Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Het leuke van dit forum is informatie ,maar die informatie krijgt een eigen draai naar het aandeel bezit. Schelden verwijten waarom de kleine aandeelhouder kan de koers nooit bepalen . Als het aandeel omhoog gaat Jubbel al om als het aandeel zakt verwijten over ent weer. Here Tom Tom Google Apple of welk bedrijf dan ook is de driver less driver . De cloud de wolk is het antwoord bèta max video 2000 VHS welk systeem maakt niet uit . Een honing graad die alle systemen bundelt en verdeeld want voor je het weet is het systeem al verouderd . Investeren in de wolk dat is een zinvolle investering. Niet dat ik wil zeggen dat dat in Tom Tom investering onzinnig is ,maar om de wereld standaard te veroveren de techniek sneller is dan de wereld klaar voor is .
Is dit al geplaatst ? Paris Motor Show: TomTom to showcase precise localisation capability TomTom announced the European debut of its Localisation Demonstrator, a new demonstration device that leverages its HD Map and RoadDNA technology to provide accurate and robust lane-level localisation of a vehicle. The device, using sensors expected in autonomous vehicles, combines TomTom award winning autonomous driving content with TomTom correlation software to demonstrate the precision of their data, and the ability to perform real-time lane positioning. “We’re excited to be able to invite our customers and the media to experience the powerful nature of our autonomous driving products via our new Localisation Demonstrator,” said Willem Strijbosch, Head of Autonomous Driving at TomTom. “By providing a live view of how our HD Map and RoadDNA products work, we believe we will be able to illustrate our product innovation while also elevating the level of engagement with our automotive partners.”telematicsnews.info/2016/09/26/paris-...
db8r schreef op 27 september 2016 21:53 :
[...]
Intrigerend: dit is er nog te lezen in het forum overzicht scherm
TOMTOM SEPTEMBER 2016
Door: bordje snert, Forum: TomTom
quote:*Justin* schreef op 27 sep 2016 om 21:22:[...]Hey kleuter met je nieuwe alias.Flikker eens op met je onzin. we gaan het zien Justin of den drijver zijn koersdoel binnen een week weer aanpast.Als er morgen een bo...
Ik ben benieuwd naar de rest.
Mijn post had twee zinnen. Hey t/m onzin. Nieuwe namen die onzin draadjes starten vind ik kleuterig. Maar ok, waar maak ik me druk om. Het is hier soms gewoon niet anders.
boemel schreef op 27 september 2016 23:22 :
Is dit al geplaatst ?
Paris Motor Show: TomTom to showcase precise localisation capability
TomTom announced the European debut of its Localisation Demonstrator, a new demonstration device that leverages its HD Map and RoadDNA technology to provide accurate and robust lane-level localisation of a vehicle. The device, using sensors expected in autonomous vehicles, combines TomTom award winning autonomous driving content with TomTom correlation software to demonstrate the precision of their data, and the ability to perform real-time lane positioning.
“We’re excited to be able to invite our customers and the media to experience the powerful nature of our autonomous driving products via our new Localisation Demonstrator,” said Willem Strijbosch, Head of Autonomous Driving at TomTom. “By providing a live view of how our HD Map and RoadDNA products work, we believe we will be able to illustrate our product innovation while also elevating the level of engagement with our automotive partners.”
telematicsnews.info/2016/09/26/paris-... Tis leuk dat Tom Tom de weg weet ,maar de obstakels niet kan voorzien kunnen de anderen ook niet . Je moet gewoon terug denken vroeger één antenne die werd op genomen door Beta max video 2000 VHS enz je had één signaal dat verdeeld om vochten werd door verschillende systemen. En de harde schijf heeft gewonnen er zal nooit een wereld standaard zelf rijdende voertuigen bestaan . Het zal in de cloud moeten ook verzekerings- technisch Apple botst tegen Tom Tom of Google tegen Apple .
