Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Lighter_ schreef op 16 mei 2016 17:33 :
[...]
Wat me opvalt in elk geval is dat dit forum nergens meer warm of koud van wordt. Het bericht dat de PE partijen die in Fleetmatics zitten samen met Fleetmatics interesse hadden in TT Telematics (en zelfs partners zijn gaan zoeken om TT integraal over te nemen) dat doet niemand ene zier. Nu heb ik het ook wat verkapt gebracht en ik snap, ik ben ook maar 1 iemand die dit zegt en er zijn wat figuren geweest die me zwart maken (het zou een baan zijn, of ik zou van TT zijn of weet ik veel). Maar dan nog.
Bedankt. Dat die partijen interesse hebben gehad of hebben in TTT klinkt heel aannemelijk. Dat daarbij actief overgegaan tot het aankopen van aandelen + dat die nu met verlies van de hand gedaan hebben lijkt me minder aannemelijk. Hoe het mogelijk is dat een (integrale) overname niet mogelijk is geweest, is natuurlijk wel van belang. Dan wilt Tom2 een dusdanig bedrag dat de case voor fleetmatics and partners niet meer rendabel is. Of HG en co vinden Private Equity niet de geschikte partner voor de continuïteit van het bedrijf Tom2. Ik denk dat HG en co ook een maatschappelijk plaatje voor ogen hebben en dat gaat misschien niet samen met optimaal aandeelhouders rendement. Ik denk het laatste.
Jannegien schreef op 16 mei 2016 17:53 :
Maar wat hebben we eraan als ze interesse hadden?
Tomtom verkoopt toch niks, daarom staan we zo laag.
Eerder dus nog meer slecht nieuws.
Het betekent dat er interesse is en dat er diverse opties zijn voor TT. Als ze morgen telematics in de etalage zetten is er direct interesse. En ik kan me ook iets voorstellen waarbij je de technologie (het platform) onderdeel maakt van licensing en dan de klanten (en alle accountmanagers die de opex vergroten) verkoopt. De licenseer je de technologie aan de grootste telematics club ter wereld. En door het platform te behouden kun je de synergie met Automotive behouden (Goddijn tijdens AvA: dit wordt jaar van de grote doorbraak van telematics binnen automotive). De Telematics ervaring komt goed van pas, net als consumer ervaring goed van pas komt.
Wervel Wind schreef op 16 mei 2016 18:01 :
[...]
Bedankt.
Dat die partijen interesse hebben gehad of hebben in TTT klinkt heel aannemelijk. Dat daarbij actief overgegaan tot het aankopen van aandelen + dat die nu met verlies van de hand gedaan hebben lijkt me minder aannemelijk.
Hoe het mogelijk is dat een (integrale) overname niet mogelijk is geweest, is natuurlijk wel van belang. Dan wilt Tom2 een dusdanig bedrag dat de case voor fleetmatics and partners niet meer rendabel is. Of HG en co vinden Private Equity niet de geschikte partner voor de continuïteit van het bedrijf Tom2. Ik denk dat HG en co ook een maatschappelijk plaatje voor ogen hebben en dat gaat misschien niet samen met optimaal aandeelhouders rendement.
Ik denk het laatste.
Nee het idee was private equity + fleetmatics voor alleen telematics. De andere divisies zouden echt dan door andere bedrijven gekocht moeten worden, niet door PE. Volgens mij is het niet zo dat een integrale overname niet mogelijk was, maar eerder een gedeeltelijke, van alleen TTT. Is dat afgewezen of nooit geprobeerd? Ik heb geen idee.
Lighter_ schreef op 16 mei 2016 17:33 :
[...]
