anders. Ken in mijn naaste familie oudere mensen in NL die een lichte lichamelijke handicap hebben, rijden nog steeds handmatig schakelend, eentje slaat gewoonlijk een versnelling over omdat dat "gemakkelijker" is. Maar automatisch gaan rijden ? Nee, dat gaan ze niet doen, dat is voor "oude mensen en gehandicapten" :-)

    Het lijkt me dat autonoom rijden alleen mogelijk is met een automaat.
    Dat is een goede vraag.
    Ik zie het helemaal voor me, een autoname auto met een handgeschakelde versnelling, geen voet meer nodig voor de rem en geen handen aan het stuur. Dus hand en voet vrij voor het schakelen en de andere hand voor de richtingsaanwijzer.
  14. Juun 28 september 2016 08:35
    Autonoom rijden of HAD en de automatische versnellingsbak met 8 of 9 trappen gaan natuurlijk hand in hand (anders moet je je krantje laten zakken om te schakelen van 4 naar 5 en dan weer verder lezen). Zakelijke rijders en het duurdere segment is zo ie zo bijna altijd met automaat. Zit ik alleen nog te wachten op de CVT in een auto (Continue Variabele Transmissie, zoals in bijna iedere moderne trekker), dat zou mij nog wel aantrekkelijk lijken.
  15. forum rang 6 tatje 28 september 2016 09:18
    quote:

    Dokus_ schreef op 28 september 2016 09:10:

    Ben zeer benieuwd wat vandaag gaat brengen... Coveren... of eerst nog drukken en dan coveren.

    Dat de shorters actief zijn is wel aan de omzet te zien... en tevens op shortsell.com
    Coveren ?

    Wie verkoopt dan ?

    Is alleen vestzak broekzak.

    Misschien wat kleintjes a zeg, 100000 aan het eind van de dag hoogstens :-)
4.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 162 163 164 165 166 ... 236 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links