Op de Parijse autoshow komen allemaal autoliefhebbers die gek zijn van auto's en autorijden. En dan zou T2 daar even gaan komen vertellen dat ze het stuur uit handen moeten geven en autonoom gaan rijden ? Vergeet het maar. Nog een stapje verder en je kunt het hele zelfstandige autorijden overslaan. Niet de apparatuur in de auto gaat het bepalen, NEE, de onderhuids ingebouwde chip krijgt het voor het zeggen. Centraal aangestuurd vanuit Washington, Brussel (of Berlijn) en Beijing. Verkeersstromen kunnen daardoor veel efficienter worden gepland, aangestuurd en gecontroleerd. Leve de NWO. Maar ja, daarvoor moet je wel een visie hebben en zelfstandig kunnen nadenken, zolang het nog kan en mag. Ik zou me daarom eerder focussen op ASML en ASMI. Daar gaat het geld verdiend worden. En Apple en Google natuurlijk en vergeet Huawei en Alibaba niet.
KidBackInTown schreef op 28 september 2016 04:53 :
Op de Parijse autoshow komen allemaal autoliefhebbers die gek zijn van auto's en autorijden. En dan zou T2 daar even gaan komen vertellen dat ze het stuur uit handen moeten geven en autonoom gaan rijden ? Vergeet het maar.
Nog een stapje verder en je kunt het hele zelfstandige autorijden overslaan.
Niet de apparatuur in de auto gaat het bepalen, NEE, de onderhuids ingebouwde chip krijgt het voor het zeggen. Centraal aangestuurd vanuit Washington, Brussel (of Berlijn) en Beijing. Verkeersstromen kunnen daardoor veel efficienter worden gepland, aangestuurd en gecontroleerd. Leve de NWO.
Maar ja, daarvoor moet je wel een visie hebben en zelfstandig kunnen nadenken, zolang het nog kan en mag.
Ik zou me daarom eerder focussen op ASML en ASMI. Daar gaat het geld verdiend worden. En Apple en Google natuurlijk en vergeet Huawei en Alibaba niet.
De meeste mensen gaan naar hun werk of op vakantie, en willen voor het grootste deel gemak, net als cruise control nu al een gedeelte van de bestuurder overneemt. Ik wil nu al geen auto meer zonder cruise control, omdat het makkelijk is. Gemak dient de mens...succes!!!
Nog even ter opfrissing...vorig jaar werd op de tweede press dag het meeste bekend gemaakt.... 15 September 2015 New Alfa Romeo Giulia launches with TomTom Navigation and Maps 15 September 2015 Bookings in TomTom Automotive exceed EUR250 million Year to Date 15 September 2015 New Lancia Ypsilon launches with TomTom Navigation and Traffic 15 September 2015 TomTom and Frogne Develop Advanced Fiscal Taximeter 15 September 2015 TomTom extends the delivery of Maps and Navigation Software to SsangYong Motors in Europe on new Korando 15 September 2015 TomTom and Tech Mahindra Collaborate for Connected Car Solutions 14 September 2015 TomTom delivers HAD Map for all highways in Germany 14 September 2015 TomTom launches RoadDNA: Precise localisation technology for automated driving
omTom Introduces Next Generation Real-Time Maps on TomTom BRIDGE First TomTom device to utilise NDS –the Navigation Data Standard for maps Amsterdam, The Netherlands, 28 September 2016 TomTom [TOM2] today announced that the TomTom BRIDGE will be delivered with next-generation maps – the first TomTom device to benefit from the Navigation Data Standard (NDS) map format. In addition to new maps, the entire navigation experience will improve due to new features made available on the navigation software. The map format, combined with improved visualisation, will allow businesses to get access to the freshest maps available. After real time traffic, TomTom is now bringing near to real time maps. Businesses will be able to configure, update and maintain their systems better, reducing downtimes whist increasing reliability – ultimately helping companies to save time and money. The TomTom BRIDGE is a driver terminal that seamlessly connects business applications with TomTom’s core navigation technology. The new map format puts integrators fully in control of which map regions they want to install on the device, providing more control on the size of the updates. They will also have access to more features such as being able to choose between 2D and 3D maps, which lets the user free-up space on the device; activate incremental map updates to provide changes in speed limits, direction of traffic flow, and one-way streets; and to ensure users always drive with the latest and freshest maps. More features will be provided regularly on TomTom’s BRIDGE developer portal* over the course of 2017. Sebastien Ruffino, VP B2B Sales, TomTom, commented: “When we introduced TomTom BRIDGE at the end of 2014, we were the first to bring an open navigation hardware platform to stimulate innovation. Today we are bringing the future of navigation into the hands of companies and integrators to help businesses gain efficiencies, and bring faster innovation to market. End users will also benefit from the state-of-the-art of navigation technology, ensuring that professional drivers will have safer, better and, ultimately, more enjoyable journeys.”