Wat me opvalt in elk geval is dat dit forum nergens meer warm of koud van wordt. Het bericht dat de PE partijen die in Fleetmatics zitten samen met Fleetmatics interesse hadden in TT Telematics (en zelfs partners zijn gaan zoeken om TT integraal over te nemen) dat doet niemand ene zier. Nu heb ik het ook wat verkapt gebracht en ik snap, ik ben ook maar 1 iemand die dit zegt en er zijn wat figuren geweest die me zwart maken (het zou een baan zijn, of ik zou van TT zijn of weet ik veel). Maar dan nog.
Ken je dat verhaaltje van die schaapsherder die aan het hoeden was. Hij meende een vos te zien en hij sloeg alarm. Het hele dorp kwam aangerend om de vos te verjagen, maar er was geen vos te bekennen. De volgende dag meende het schaapsherdertje opnieuw een vos te zien, hij sloeg weer alarm en iedereen kwam weer aangerend. Echter er was wederom nergens een vos te bekennen. De volgende dag zag het herdertje echt een vos, hij sloeg alarm, maar niemand kwam meer aangerend om te helpen. Dat zelfde gevoel bekruipt mij ook bij TomTom. Vanuit de zijlijn wordt er veel goed nieuws gemeld, de grote deals stromen binnen, vanuit veel kanten is er interesse in RoadDNA en er zou interesse geweest zijn om TomTom over te nemen. Vanuit TomTom wordt er echter geen enkele bevestiging gegeven. Justin, jij bent de brenger van veel van dit info. Aan de ene kant prettig dat je dat doet, aan de andere kant je speelt geen open kaart. Je steekt veel tijd en energie in het brengen van nieuws, maar je zit meestal onderwogen in TomTom. Daarnaast heb je zelden kritiek op TomTom ook al heb je in de loop van de tijd wel je verwachtingen over TomTom flink naar beneden bijgesteld. Zolang je geen duidelijk verschaft over de redenen waarom je dit alles zo doet en veelal onderwogen zit in TomTom, neem ik de info die je verschaft met een hele grote korrel zout. Eerst maar eens wachten op wat extra bevestiging.
Lighter_ schreef op 16 mei 2016 18:18 :
[...]
Het betekent dat er interesse is en dat er diverse opties zijn voor TT. Als ze morgen telematics in de etalage zetten is er direct interesse. En ik kan me ook iets voorstellen waarbij je de technologie (het platform) onderdeel maakt van licensing en dan de klanten (en alle accountmanagers die de opex vergroten) verkoopt. De licenseer je de technologie aan de grootste telematics club ter wereld. En door het platform te behouden kun je de synergie met Automotive behouden (Goddijn tijdens AvA: dit wordt jaar van de grote doorbraak van telematics binnen automotive). De Telematics ervaring komt goed van pas, net als consumer ervaring goed van pas komt.
Fleetmatics heeft toch een eigen platform, of niet?
paulta schreef op 16 mei 2016 17:58 :
"dat doet niemand ene zier"
Omdat iedereen weet dat het never, nooit gaat gebeuren, dat lijkt mij nu toch wel duidelijk!
De fantastische verhalen hier gaan het aandeel steeds meer opbreken en tegenwerken, er zit een zware hefboom tussen.
Zelfs een Buffet zou zijn vingers hier niet aan willen branden, gewenning bij de al wat langer zittende aandeelhouder.....
Ik zie geen onderbouwing waarom Buffet dit niet zou doen. Ik weet wel dat hij graag belegt in bedrijven met een goed product (USP) en langlopende contracten en volgens mij voldoet TomTom aan beide.
Wat is er dit jaar aan nieuws (geen hear say) gebracht wat materieel gaat bijdragen aan de omzet - winst. Volgens mij NIETS.
[Modbreak IEX: Gelieve niet zonder enige onderbouwing beschuldigingen van illegale activiteiten te plaatsen, bericht is bij dezen verwijderd.]
Lighter_ schreef op 16 mei 2016 17:33 :
[...]
Dat weet ik nog niet, ik heb wel een idee.
