Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Voor de TA-ers die kijken naar symmetrie zoals hoofd-schouder patronen. Zet eens een denkbeeldige spiegel op eind maart, iets links van de lijn boven april.
Nait Soesen schreef op 26 mei 2016 20:49 :
www.itweb.co.za/index.php?option=com_... TomTom prepares drivers for the unexpected.
Press release issued by TomTom
Johannesburg, 26 May 2016
Dit is goed !
Misschien schreef op 26 mei 2016 21:36 :
Ook negatieve aandacht is aandacht en misschien zit iemand daarom verlegen, ik lees eroverheen.
Tini
Dat zou je niet zeggen, en Tini jij weet inderdaad beter dan wie dan ook dat je op allerlei manieren allerlei aandacht kan vragen.
Dinah-Moe Tomm schreef op 26 mei 2016 18:07 :
[...]
Kom nou toch, als er een goed bod komt krijgen de ze tent gelijk met een strik erom. Die houding dient uitsluitend om nieuwe deals te winnen, dat kan je namelijk vergeten als je luidkeels rondschreeuwt dat de boel te koop staat.
Onzin, eigendom is het meest omvattende recht dus in beginsel is niemand verplicht zijn of haar aandelen te verkopen als er "een goed bod komt". Wie zegt dat Harold G. cum suis op geld belust zijn? Geld hebben de oprichters immers al zat, dus dat hoeft geen reden te zijn voor hen om te verkopen bijeen bod, hoe goed het bod ook is. En als de grootaandeelhouders/oprichters en hun vriendjes niet instemmen met een bod, ook al bedraagt het bod €1000 per aandeel, dan is de kans dat zo'n bod slaagt 0,0%.
@levy, een goed bod is veel meer dan een bedrag x: garanties, investeringen, toekomstplannen, aanblijven/uitdagingen sleutelfiguren, nieuwe markten, nieuwe kansen, goede cultuurmatch etc..
Geld als schreef op 26 mei 2016 18:02 :
[...] opsplitsen willen ze niet, maar Godijn heeft aangegeven dat als ze dmv een participatie een grote klant kunnen binnen halen dat dat wellicht mogelijk is.
Denk aan Ford, Toyota en Volvo vanuit de automotive en met 2of 3 tech kan dit THE end game zijn
Dat scenario, participatie, zou ontegenzeggelijk geweldig nieuws zijn voor de aandeelhouders. Maar jaag je daarmee niet tegelijkertijd andere (potentiele) klanten de deur uit? Als Toyota bijvoorbeeld participeert in TT, dan zullen concurrenten van Toyota minder snel geneigd zijn zaken met TT te doen.
Levy schreef op 27 mei 2016 00:03 :
[...]
Onzin, eigendom is het meest omvatrijke recht dus in beginsel is niemand verplicht zijn of haar aandelen te verkopen als er "een goed bod komt". Wie zegt dat Harold G. cum suis op geld belust zijn? Geld hebben de oprichters immers al zat, dus dat hoeft geen reden te zijn voor hen om te verkopen bijeen bod, hoe goed het bod ook is. En als de grootaandeelhouders/oprichters en hun vriendjes niet instemmen met een bod, ook al bedraagt het bod €1000 per aandeel, dan is de kans dat zo'n bod slaagt 0,0%.
Grotere onzin heb ik hier zelden gelezen. Voor iets minder dan 1000 per aandeel doen ze de boel ook grif van de hand, maar ze willen nu uiteraard geen bord "Te Koop" in de tuin. Alle opties staan open, als je denkt dat de kans op een overname van de baan is, heb je oogkleppen op.
Levy schreef op 27 mei 2016 00:13 :
[...]
Dat scenario, participatie, zou ontegenzeggelijk geweldig nieuws zijn voor de aandeelhouders. Maar jaag je daarmee niet tegelijkertijd andere (potentiele) klanten de deur uit? Als Toyota bijvoorbeeld participeert in TT, dan zullen concurrenten van Toyota minder snel geneigd zijn zaken met TT te doen.
Waarom denk je dat we zolang niets horen ?
seren schreef op 27 mei 2016 00:12 :
@levy, een goed bod is veel meer dan een bedrag x:
garanties, investeringen, toekomstplannen, aanblijven/uitdagingen sleutelfiguren, nieuwe markten, nieuwe kansen, goede cultuurmatch etc..
Je schetst een wel erg vrolijk beeld over overnames. Het is je kennelijk ontgaan dat veruit de meeste overnames uitdraaien op een mislukking.