Gira schreef op 28 september 2016 07:01 :
[...]
De meeste mensen gaan naar hun werk of op vakantie, en willen voor het grootste deel gemak, net als cruise control nu al een gedeelte van de bestuurder overneemt. Ik wil nu al geen auto meer zonder cruise control, omdat het makkelijk is. Gemak dient de mens...succes!!!
Dank voor je reactie. Even nog een serieuze vraag over autonoom rijden, gemak en comfort: hoe zit het met schakelen en autonoom rijden ? Ik weet en heb ervaren dat in de US een automaat het meeste voorkomt. Ook in Azie veel voorkomend, heb ik zelf ook en wil nooit meer anders. Ken in mijn naaste familie oudere mensen in NL die een lichte lichamelijke handicap hebben, rijden nog steeds handmatig schakelend, eentje slaat gewoonlijk een versnelling over omdat dat "gemakkelijker" is. Maar automatisch gaan rijden ? Nee, dat gaan ze niet doen, dat is voor "oude mensen en gehandicapten" :-) Het lijkt me dat autonoom rijden alleen mogelijk is met een automaat.
KidBackInTown schreef op 28 september 2016 07:50 :
[...]
Dank voor je reactie. Even nog een serieuze vraag over autonoom rijden, gemak en comfort:
hoe zit het met schakelen en autonoom rijden ? Ik weet en heb ervaren dat in de US een automaat het meeste voorkomt. Ook in Azie veel voorkomend, heb ik zelf ook en wil nooit meer anders. Ken in mijn naaste familie oudere mensen in NL die een lichte lichamelijke handicap hebben, rijden nog steeds handmatig schakelend, eentje slaat gewoonlijk een versnelling over omdat dat "gemakkelijker" is. Maar automatisch gaan rijden ? Nee, dat gaan ze niet doen, dat is voor "oude mensen en gehandicapten" :-)
Het lijkt me dat autonoom rijden alleen mogelijk is met een automaat.
Ik ben geen techneut maar denk inderdaad dat het niet anders kan dan met een automaat. Jouw gedachte dat er heel veel mensen zijn die niet anders willen dan een handbak kan ik volgen maar ik zie in de praktijk dat er zoveel automaten verkocht worden dat dat de standaard wordt (kijk maar naar de premium cars daar zie je bijna geen handbak meer!) en dat je straks bij moet betalen voor een handbak. Op dat moment weet de gemiddelde mens niet hoe snel hij een automaat moet nemen....