Wat me opvalt in elk geval is dat dit forum nergens meer warm of koud van wordt. Het bericht dat de PE partijen die in Fleetmatics zitten samen met Fleetmatics interesse hadden in TT Telematics (en zelfs partners zijn gaan zoeken om TT integraal over te nemen) dat doet niemand ene zier. Nu heb ik het ook wat verkapt gebracht en ik snap, ik ben ook maar 1 iemand die dit zegt en er zijn wat figuren geweest die me zwart maken (het zou een baan zijn, of ik zou van TT zijn of weet ik veel). Maar dan nog.
Op zich een goede peilstok. Men is hier niet boos of teleurgesteld maar meer een soort apathisch. Goed nieuws! ;-) zou ik bijna willen zeggen.
Een soort numb zijn. Anhedonia noemen ze dat. Maar het is wel een mooi nummer.
www.youtube.com/watch?v=LWhoRQtE3yQ Ik waardeer je inbreng zeer over de afgelopen jaren, denk dat het enthousiasme te lijden heeft onder de koersval van de laatste 4 maanden en het uitblijven van duidelijkheid bij TomTom. Enthousiasme is niet alleen op dit forum ver te zoeken, waar blijven al die investeerders voor die paar aandelen in de freefloat? grt Chiel
Perpster schreef op 16 mei 2016 18:34 :
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
Er lopen hier ook mensen te roepen dat er voor 100% zeker meer informatie / deals bekend worden gemaakt over automotive in mei. Wat Justin daar doet lijkt me dan ook kunnen. Zowat elk bedrijf wordt op dit forum op zeker overgenomen. Dus als het echt strafbaar zou zijn, vraag ik me hoe dit forum heeft kunnen overleven. Ik waardeer Lighter zijn inbreng en hoop dat hij dat niet nog diplomatieker gaat verwoorden.
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
Perpster schreef op 16 mei 2016 18:46 :
[...]Dit forum gaat ook niet lang meer overleven met dit soort flauwekul.
En het is nog debiel ook nog, al zou hij een bron hebben, dan is die nu morsdood.
Jij weet niets Perpster. Alleen maar blazen.
Koos99 schreef op 16 mei 2016 18:25 :
[...]
Ken je dat verhaaltje van die schaapsherder die aan het hoeden was. Hij meende een vos te zien en hij sloeg alarm. Het hele dorp kwam aangerend om de vos te verjagen, maar er was geen vos te bekennen. De volgende dag meende het schaapsherdertje opnieuw een vos te zien, hij sloeg weer alarm en iedereen kwam weer aangerend. Echter er was wederom nergens een vos te bekennen. De volgende dag zag het herdertje echt een vos, hij sloeg alarm, maar niemand kwam meer aangerend om te helpen.
Dat zelfde gevoel bekruipt mij ook bij TomTom. Vanuit de zijlijn wordt er veel goed nieuws gemeld, de grote deals stromen binnen, vanuit veel kanten is er interesse in RoadDNA en er zou interesse geweest zijn om TomTom over te nemen. Vanuit TomTom wordt er echter geen enkele bevestiging gegeven. Justin, jij bent de brenger van veel van dit info. Aan de ene kant prettig dat je dat doet, aan de andere kant je speelt geen open kaart. Je steekt veel tijd en energie in het brengen van nieuws, maar je zit meestal onderwogen in TomTom. Daarnaast heb je zelden kritiek op TomTom ook al heb je in de loop van de tijd wel je verwachtingen over TomTom flink naar beneden bijgesteld.
Zolang je geen duidelijk verschaft over de redenen waarom je dit alles zo doet en veelal onderwogen zit in TomTom, neem ik de info die je verschaft met een hele grote korrel zout. Eerst maar eens wachten op wat extra bevestiging.
Wat raar dat je dit zegt. Veelal onderwogen? Waar maak je dat uit op? Ik neem aan dat we niet onze exacte posities hoeven te melden elke dag. Maar ik zou het niet per se onderwogen willen noemen. En zou dat het geloofwaardiger maken als iedereen a la Wies eerst zijn posities meldt (ook niet te verifieren) voordat hij iets meldt. Lijkt mij niet..