Opvallend dat @Levy zo aktief nu is op dit forumm, nadat hij eerder aangegeven had, geen positie in TT te hebben... Maar dank voor je waarschuwingen. TT is inderdaad nu niet te koop. Ze gaan voor de Endgame en willen revanche op hun eerdere Google fiasco. Wacht nu maar even rustig de nieuwste contracten af, die er gesloten zijn: T, F, V. Maandag presenteert Volvo zijn nieuwste marketing campagne met prachtige en uitstekend gewaardeerde nieuwe modellen met als boegbeeld Zlatan Ibrahimovic. Blijkbaar een zeer bekende voetballer ;-)www.media.volvocars.com/global/en-gb/...
Dinah-Moe Tomm schreef op 27 mei 2016 00:15 :
[...]
Grotere onzin heb ik hier zelden gelezen. Voor iets minder dan 1000 per aandeel doen ze de boel ook grif van de hand, maar ze willen nu uiteraard geen bord "Te Koop" in de tuin. Alle opties staan open, als je denkt dat de kans op een overname van de baan is, heb je oogkleppen op.
De grootaandeelhouders zijn helemaal niet uit op de verkoop van hun aandelen om maar te kunnen cashen. Niet alleen bulken ze al van het geld sinds de IPO, maar belangrijker nog, ze vinden de zeggenschap, zowel juridisch als economisch, over de door hen opgerichte onderneming veel te prettig om van de hand te doen. De enige reden waarom Harold G. zijn aandelen zou aanbieden is wanneer hij dit in het belang van de onderneming acht. Mijn indruk is dat HG overtuigd is van zijn eigen kunnen en er niet op uit is zijn aandelen te verkopen. Management dat niet uit is op korte termijn (privé) winst, maar het belang van de onderneming op lange termijn centraal stelt, daar is helemaal niets mis mee. Dus verkoop acht ik niet waarschijnlijk. Een participatie in TT door een autobouwer waar 'Geld als' me op wees zou het belang van HG (behoud zeggenschap) alsmede het belang van de onderneming als geheel kunnen verenigen. Maar stoot je hiermee andere autobouwers niet juist af? Dat zou het belang van de onderneming dan juist weer schaden.
Levy schreef op 27 mei 2016 01:23 :
[...]
De grootaandeelhouders zijn helemaal niet uit op de verkoop van hun aandelen om maar te kunnen cashen. Niet alleen bulken ze al van het geld sinds de IPO, maar belangrijker nog, ze vinden de zeggenschap, zowel juridisch als economisch, over de door hen opgerichte onderneming veel te prettig om van de hand te doen. De enige reden waarom Harold G. zijn aandelen zou aanbieden is wanneer hij dit in het belang van de onderneming acht. Mijn indruk is dat HG overtuigd is van zijn eigen kunnen en er niet op uit is zijn aandelen te verkopen.
Management dat niet uit is op korte termijn (privé) winst, maar het belang van de onderneming op lange termijn centraal stelt, daar is helemaal niets mis mee.
Dus verkoop acht ik niet waarschijnlijk. Een participatie in TT door een autobouwer waar 'Geld als' me op wees zou het belang van HG (behoud zeggenschap) alsmede het belang van de onderneming als geheel kunnen verenigen. Maar stoot je hiermee andere autobouwers niet juist af? Dat zou het belang van de onderneming dan juist weer schaden.
Hihi "HG doet alles in het belang van de onderneming." Bedoel je toen hij en de medefounders 3/4 vd IPO opbrengst (15 euro pa) mee naar huis namen? Of bedoel je dat HG zich de laatste jaren laat motiveren door de RVC met langlopende opties met een uitoefenkoers van rond de EUR7?
Vici schreef op 27 mei 2016 00:30 :
Opvallend dat @Levy zo aktief nu is op dit forumm, nadat hij eerder aangegeven had, geen positie in TT te hebben... Maar dank voor je waarschuwingen.
TT is inderdaad nu niet te koop. Ze gaan voor de Endgame en willen revanche op hun eerdere Google fiasco.
Wacht nu maar even rustig de nieuwste contracten af, die er gesloten zijn: T, F, V.