Ook enkele vernieuwde functies aangekondigd. (ABM FN-Dow Jones) TomTom zal zijn TomTom BRIDGE voorzien van nieuwe kaarten, waarmee de zakelijke tablet het eerste apparaat wordt van TomTom dat gebruik zal maken van het Navigation Data Standard-kaartensysteem. Dit maakte de Nederlandse navigatiespecialist woensdag voorbeurs bekend. Met het nieuwe kaartensysteem krijgen gebruikers nauwkeurige live-informatie over het verkeer. Naast de nieuwe kaarten, krijgt de navigatiesoftware ook enkele nieuwe functies, zoals de keuze voor 2D- of 3D-kaarten. In 2017 volgen bovendien verdere uitbreidingen van TomTom BRIDGE. Bedrijven kunnen met de nieuwe Tomtom BRIDGE hun eigen zakelijke toepassingen integreren en een eigen platform ontwikkelen. Op een rood Damrak sloot het aandeel TomTom dinsdag 0,8 procent lager op 8,00 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Copyright ABM Financial News. All rights reserved (END) Dow Jones Newswires September 28, 2016 02:06 ET (06:06 GMT) © 2016 ABM Financial News. All rights reserved. AAND TOMTOM @ EUR 0.20 NL0000387058
Automaat gaat standaard worden, maar dat gaat toch nog wel een paar jaar duren. De nieuwe acht traps automaten zijn redelijk zuinig, hoop alleen dat ze wat langer meegaan dan de vorige 5 of 6 traps. De "oude" automaten verbruiken in het algemeen 1 à 2 liter meer, kosten als optie zo'n 2000 euro en kunnen problemen krijgen vanaf 180.000 km. Terwijl de handgeschakelde bak bijna nooit problemen geeft. Dat is voor mij een reden om een handgeschakelde bak te kopen.
KidBackInTown schreef op 28 september 2016 07:50 :
[...]
Dank voor je reactie. Even nog een serieuze vraag over autonoom rijden, gemak en comfort:
hoe zit het met schakelen en autonoom rijden ? Ik weet en heb ervaren dat in de US een automaat het meeste voorkomt. Ook in Azie veel voorkomend, heb ik zelf ook en wil nooit meer anders. Ken in mijn naaste familie oudere mensen in NL die een lichte lichamelijke handicap hebben, rijden nog steeds handmatig schakelend, eentje slaat gewoonlijk een versnelling over omdat dat "gemakkelijker" is. Maar automatisch gaan rijden ? Nee, dat gaan ze niet doen, dat is voor "oude mensen en gehandicapten" :-)
Het lijkt me dat autonoom rijden alleen mogelijk is met een automaat.
Dat is een goede vraag. Ik zie het helemaal voor me, een autoname auto met een handgeschakelde versnelling, geen voet meer nodig voor de rem en geen handen aan het stuur. Dus hand en voet vrij voor het schakelen en de andere hand voor de richtingsaanwijzer.
Autonoom rijden of HAD en de automatische versnellingsbak met 8 of 9 trappen gaan natuurlijk hand in hand (anders moet je je krantje laten zakken om te schakelen van 4 naar 5 en dan weer verder lezen). Zakelijke rijders en het duurdere segment is zo ie zo bijna altijd met automaat. Zit ik alleen nog te wachten op de CVT in een auto (Continue Variabele Transmissie, zoals in bijna iedere moderne trekker), dat zou mij nog wel aantrekkelijk lijken.
www.businesswire.com/news/home/201609... itsubishi Electric Launches Mobile Mapping System for Overseas Market
www.hybridcars.com/are-you-ready-for-... Are You Ready For the Autonomous Vehicle Revolution?
www.itweb.co.za/mobilesite/news/156167 TomTom Maps commits its support to entrepreneurship in SA
Autonoom rijden in een Daf dat lijkt me de ultieme ervaring. En dan achteruitrijden en eventueel ook nog met caravans... hush_hush ik las ergens dat er 3 oktober een crash komt...
Ben zeer benieuwd wat vandaag gaat brengen... Coveren... of eerst nog drukken en dan coveren. Dat de shorters actief zijn is wel aan de omzet te zien... en tevens op shortsell.com
Dokus_ schreef op 28 september 2016 09:10 :
Ben zeer benieuwd wat vandaag gaat brengen... Coveren... of eerst nog drukken en dan coveren.
Dat de shorters actief zijn is wel aan de omzet te zien... en tevens op shortsell.com
Coveren ? Wie verkoopt dan ? Is alleen vestzak broekzak. Misschien wat kleintjes a zeg, 100000 aan het eind van de dag hoogstens :-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)