Y schreef op 16 mei 2016 14:26 :
[...]
Knallen op de bodem ? Ja hoe verder hij zakt , des te groter de kans op een dagje groen ..... echt, kan me niet meer herinneren hoe dat was ........
Dan heb je wel een erg slecht geheugen want vorige week woensdag en vrijdag waren toch echt groen..
Lighter_ schreef op 16 mei 2016 18:53 :
[...]
Jij weet niets Perpster. Alleen maar blazen.
Dat kan wel zo zijn Justin maar de wijze waarop jij maar vol blijft houden dat het allemaal zo rooskleurig is of wordt geeft aan dat je niet realistisch bent. Een time out zit er kennelijk bij jou ook niet in, maar probeer niemand wijs te maken dat je hier belangeloos zit. En dat is nog niet erg als je open bent over jouw doel met TT en inderdaad, jij blijft een heer maar als je hier niet beroepsmatig bent is de fascinatie niet normaal meer.
TKR schreef op 16 mei 2016 19:16 :
[...]
Dan heb je wel een erg slecht geheugen want vorige week woensdag en vrijdag waren toch echt groen..
Inderdaad TKR maar per saldo komt de koers steeds lager en dat vind je normaal? Een mooi bedrijf dat koersmatig zo slecht presteert riekt naar bedrog , maar wie welke welke rol in de afbraak. Niemand van ons weet dat maar de waarheid zou wel eens heel onthutsend kunnen zijn.
Stel dat het waar is dat Fleetmatics interesse had in het kopen van TTTelematics. Gezien de stijging een paar maanden geleden, zou dat best kunnen. Inderdaad een interessante grafiek van het koersverloop van TT en Fleetmatics. www.iex.nl/Forum/Upload/2016/9350497.png Maar Goddijn heeft zelf aangegeven in het interview met SNS over die mogelijkheid: CEO Goddijn reiterated that it is just too early for such options to be considered given the volatility in earnings in other divisions and investments ahead. Dus niet doorgegaan, omdat TTT Telematics nu geld oplevert wat wordt geinvesteerd in automotive. Ben wel benieuwd wanneer TTT dan afgesplitst wordt. Tijd zal het leren...
Ik heb nooit begrepen waarom er onder een ''alias'' moet worden/ word gepost? Nog minder waarom men deze dan ook nog meerdere keren veranderd. Onder eigen naam posten en dus ook -eventueel- ter verantwoording geroepen kunnen worden is toch veel eerlijker?
JanK1 schreef op 16 mei 2016 19:18 :
[...]
Dat kan wel zo zijn Justin maar de wijze waarop jij maar vol blijft houden dat het allemaal zo rooskleurig is of wordt geeft aan dat je niet realistisch bent. Een time out zit er kennelijk bij jou ook niet in, maar probeer niemand wijs te maken dat je hier belangeloos zit. En dat is nog niet erg als je open bent over jouw doel met TT en inderdaad, jij blijft een heer maar als je hier niet beroepsmatig bent is de fascinatie niet normaal meer.
ik begrijp echt geen reet van dit soort reacties want ik gaf alleen info en die was niet positief of negatief gekleurd. Alleen in de perceptie van droeftoeters is tegenwoordig alles wat je zegt al 'rooskleurig'. Wie is hier eigenlijk degene die hier als een soort politieagent aanwezig is. Dat het vooral niet te positief mag klinken en elke post dat het niet belangeloos is. Maak eens concreet met bewijs wat je bedoelt. En jouw 43.000 posts op dit forum, die zijn allemaal wel belangeloos??
Zo dood als een pier.De koers dus.Oorverdovende radiostilte vanuit de top.Vandaag is weer het spelletje "endgame" niet gespeeld.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)