Maandag presenteert Volvo zijn nieuwste marketing campagne met prachtige en uitstekend gewaardeerde nieuwe modellen met als boegbeeld Zlatan Ibrahimovic. Blijkbaar een zeer bekende voetballer ;-)
www.media.volvocars.com/global/en-gb/... Je insinueert dat ik wel een positie heb, maar dat is niet zo. Merkwaardige gedachtenkronkel overigens dat je enkel maar hier zou (mogen) posten als je een positie hebt. En trouwens, als ik short zou zitten, waarom zou ik dat niet gewoon zeggen? Mijn positie is long noch short, maar de meesten die hier posten zitten volgens mij long, en voor hen hoop ik maar 1 ding, en dat is stijgende koersen. TT is een super interessant aandeel met stevig groeiperspectief. Maar er zijn ook risico's en dat wordt m.i. hier schromelijk weinig onderkend. Ik zeg niet dat die risico's zich zullen voordoen, echter uitgesloten is dit niet (bv nieuwe markttoetreders of een techreus die TT gaan beconcurreren). Pietjes P. die zich voor het eerst begeven op de beurs omdat ze nauwelijks rente op hun spaarrekening krijgen en via IEX mogelijk op het TT forum terecht komen, lezen wel erg veel zalvende verhalen over TomTom en over koersdoelen met drie getallen voor de komma alsof dat een zekerheid zou zijn. Tegen hen zeg ik: Inderdaad, dat is mogelijk, maar vergeet niet, er zijn ook risico's. Na de rally van afgelopen week verwacht ik wel wat winstneming, al hoop ik dat voor aandeelhouders niet. Maar wat ik al dan niet verwacht of hoop heeft 0,0 effect op de koers hoor Vici.
[quote alias=Cain Velasquez id=9373657 date=201605262009] Al gepost ?blog.caranddriver.com/how-high-defini... Voor de techneuten:teslamotorsclub.com/tmc/threads/poll-... Cain dank je ik heb er een duimpje aangehangen leerzame stukjes.
Hopelijk veel en goed nieuws vandaag. Ik verwacht het niet maar je weet nooit of HG nog wat positiefs zegt!!
Levy schreef op 27 mei 2016 00:13 :
[...]
Dat scenario, participatie, zou ontegenzeggelijk geweldig nieuws zijn voor de aandeelhouders. Maar jaag je daarmee niet tegelijkertijd andere (potentiele) klanten de deur uit? Als Toyota bijvoorbeeld participeert in TT, dan zullen concurrenten van Toyota minder snel geneigd zijn zaken met TT te doen.
Daarom moet bij evt. Participaties diverse partijen liefst minimaal 3 partijen uit de automotive en paar tech USA deelnemen. Vergroot de kans op een mogelijk standaard voor autonoom rijden.De mol heeft al eens aangegeven nadat bekend werd dat hij belang had opgebouwd dat T2 grote partijen aan zich moet binden.
@vici interessant die nieuwe reclame campanje van Volvo die maandag 30 mei start. Misschien dat de al eerder op dit forum gesuggereerde deal dan bekend gemaakt mag worden. Want zoals Godijn zei de klant bepaald wanneer deal naar buiten komt. Zou leuke opsteker voor koers kunnen zijn.
Goedemorgen een ieder hier aanwezig..laat de dag maar vooral de koers zijn werk doen!.,. MvG
TOMTOM FOR TRANSDEV Date: 27.05.2016 Transdev Melbourne has gone live with TomTom telematics to help transform the business TomTom for Transdev. The Operations Control Centre team who will use TomTom to monitor the buses. Transdev Melbourne (TDM) has gone live with TomTom telematics after Looking for a way to encourage safer driving, improve fuel efficiency and monitor its buses. TDM’s business improvement manager Mark Nancarrow says: "we know that plenty of bus and trucking companies use telematics systems but we wanted to make sure that we went with the one that best meets our needs." Having made the call to go with TomTom, the process was initially quite straight forward—TomTom devices were installed in all of the 510 buses over a six month period. "We hit a small hurdle however, when we started to look at how we could provide an appropriate interface for our drivers," says Nancarrow. "It is really important to us that our drivers are in a position to self-monitor their performance so being able to easily access their driving reports is essential. "In the past few months, TDA’s IT team has worked really hard to help us link the schedules of every driver to the TomTom system, it was very challenging and took a lot of work but we are very pleased with the end product and we’ve now started to make the reports available to drivers via new kiosks at our depots." To support TomTom and give the drivers the best chance of getting good reports, TDM staged the roll out so that prior to launching all drivers were put through our new Eco-Drive training. "We believe that Eco-Drive in itself will lead to improved driving behaviours, a better experience for customers and fuel savings that will benefit the environment as well as our bottom line, so coupled with TomTom we are hoping for big things," says managing director Harry Wijers. "TomTom is linked directly to our fuel management system and gives real-time information on specific driving behaviours including speeding, hard braking, hard acceleration, hard turning and idling." For the first two months, this information will only be available to drivers so they can see if there are any particular areas where they need to improve. After that, frontline managers and supervisors will be given access so they can work with the drivers on strategies to improve their driving and can provide further training if necessary.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)